“Ayrılık bu kez çok yakıştı bize, müjde! Bir sızımız daha oldu, böylece…”
Bir “aşk”lık molaydı hayata, yüzlerce gün… Sabahlar firak sarısıyla diriliyor, şahlanan saatler deliriyor ensemde yum kirpiklerinin yeşilini uhdeler sal gözbebeklerime sonra çözül zincirimden bağını uç, git gönlünce…
.
Faili meçhul sevdalar toplanıyor göğsümde sen haricinde hançerlenen yüzler aslında hunharca, hizayı bozmadan yürüyorlar izimde sensen ruhumdaki, hepsi güz sancısı sonbaharda son yaprak gibi kaldırımları öpsünler, ben yerine…
“Kanatlarım maviydi benim sevdam yemyeşil gözlerimde karartmasın kimse…” , “Bir kasım ayazı gibi ve bir şubat ertesi düşler peşimde üşüyorum ansız, eylül uğurlanırken nefesimde”
Leyli zaman salınır anıların çevresinde, Her gece bir parçan daha ölür. İlhamın başı verilir giyotine şair kör bakar şiirlerine, bir ateş ki doğmaz göklerde günlerce, sanırsın ay tutuldu gönlünde sanırsın, sarışın yıldız yok oldu evrende…
Kendimi sandığım siluetler var, kalabalıkların içinde, hüznümü hüznüne yakıştırdığım. Damıtılmış acılar saklar ah, aşk ininde sağırsan, anlayamazsın…
Sabahlar uzak bu kentin sokaklarında, bilmezsin… Muhkem bir ömürle uzandım dizlerine, cellâdım ol diye… Hadi, sızılı son bir buse ver dudaklarıma, ayrılığın düğününde, ağlayalım birlikte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Veda Busesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Veda Busesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Faili meçhul sevdalar toplanıyor göğsümde sen haricinde hançerlenen yüzler aslında hunharca, hizayı bozmadan yürüyorlar izimde sensen ruhumdaki, hepsi güz sancısı sonbaharda son yaprak gibi kaldırımları öpsünler, ben yerine…
“Kanatlarım maviydi benim sevdam yemyeşil gözlerimde karartmasın kimse…” , “Bir kasım ayazı gibi ve bir şubat ertesi düşler peşimde üşüyorum ansız, eylül uğurlanırken nefesimde”
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; çok çok güzel vede anlam yüklü hüzün dizeleriydi.. yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin kutluyorum emeğinizi.. selam ve saygımla..
Solgun ve ölgün duvarlarımızdan yüreğimize sıçrayan kıymıklarla bir duruşun resmini saplarız yaşama, sevda yolundaki varsıl hükümlerimizin çileli mahkemelerinde iki dudak arasından dökülecek sabrımızı sınamak için. Her buluşmanın kandilini rüzgâr okşar ve her aşk kendi sınırlarını çizerek arşı kucaklar... Tebrikler...
Sabahlar uzak bu kentin sokaklarında, bilmezsin… Muhkem bir ömürle uzandım dizlerine, cellâdım ol diye… Hadi, sızılı son bir buse ver dudaklarıma, ayrılığın düğününde, ağlayalım birlikte… sevenin sevdiğine veda duygularını en güzel yansıması güzeldi..Hüzün duyguları en güzel ve içli bir şekilde can bulmuş. .tebriklerr.
mehmet ali unsal tarafından 10/2/2013 9:19:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
hikayesi bile şiir tadındaydı
seslendirilmeliydi bu şiir
beğeni ile okudum arkadaşım
kutlarım
sevgilerimle