Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
8 Ekim 2013 Salı 08:42:08


Öfke baldan tatlı derler
Zinhar tevatür inanma
Öfkenin sonunda
Kırılmış kalpler
Ağlayan gözler
Birde acı var
Bunların doğa harikası
Balla ne ilgisi var


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
anlamlı tesbitlerdi..çok çok güzel vede anlam yükl...

Öfke, @Minos
7.10.2013 18:18:38
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 12:35:24


Yüreğimi hissettikçe
Sen çıkmazsınki aklımdan
Deli yürek
Yerinden sökülmedikçe.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin .. kutluyorum emeğinizi..
selam ve say...

Gözlerin, @semacık
4.10.2013 00:46:23
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 12:28:18


Aynalar anlatıyor da
Yüreğimin soğuduğunu

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü dizelerdi..kutluyorum emeğinizi..
selam ve saygımla..
Kış..., @GÜLÜMSE İZMİR
6.10.2013 14:55:18
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 12:23:56


Hançer gibi saplandı,son bakışın içime.
Kaderime yenildim,bırakmadı seçime .
Hayat acı çektirdi, aklar düştü saçıma.
İyi gelsin akıbet,belki sonra gülerim .


Kanatlanır uçarım,masaldaki kuş gibi.
Hayalini kurduğum uykumdaki düş gibi.
Ker...

Hazan mevsimi, @gül peri
7.10.2013 10:21:17
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 12:18:46


büyüklüğe kapılmışsa büyümemiş insan avamı ne bilir
ata sözüdür insanı tamah bir de kibir bitirir

soyun sopun ebede ersin istiyorsan eğer edebince
oğluna erlik bellet kızına da sadakat

iyilik insan işidir başkasını yüreğinden görene
send...

KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 12:13:18

Masal gibi aşkımız, bir gün bitti sonunda
Eğer mümkün olsaydı kavuşmayı dilerdim.
Bütün yaşadıklarım, gitti senin yolunda
Tekrar kavuşmak için seni bulmak isterdim.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleri...

Seni bulmak isterdim, @Erhanyurt
2.10.2013 17:52:27
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 11:18:34

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
harika bir başlık ve usta bir yorumcunun sesiyle daha da bir mana kazanmış dizeler..
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin ..
hayal ve düşlerinizn gerçekleşmesi di...

KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 11:16:46


Zihinlere yerleşen.
Kıymık ışıkta yoğrulur mutluluklar
Devasa mucizelere döner.
Turkuaz mavisine bürünür deniz
Yakamoz düşlü bir aydınlıkta çığlıklar atar martılar
Sonlanır her berbat şey
An gelir
Güzellikler büyür….

MERHABALAR GÖNÜL DO...

An gelir, @Maide Özgüç
7.10.2013 10:35:45
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 10:19:27


Ne tanıdık bir ışık ne eski bir fotoğraf
Hepsi bırakıp gitti günahtan kaçar gibi
Korkuyu belli edip olmasa da itiraf
Dal gibi titriyordu içte gizlenen sabi


Körolası hicranın kırılası elleri
Eteğinden taşları peşpeşe fırlatırken
Hep bana...

_derman_, @NÜS
5.10.2013 18:44:13
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 09:06:24


bilirdim bu düş gerçekleşmeyecek
geçip gidecek önümden kitaplarla
bir yol kalacak yemyeşil çiçekli, güllü
ve bir düğüm boğazımda aşkımız..


GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..yureğiniz vede kale...

Güller ve, @glenay
7.10.2013 00:49:28
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 08:54:36


Bübülün güle müzmin figanı son bulduğunda
Çöller kavrulmaktan kurtulup göl olduğunda
Yağmurların yerden göğe doğru yağdığında
Ben de umutlar besleyeceğim mutluluğa

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü özlem dizeleri...

Sözüm var, @çimdik
7.10.2013 00:39:24
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 08:52:49


Farzet Mecnun oldun
Düştün kocaman çöle
Yalın ayak, aç bilaç
Koşsan kızgın kumlarda
Ulaşmak için Leyla’ya
İnan pişman olursun
Geldiğine dünyaya.


Bir Zümrütü Anka Kuşu’nun
Kanadında uçsan göklerde

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok ...

Rüyalar gerçek olsa, @Minos
6.10.2013 16:43:59
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 08:48:38


bak gülümsüyorum etrafa
sırrını döktükçe
içimin kelebeklerine
salıncaklar kurar ellerin
sallandıkça poyrazda
kıpır kıpır acılarım
kestikçe uzadı saçlarım…





arabesk bir iğrentiyle
terfi ederken hüzünlerim
sağnakta ıslanır
kirpik...

KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 08:44:45

Şaha kalkmış tüm duygularım.
Dolu dizgin benimle girer bos yatağıma.
Sarılıp yalnızlığıma.
Dalarım senle dopdolu rüyalarıma….

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü özlem ve sevgi dizeleriydi..yureğiniz vede kaleminiz de...

Boş yatak., @mucizemsin
5.10.2013 21:15:59
KNİSK
@knisk
7 Ekim 2013 Pazartesi 08:42:52


Ardım sıra çarşı pazar kuruldu
Ahbabım kalmadı beni satmadık

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
günümüz dostluklarının siyah-beyaz esmi gibiydi dizeler..çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin kutlu...

İhanet..!, @YOZGATLITURAN
5.10.2013 20:24:33
KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 14:31:37


dudakları öfkeden çatlak tıpkı bizimki gibi
sıkılmış yumruklar
mazot rengi kül olmuş duygular
aynı bizimki gibi
ezikliği
öfkesi
kaygısı
kavgası
vede isyanı
dünyanın öbür yanına
büyür büyür yel olur gider kainat ötesine

MERHABALAR GÖN...

KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 14:28:55


Faili meçhul sevdalar toplanıyor göğsümde
sen haricinde hançerlenen yüzler
aslında hunharca,
hizayı bozmadan yürüyorlar izimde
sensen ruhumdaki, hepsi güz sancısı
sonbaharda son yaprak gibi
kaldırımları öpsünler, ben yerine…



“Kanatla...

Veda busesi, @Neşe CÖMERT
2.10.2013 00:01:23
KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 12:58:11


Sarıl oynaşan buz mavisi hecelerime
Yakamozlarda yıka kalbimi
Teslim ol
Çılgın, masal rengi dalgalarıma



Azgın nehirlerimin, duru deltalarında
Dilsiz yaralarımı sar.
Vur İskender kılıcıyla yürek dolusu gizeme
Çözülsün kördüğüm ipler… ...

KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 12:54:40


Türk’üm, doğruyum dedik yalanları savurduk.
Çalışkanım diyerek tembelliği yoğurduk.
İlke edinmiş iken küçüğü korumayı..
Büyükleri sayarken hepten saygısız olduk.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü dizeleriydi.. ...

Nerede o yeminler, @neneh.
30.9.2013 22:48:40
KNİSK
@knisk
2 Ekim 2013 Çarşamba 11:57:46


Hırsızın adı kondu fabrikatör oldular
Senin benim sırtımdan geçinmek sevap oldu
Milleti kandırarak Meclise de doldular
Arka sokalarda ki yetimin yüzü soldu
Ölmeyeceğiz elbet kazık çakacağız biz
Yeyin ağalar yeyin siz yine haklısınız


Mer...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.638
Şiir Okunma
1.217.967
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL