Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 17:10:24
özlü ve özgün dizeler.
emeğinize ve yüreğinize sağlık.
tebrikler ve de saygılar......halilşakir
Silkelenerek, @guler birsozu
21.10.2010 16:01:54
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 17:08:12
emeğinize ve de yüreğinize sağlık.
anlam dolu,anlatım duru,okunuşu su gibi bir içimlik,
akıcı ve ahenkli şiir.kutluyorum....saygılar
Yar aşkına, @Dosteli_
21.10.2010 16:58:16
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 17:05:04
anlam dolu,anlatımı mükemmel.
okuması haz veren dizeler di.
tebrikler ve de saygılarımla.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 15:13:27
anlam ve anlatımı çok güzel bir serbest...
severek okudum.kutluyorum usta kalemi.saygılar....HŞT
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 15:08:48
musıki tadında,ahenk dolu,akıcı
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel
dörtdörtlük bir DÖRTLÜKTÜ.
tebrikler,tam puan ve saygılar......halilşakir
Ne yazık, @İzzet KOCADAĞ
21.10.2010 10:30:08
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 15:05:44
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
sevda yüklü,akıcı ve ahenk dolu
okuma zevki veren müstesna dizelerdi.
tam puan, tebrikler ve de saygılar sunuyorum......halilşaki
Aşk mı desem, @micingirt
21.10.2010 11:49:40
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 14:57:26
ne kadar güzel anlatmış saygın kalem şairi...
imrendim...kireçsiz memba suları gibi akıcı ve dupduru
anlamı fevkalade,anlatımı mükemmel...
severek okudum.tebrikler ve de saygılar....halilşakir
Şair, @kocakurtsoylum
21.10.2010 14:43:23
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 10:54:38
USTA KALEMDEN BİR ŞAHESER Dİ.
ÇOK AMA ÇOK BEĞENEREK OKUDUM.
SÜPERSİNİZ.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM...SAYGILAR SUNUYORUM.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 10:30:41
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde...
mükemmel bir anlatım...
severek okudum.tebrikler......halilşakir
Zerre, @ayşe aydın
21.10.2010 00:46:43
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 10:23:35
anlam dolu,
anlatımı çok güzel
okuması haz veren bir serbest şiir.
tebriklerimle.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
21 Ekim 2010 Perşembe 10:21:27
okuma zevki veren müstesna bir serbest şiir di.
severek okudum...tebriklerimi bıraktım.
saygılar sunuyorum........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
20 Ekim 2010 Çarşamba 22:43:31
anlamlı ve anlatımı çok güzeldi.
tebriklerimi bıraktım...saygılar sunuyorum......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
20 Ekim 2010 Çarşamba 16:17:14
Ayak önde gider başlar yerine
Hep kuru mu yanar yaşlar yerine?
Ne zaman oturur taşlar yerine?
Hele sorun, anket yapın bilelim.

OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE...
ANLAM DOLU,İBRETLİK BİR HİCİV OKUDUM...ANKETE GEREK TE YOK.
ASLINDA BENİM ANKETLERE DE ...

Anket'lik şiir, @Mustafa Sade
20.10.2010 10:52:17
halilşakir
@halilsakir
20 Ekim 2010 Çarşamba 14:13:20
anlamı fevkalade,anlatımı çok çok güzel
sanat dolu edebi bir şiir di.
okuma zevki veren emsalsiz dizelerdi.
tebriklerimi bıraktım ve saygılar sunuyorum......halilşakir
Gül muhabbeti, @babidim
20.10.2010 12:27:51
halilşakir
@halilsakir
20 Ekim 2010 Çarşamba 14:08:07
anlam ve anlatımı çok güzeldi...
severek ve ibretle okudum.
tebriklerimi bıraktım.
tam puan ve saygılarımla....halilşakir
Yağmurda haykırmak, @ayvalıklı
20.10.2010 14:02:03
halilşakir
@halilsakir
19 Ekim 2010 Salı 23:00:42
VATANSVER VE DE DUYARLI ŞİİR.
ASİL YÜREĞE SAYGILAR SUNUYORUM.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ekim 2010 Salı 22:56:34
ANLAMI VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMA ZEVKİ VEREN BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM.......HŞT
Ulvi saygılarım, @Ayser ÖZBAKIR
19.10.2010 19:27:33
halilşakir
@halilsakir
19 Ekim 2010 Salı 22:51:51
HARİKA ANLAMLI DİZELER...
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM......HŞT
halilşakir
@halilsakir
19 Ekim 2010 Salı 19:38:53
müstesna dizeler...
hüzün yüklü,duygu dolu,
anlam ve anlatımı olağan üstü güzel...
okuması haz ve de,okuma zevki veren
muhteşem bir serbst şiirdi...
tebriklerimi bıraktım.
tam puan ve saygılar sunuyorum....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
19 Ekim 2010 Salı 15:13:46
müstesna dizeler...
özlem yüklü,duygu dolu,
anlam ve anlatımı olağan üstü güzel...
okuması haz veren,okuma zevki veren
muhteşem bir şiirdi...
tebriklerimi bıraktım.
tam puan ve saygılar sunuyorum....halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.263
Şiir Okunma
3.100.990
Yazı Okunma
43.912
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL