Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 22:45:17
muhteşem bir kurgu,muhteşem bir anlatım.
anlam dolu,okuması doyumsuz dizeler.
tebrikler,tam puan ve de saygılarımla......halilşakjir
halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 19:25:24
anlamı fevkaladenin fevkininde fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte,
okumasına doyulmayan duygu yüklü dizelerdi.
tebriklerimi bıraktım..saygılar sunuyorum...HŞT
..s e l a m s ö y l e.., @vuslat05
13.10.2010 01:08:04
halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 14:20:23
Yine anlam derinliğinde,
ibretle okuduğum ve okunması gereken
ayak ve uyakları düzgün basan bir şiirdi.
tebrikler ustaya...saygılarımla.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 12:23:29
iSTANBUL ÜSTÜNE YAZILMIŞ GÜZEL ŞİİRLERDEN Dİ.
BİRAZ SİTEMKAR DA OLSA ÇOK GÜZEL DİZELER...
OKUMASINA DOYULMUYOR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR......HŞT
İstanbul'a veda, @vega4
27.10.2010 01:43:30
halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 12:06:46
Güzeli
Güzel yapan
Edeptir
Edep ise
Sevmeye sebeptir…

İŞTE BUDUR EFENDİM...
SERBEST TE OLSA VEZİNLİ DE OLSA
BU SON DİZE BİR KİTAP DEMEKTİR...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
ANLAM DERYASINDA YÜZEN BİR ŞİİR OKUDUM.
TAM PUAN VE SAYGILAR SUNUYORUM...

Serbest şiir, @haticeak
27.10.2010 11:38:11
halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 09:06:37
anlatımı çok güzel,
erkeklerin erkek gözünden analizi
düşündürücü ve de tebessüm ettiren
güzellikte.severek okudum.
kendimde gördüğüm dizelerde gördüm.
tebrikler,tam puan ve saygılar......HŞT
halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 09:02:38
kurgusu ve anlatımı muhteşemdi.
okuma zevki veren dizeler.
çok beğendim.
tebrikler ,tam puan ve de saygılarımla....halilşakir
Film gibi, @Aysel AKSÜMER
27.10.2010 08:15:24
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 22:41:54
sevda yüklü, duygu yoğun
anlam ve anlatımı mükemmel
okuması haz veren şiir.
tebrikler,tam puan ve saygılar......HŞT
Giderim, @Birgül Afşin
25.10.2010 10:22:15
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 22:12:16
anlam ve anlatımı çok güzel bir hace çalışmasıydı.
severek okudum.kutluyorum......HŞT
Şair dostum, @(Mustafa Çetiner)
26.10.2010 21:54:42
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 21:51:27
OKUMA ZEVKİ VEREN
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL
SEVEREK OKUDUĞUM USTA İŞİ BİR SERBEST...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.....HŞT
Gönül bu ya..., @sergül kandemir
26.10.2010 18:13:05
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 21:48:20
AH ŞU KOCA ŞEHİR,DELİ DOLU AYNİ BEN GİBİ...

Çok büyük bir şehir,umursuz boşverici,
Bir dolu gürültü,otobüsü,treni,yolcuları,
Tablo misali,kızları kadınları,delikanlıları,
Ah şu koca şehir,deli dolu ayni ben gibi....


Her günü değişir,güneş ...

halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 21:45:41
ÖZ...ÖZLÜ...VE ÖZGÜN.
KISA AMA ÇOK ŞEYLER ANLATAN BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA....HALİLŞAKİR
O gün, @Yıldız Toksöz
26.10.2010 21:31:50
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 16:02:44
O KADAR GÜZEL VE DUYGU YÜKLÜ ANLATILMIŞ
BİR ANNE ŞİİRİYDİ Kİ,DAYANAMADIM ANNEMİ BIRAKTIM,
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...PUANIM TAMDIR.......HŞT


*Annemle Hasbihâl

Dün gece, uzunca bir mektup aldım
Bembeyaz bir melek elinden anne.
Diyor...

Annem........, @nilüfer kus
26.10.2010 14:11:57
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 15:55:50
sevda yüklü,duygu yoğun,sorgucu ve stemkar...
anlamlı ve anlatımı olağanüstü güzel,
okumasına doyulmayan çekici ve sürükleyici dizelerdi...
tebrikettim candan...
tam puan ve saygılar sunuyorum.......halilşakir
Rüzgar degil istediğim, @duacı
26.10.2010 13:29:20
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 15:51:19
anlam ve anlatımı çok güzeldi.
tebrikler ve de saygılar sunuyorum......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 12:12:37
AYAKTA ALKIŞLADIĞIM BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER,TAM PUAN VE SAYGILAR.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 12:10:15
anlam deryasında bir şiirdi...
anlatımı olağanüstü güzel
okuması haz veren ve düşündüren dizeler.
tebrikler,tam puan ve saygılar sunuyorum.....HŞT
Muamma, @Nuray Ayhan
26.10.2010 10:17:52
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 12:07:13
serbest şiirin ustasından
olağanüstü güzel bir şiir okudum.
anlam ve anlatımı harika,
okuması doyumsuz.
tebrikler,tam puan ve de saygılarımla.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 12:05:01
anlam derinliğinde,
anlatımı çok çok güzel,
severek ve hazla okuduğum
ibret levhalarıydı...
tebrikler,tam puan ve saygılarımla...HŞT
Terazi, @haticeak
26.10.2010 11:17:41
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 09:25:57
anlatımı mükemmel ve özenli bir şiir.
şiirsel tüm nitelikleri olağanüstü güzel
okumasına doyulmayan anlm dolu bentler.
Tebrikler ve de saygılarımla........halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.295
Şiir Okunma
3.101.160
Yazı Okunma
43.913
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL