Zamanla birer birer hükmü kalmaz sandığım Kaç veda asılıydı boynumun direğinde Dermansız dizlerimle çekmekte zorlandığım Böyle bir ağırlığı kim tutar yüreğinde
Alışırım diyorken her veda sahnesinde Niranımda demlenen o sızıyı görmedim Yok sayılmak istedim her firak rahnesinde Kan gölünden tabloyu o yüzden göstermedim.
Ne tanıdık bir ışık ne eski bir fotoğraf Hepsi bırakıp gitti günahtan kaçar gibi Korkuyu belli edip olmasa da itiraf Dal gibi titriyordu içte gizlenen sabi
Körolası hicranın kırılası elleri Eteğinden taşları peşpeşe fırlatırken Hep bana mı isabet iri ve güzelleri Bahtımı muğlak hüzün, bilfiil karartırken
Yine isyan bayrağı açmış bir eşkâldeyim Unuttum, çaresizlik nâr üstünde Sırat’tı Serzenişe yüklenip dedim ki ne haldeyim Unuttum, derdi veren önce derman yarattı…….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_DERMAN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_DERMAN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne tanıdık bir ışık ne eski bir fotoğraf Hepsi bırakıp gitti günahtan kaçar gibi Korkuyu belli edip olmasa da itiraf Dal gibi titriyordu içte gizlenen sabi
Körolası hicranın kırılası elleri Eteğinden taşları peşpeşe fırlatırken Hep bana mı isabet iri ve güzelleri Bahtımı muğlak hüzün, bilfiil karartırken
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ; çok çok güzel vede anlam yüklü hazin ve hüzün dizeleriydi..yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin .. hayal ve düşlerinizn gerçekleşmesi dileğiyle kutluyorum emeğinizi.. selam ve saygımla..
Hocam Rabbim herkese taşıyabileceği kadar dert ve derman verirmiş.İmtihanımız bazen ağır olsa da acılar bizi taş gibi güçlü kılar..Muteşem bir şiir ve yorumdu.Yürek sesinize sağlık.Tebrikler çok sevgiler efendim..
Yine isyan bayrağı açmış bir eşkâldeyim Unuttum çaresizlik nâr üstünde Sırat’tı Serzenişe yüklenip dedim ki ne haldeyim Unuttum derdi veren önce derman yarattı…….Şiirin tamamı çok güzel ama finali özet bir yorum gibi. Tebrik ediyorum. Var olun, sağ olun.
Girdap diye tabir ettiğimiz aşkın çile dolu halleri...
Ne garip değil m? git dersin gitmez...Kal dersin kalmaz. İlla bir ıstırabı yaşatacak ki, adı aşk olsun...
Derman ta ezelden içindeydi amma bir perde vardı ona kavuşmak için... Aşk olmasa sevmenin ne olduğunu nerden bilecektik?... İçimizde var olanları nasıl farkedecektik?...
Ateşten gömlek derler ya aşk için... İşte o gömleğin ateşine dayanmak, katlanmak içindeki "sevginin" gücüdür... Sevmeyi bilmeyen yürekte aşk barınmıyor zaten...
"Körolası hicranın kırılası elleri Eteğinden taşları peşpeşe fırlatırken Hep bana mı isabet iri ve güzelleri Bahtımı, muğlak hüzün bilfiil karartırken"
bizi bulsa bulsa taşın iri ve güzeli buluyor galiba :)