Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
30 Ekim 2013 Çarşamba 08:52:05



Ne kış dedim nede yaz hiç özlemim bitmedi,
Kimse,’ gelmez o artık içeri gir’ demedi.
Bekledim yollarını haber bile gelmedi,
Ağla kalbim sen ağla başkası ağlamasın!

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
UMUT YAŞAMA SEVİNCİNİ YARINA TAŞIYAN TEK SRM...

Ağla kalbim., @suzan çelik
29.10.2013 18:03:25
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
30 Ekim 2013 Çarşamba 08:47:35


Aşk kapıdan girince
Akıl terk eder başı
Olsa da sevilenin
Her iki gözü şaşi
Gözüne ceren görünür
Sevdiğinin şehla bakışı.

Yaşı uygun olsun yaşına
Körpe dala konma sakın
Çabuk kırılır, yakarsın başı
Kurur göz yaşların
Ağlayamazsın.

...

Aşk, @Minos
29.10.2013 19:19:53
KNİSK
@knisk
30 Ekim 2013 Çarşamba 08:43:29

“gurbetten gelmişim yorgunum hancı”
Ellerin yine la minör tuşlarda salınırken
Sence hayat ne anlam taşıyor Zübeyde
Doğum, yaşam ve ölüm arasına sıkıştırılmış
An lar silsilesinden oluşan biz
Yeryüzü ve gökyüzü arasında
Neredeyiz
Sence gerçekt...

KNİSK
@knisk
30 Ekim 2013 Çarşamba 08:31:04


Ey bu ülkede yaşamanın tadına varmış
Adlarıyla şanlarıyla gururlanan insanları!
ATAN olmasaydı eğer ne olurdu adın!
Kalır mıydı bu günlere övündüğün soyun!
Okunur muydu ezanı İslamın!
Otur şöyle bir düşün bakalım!

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNS...

Mucize adam, @DEVRİM DENİZERİ
29.10.2013 15:28:40
KNİSK
@knisk
30 Ekim 2013 Çarşamba 08:28:32


Başın göğe kaldırıp bulutlara daldırma
Azdırıpta nefsini vara yoğa saldırma
Sâhip çık benliğine kötülere çaldırma
Sığın hakka teslim ol eğ başını kaldırma

Osmanım değerlere tutunarak sâhip çık
Yüreğini dolduran tağutu putların yık
Seni es...

Aldırma, @osman aksoy
29.10.2013 21:09:28
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
29 Ekim 2013 Salı 09:50:44


yüzü gülünce istiklâlden yana milletin
dualarla açıldı ilk Meclisim
o Meclis benim ebe kadınım

bahtiyarım ki milletin beni saran ellerine doğdum

ben yirmi dokuz ekim
bin dokuz yüz yirmi üçte doğdum

sana ne güzel yakışıyorum ey milleti...

KNİSK
@knisk
29 Ekim 2013 Salı 09:36:43



Mavi gözlüm
Sarı saçlim
Kartal bakışlim
Duy beni
Fenerler söndü Artık
Alaylar suskun
Çünkü sen yoksun

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN :
DEĞERLİ DOST SANIRIM RESİM SİZE AİT..BİZİM KUŞAĞIN KOKU VE DUYGUSU HER ZERRESİNDE YANSIYOR..ALDI GÖTÜ...

Cumhuriyet bayramı, @Minos
28.10.2013 20:38:23
KNİSK
@knisk
29 Ekim 2013 Salı 09:30:00


bir kefede insan
diğerinde özgürlük ve adalet


törende en güzel yeri alsa halk
bütün sesler karışsa birbirine
kimse ayrışmasa birbirinden
kutlansa cumhuriyet
halkın borusu ötse!

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN :
GÜNÜN RUHUNA UYGUN ÇOK Ç...

Kutlansa cumhuriyet, @glenay
29.10.2013 00:24:23
KNİSK
@knisk
29 Ekim 2013 Salı 09:27:16

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN :
HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI DİZELERDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
29 Ekim 2013 Salı 08:45:42


ey yurdumun ay yıldızlı bayrağı kadar
nazlı kızı
sevmişim seni memleketim kadar
seveceğim seni ebediyete kadar

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN :
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI DİZELERDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM...

KNİSK
@knisk
29 Ekim 2013 Salı 08:44:07



Çözülür binlerce düğüm
Cumhuriyet olur
gök yüzünde çiçekler...




Ağaç olmak
güvercin olmak gibi
hür ve özgür
asi ve mavi
koruyabilmek
Atamın emanetini.
Kendi rüzgarını
bulan ateş gibi...

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN :
İÇİNDE ...

Cumhuriyet, @Ferda,ca
28.10.2013 14:47:51
KNİSK
@knisk
29 Ekim 2013 Salı 08:38:57

Sözüm olmaz adamın hası olana
Mevlana’dan Yunustan, sözler alana
Adam olan doğuştan adam doğuyor
Başı diktir, alnı ak gider yoluna

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN :
HEPİMİZİN DOSTLUK BEKLENTİLERİNİN YANSIMASI DİZELERDİ..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN...

Adamın hası, @Sami ASLAN
29.10.2013 00:40:47
KNİSK
@knisk
28 Ekim 2013 Pazartesi 11:34:08


Zaman akıp gidiyor
Fark etmesek de biz
Sensizlik sonum olur
Bu cümlenin altını çiz

DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
GÜLER HANIM BİLİYORUM BAZI ŞİİRLERİNİZE YETİŞEMEDİM...BAĞIŞLAYIN LÜTFEN..
INANIN ÇOK YOĞUNUM BU GÜNLERDE..EMEĞİNİZİ ...

Altını çiz, @Minos
27.10.2013 19:33:32
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
28 Ekim 2013 Pazartesi 11:28:39


Düşünmedim yerine asla başka birini!
Biliyorum; alamaz kimse senin yerini.
Başım sineni özler; dizim mağrur ser’ini,
Hicranımı taç yaptım başıma takıyorum.



Yanardağlar gibiyim için için yanarım,
Şifan bende deseler yılanlara kanarım.
...

KNİSK
@knisk
28 Ekim 2013 Pazartesi 11:08:20

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ...
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
28 Ekim 2013 Pazartesi 09:39:26


Hiç meylim olmadı saraya,köşke
Hep meyil eyledim bilgiye,aşka
Gidecek kapım yok sizlerden başka
Dostlar meclisinde kalmaya geldim.


Ezelden vurgunum sohbete,söze
Katılmak isterim ben içinize
Şu şiir denilen derya denize
Sizinle beraber ...

Geldim, @Muzaffer Yavuz
20.10.2013 00:09:35
KNİSK
@knisk
28 Ekim 2013 Pazartesi 09:37:35
n

Yaralı gönüller bu gamı çeker
Batsada dikeni gülleri eker
Suskundur gözünden yaşını döker
Nasipsiz hisseyi alırmı sandın

Güvenme der Gülce dünya varına
Neyin varki söyle senin yarına
Kimin aklı erer aşık karına
Menzili olmayan bulurmu s...

KNİSK
@knisk
25 Ekim 2013 Cuma 11:11:20

Bu hazanda hüzne yer yok
Bu hazanda gök yüzüne yazacağım
Atamın ölümsüzlüğünü
Bu hazanda can suyumun rengi olacak
Bayrağımın renkleri
Ve bu hazanda dünya bilecek
Kanımın kırmızı beyaz aktığını
Ve ben bu uğurda öleceğim gülümseyerek

MUHTER...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
25 Ekim 2013 Cuma 08:44:10


Ve görüyorum ki
Hayata dair ne varsa
Her şey bir birine eğreti...
Gün geceye
Gece güne eğreti
Dün bugüne
Bugün yarına eğreti
Mevsimler aya
Ay yıllara eğreti...

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
DİBİNDE GÖLGELENDİĞİMİZ BİR AĞAÇ ,YORGUNLUĞUN...

Eğreti, @Kardelen çiçeği
25.10.2013 03:18:41
KNİSK
@knisk
25 Ekim 2013 Cuma 08:31:24


bir resim asalım bugüne dair
sevgiyle sıvansın iç örgümüz
elini ver bana
ruhumda ısıtayım



kim giderse gitsin benden umrumda değil
sen kal yeter ki
sarılalım biz sarmaşıklar
içimizdeki o hep direnen acı
zehrini batan güneşe serpsin! ...

İçimizdeki, @glenay
25.10.2013 00:26:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.637
Şiir Okunma
1.217.957
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL