Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 14:27:56
TEK KELİMEYLE HARİKASIN..KALEMİN VE TEZENEN HİÇ SUSMASIN..ZEVAL GÖRMESİN..ÖPÜYORUM KALEMİNİ VE YÜREĞİNİ..
SELAM VE SEVGİMLE.
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 12:57:55


Gayri hayallerini bilemem neler süsler,
Acaba o duygular gönlünü nasıl besler?
Meramında bilseydim nedir o ince hisler,
Zevahirinle yorar, onlara dokunurum;
Ezbere sallamadan kaliteni korurum.

Geçerdi dilin sesi ince ince elekten,
Alırdım...

Gamze 1, @sakaogluhasankucuk
28.9.2013 23:10:40
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 12:54:02

DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÖNCELİKLE KAYBETTİĞİNİZ YAKININZA ALLAHTAN RAHMET ŞAHSINIZDA TÜM YAKINLARINA SABIR VE METAMET DİLİYORUM..
VEFAKAR VE .DUYARLI YÜREĞİNİZ DERT ,ACI VE HASRET GÖRMESİN..
KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ..
SELAM VE SAYGIML...

Hayat devam ediyor, @AYSE 09
27.9.2013 22:23:59
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 08:57:10

Doğan, batan günde seni ararım
Sabahtan akşama kafamı yorarım
Bu derdin ilacı nedir sorarım
Çare olsun diye tabibe vardım

Bu nasıl sevdaymış aklımda ermez
Fermanım verilmiş hançerin vurmaz
Sam yeli esiyor bağrıma durmaz
Dağında yel vurup e...

Ayrılık hasreti, @ARİF BARAN
23.9.2013 23:37:10
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 08:40:43


söz de senin sükût da senin
sohbet de
som saf samimi sevgi de





susturduğum sevdirdiğim sözlendiğim

son da sensin sevgili....

GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SEVDA DİZELERİYDİ..DUYARLI YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..
...

/// ey sevgili ! ///, @nene hatun
30.9.2013 08:21:53
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 08:39:02


Elestten mahşere dek tüm kapılar açıldı
Levh-i mahfûza kayıt düştüğünde yeminler
Ne tutuldu o sözler ne günahtan kaçıldı
Bütün yollar sırattı hep kaygandı zeminler
Vakit Âdem’in affı beklediği vakitti
Tevbenin karaları akladığı vakitti

GÜ...

Kırılma noktası, @elif_elif.
29.9.2013 14:04:11
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 08:29:53


Aşk kapıdan girince
Terk eder akıl başı
Ne acıkır, ne susar
Yanar bağrnın başı


GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA SEVDA DİZELERİYDİ..DUYARLI YÜREĞİNİZ DERT VE HASRET GÖRMESİN..
KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Ceremesi ağırdır, @Minos
29.9.2013 17:49:08
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 08:24:36


Yaşı atmış hala elinde kına
Umulmaz bir yerde geldik yan yana
Sevda geverini çal benden yana
Yanan yüreğime ak diyemedim


Yükselinin yarasını yar deşti
O dedi ki ey can gençliğim geçti
Gözlerinden damla damla yaş düştü
Genç iken kurdula...

Diyemedim, @yükseli66
29.9.2013 22:21:44
KNİSK
@knisk
30 Eylül 2013 Pazartesi 08:21:28



artık ağlamıyorum
ağladıkça büyüyen gökgürültülü zamandan
bir çukur kazıyorum kendime
kırk tane ip uzattım
oturaklı acılarımın içine
bir taneside tutmadı
...

KNİSK
@knisk
27 Eylül 2013 Cuma 12:49:14


Soğuk esen rüzgâr, sokağın sessizliğini bozuyordu
Çocuk’ça bakan gözleri, ara ara donuyordu
Uzunca bir bakıverdi, gözlerimin içine
Çizgiler düşmüştü, o masumca yüzüne
Üstü var incecik, bedeni daha körpecik
Kaldırım taşlarını, döşek yapmış al...

Sokak çocukları, @Sami ASLAN
27.9.2013 00:01:44
KNİSK
@knisk
27 Eylül 2013 Cuma 12:08:15

Sessiz bir çığlıkla kanatıyorum içimi



Bilindik hikâyeler yazmıyorum bu defa sana

Eskitilmiş düşlerimi saklıyorum saklım da kalan yanıyla

Bir eylül yalnızlığı çöküyor omuzlarıma

Soluğumu kesen acına inat

Vazgeçmemiştim

Senden o...

KNİSK
@knisk
27 Eylül 2013 Cuma 08:31:26

Ağır geldi gurbetlik, çok şeylere üzüldüm.
İyi niyet besledim,hiç durmadan ezildim.
Haset edip,arkamdan,konuşana bozuldum.
Sır sakladım içimde ,kimselere yaymadım.

Hiçbir ressam veremez,çiçeklerin rengini
Tefekküre daldırır, denizlerin engin...

KNİSK
@knisk
27 Eylül 2013 Cuma 08:24:45


sen ki…
toplayıp kelimelerini giderken
hiç düşünmedin mi
bıraktığın enkazdan
gözlerini açık unuttuğun ölümden
yeniden uyanır mı bu şehir
ağlama dedikçe
yeniden uzanır mı ellerin yedi tepeye…


hainliği bırakıyorsun öyle mi

GÜNAYDIN ...

Birgün daha..., @(( elçin ))
26.9.2013 14:10:56
KNİSK
@knisk
27 Eylül 2013 Cuma 08:11:23

Solgun silüetle ürperdi ayna
Aslına yabancı kendinden ırak
Bir avuç çöl kumu düştü payına
Yeşile sevdalı özünde kurak


Hüznü mevsimlere her ekleyişte
İrade hükümsüz, izanı sarhoş
Ihlamur gölgesi hep bekleyişte
Çiçeğine hasret, kokusu mayh...

KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 15:10:06


Herkes seni farklı gördü,
Hayat ağlarını sana ördü,
İnsanlar seni kötüye yordu,
Sen bir güldün Nazlı gül...

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU KALEM ;
ÖNCELİKLE ARAMIZA HOŞ GELDİNİZ..
HÜZÜNLÜ VEDE ACIKLI BİR HAYAT HİKAYESİ OKUDUK.
ÇOK ANLAM YÜKLÜ B...

Nazlı gül, @H.Gülcan
25.9.2013 12:15:32
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 15:07:01

Kader ayırsada bir gün bizi,
Yüreğimde kalır bir sızı,
Karşılaşmaktı bir gün hayalim,
Gel gör şimdi ben ne haldeyim,

Özür dilerim kırdım biliyorum seni,
Afetmessen bedenim taşımaz yüreğimi,
Kalbimde taşırım yine ben sevgini,
Affet CANIMIN ...

Affet beni, @GÜLŞEN ÖZTÜRK
25.9.2013 00:00:21
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 15:05:59


Aciz bir kulum bende benimde gönlüm akar,
Ne kadar kaçırsamda gözümü durmaz bakar,
Cennet hazına aç yüreğim kor olmuş yanar,
Gönlümde olanı bana helal kıl gönder yarap.

Yerin göğün mimarisi, ressamı sahibi sensin,
KarıncayI yürüten, kuşa k...

Ya"rab., @İSİMSİZ ŞAİR
24.9.2013 20:30:55
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 15:03:05

Geceler ayazdı üşüyürem men
Hardasan qoynuna, al yatır meni
Ömür payızında her yanım sis çen
Hardasan qoynuna, al yatır meni....

Geceler qaranlıx qorxudur meni
Gedipsen uzzaxa axtardım seni
Gel daxıt üreyte hesreti qeni
Hardasan qoynuna, a...

Geceler..222, @Işık Mehmetali
25.9.2013 00:01:59
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 14:34:46

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
BU DAVUDİ SESLE HER ŞİİR MANA KAZANIYOR DOĞRUSU..
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI ...
KUTLUYORUM EMEĞİ VEDE KALEMİ..
SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
25 Eylül 2013 Çarşamba 12:44:36


Bir güneş doğsa ah bir güneş doğsa
Doğayla, yüreğimde aydınlansa

Dayan yüreğim dayan,
Bitecek yüreğimde sonbahar nasılsa…


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ZITLIKLAR OLMASA HAYATIN TADI MI OLUR..ACI VARSA TATLI VAR..GECE VARSA GÜNDÜZ VAR....

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.650
Şiir Okunma
1.217.999
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL