Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 19:15:09
anlam dolu,duyarlı ve
anlatımı olağanüstü güzel bir şiir.
severek okudum.kutluyorum.saygılarımla....halilşakir
Bir masal anlat bana, @UNALAN
24.10.2010 17:31:43
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 18:00:03
anlamı fevkalade,
anlatımı olağanüstü güzel
özlü ve okunası bir şiirdi.
tebrikler, tam puan ve de saygılarımla...halilşakir
Gizli alem, @papatya07
24.10.2010 01:21:42
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 13:32:30
anlam ve anlatımı çok güzel bir serbest ti.
tebriklerimle,saygılar sunuyorum.......halilşakir
Malamat, @aayşe
24.10.2010 13:05:28
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 13:30:09
musıki tadında,akıcı,ahenk dolu mükemmel bir hece şiiri.
severek okuduğum dizelerdi.
tebrik ediyorum.tam puan ve saygılar sunuyorum......HŞT
İmkânsız şiir/bir gün, @zakir
24.10.2010 06:44:13
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 13:26:31
Düştüm senle beraber bu yol güzergâhına,
-___________Yol ver gelip gireyim gönülde dergâhına.

anlatımı olağanüstü güzellikte
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
okuması haz veren şiir.
tebriklerimi bıraktım.
tam puan ve saygılarımla......

İşte sensin o, @havva keskin
24.10.2010 12:45:29
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 13:20:59
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel ve
tanıdık bildik dizelerdi.
tebrikler dosta.........tam puan ve saygılarımla..HŞT
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 11:26:35
anlam ve anlatımı çok güzel di.
tebrikler ve de saygılar.......halilşakir
Ne mutlu sana ,,, @Alaaddin Uygun
24.10.2010 11:02:59
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 11:21:19
musıki tadında,
anlam ve anlatımı mükemmel,
okuması haz veren dizeler.
tebrikler ve de saygılar.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 11:18:47
yine musıki tadında,
yine anlam ve anlatımı süper
yine akıcı ve ahenk dolu
okuması zevk veren bir değil dört dörtlük bir şiir di.
kutluyorum gönlümden...tam puan ve de saygılarımla......halilşakir
Ay'la, @babidim
24.10.2010 10:42:59
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 10:11:28
anlamlı ve duyarlı...
ibretle ve imrenle okuduğum bir şiirdi.
tebrikler ve de saygılarımla..........halilşakir
Bir mektup ve ..., @dursun tiftik
24.10.2010 00:22:04
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 10:08:39
yine anlam ve anlatımı olağan üstü güzellikte
taşa ses olmuş,taşlamaya örnek şiir.
tebriklerimi bıraktım.
tam puan ve de saygılar sunuyorum.....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 10:04:56
sevda yüklü,içten yazılmış
anlam ve anlatımı harika
okumasına doyulmayan bir akrostiş şiir di.
tebrikediyorum...saygılar sunuyorum....halilşakir
Nar-ı aşk, @SUNRISE
24.10.2010 01:23:51
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 09:59:35
sevda yüklü,özlem dolu,içten yazılmış
anlam ve anlatımı harika
okumasına doyum olmayan bir şiir di.
tebrikediyorum...tam puan ve saygılar sunuyorum....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 09:54:56
sevda yüklü,içten yazılmış
anlam ve anlatımı harika
okumasına doyum olmayan bir şiir di.
tebrikediyorum...saygılar sunuyorum....halilşakir
Şükür geceye, @vega4
24.10.2010 01:30:01
halilşakir
@halilsakir
23 Ekim 2010 Cumartesi 18:59:03
usta kaleme en derin saygılarımla...
kutluyorum efendim...............halilşakir
Bulamadım, @ahmet umut
8.10.2010 18:54:10
halilşakir
@halilsakir
23 Ekim 2010 Cumartesi 17:15:02
öyle güzel bir şiir di ki...
betimlemeleri öylesine güzel diki...
keşke bir kaç dize daha olsaydı.
gönülden kutluyorum.
tam puan ve saygılarımla........halilşakir
Neden?, @Aysel AKSÜMER
22.10.2010 16:00:13
halilşakir
@halilsakir
23 Ekim 2010 Cumartesi 15:59:14
olağanüstü güzellikte bir anlatım.
anlam deryasında bir şiir.
severek ve hazla okudum.kutluyorum.
tam puan ve de saygılarımla..........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Ekim 2010 Cumartesi 15:56:04
musıki tadında,ahenkli,akıcı
anlamlı ve anlatımı mükemmel şiir...
kutluyorum tüm kalbimle.
tam puan ve saygılar........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Ekim 2010 Cumartesi 15:50:42
musıki tadında,anlam deryasına dalmış dizeler.
severek ve hazla okudum.
tebrikediyorum.
tam puan ve saygılarımla.........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
23 Ekim 2010 Cumartesi 15:47:56
anlam deryasında bir şiir.
anlatımı olağanüstü güzel.
tebrikler ve de saygılar......halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.316
Şiir Okunma
3.101.243
Yazı Okunma
43.914
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL