Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 09:21:34
narın faydaları saymakla bitmez.
nar çiçeğinin güzelliği dillere destandır.
şiir bu güzellikleri güzel bir biçimde hatırlatıyor.
harika bir anlatım,severek okuduğum bir konulu şiir di.
kutluyorum........saygılarımla...HŞT
Saklandım!, @Oya gedik
26.10.2010 01:08:01
halilşakir
@halilsakir
26 Ekim 2010 Salı 08:58:07
unut demesi kolay..unutmak çok zordur...
gönül bu, söz mü dinler...
yine güzel bir serbest şiir okudum severek.
kutluyorum..saygılarımla..........halilşakir
Unutmuşum, @vega4
26.10.2010 01:40:56
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 22:17:13
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı mükemmel,
okuması bir içimlik ve doyumsuz
severek okuduğum duyarlı dizelerdi...
tebrikler,tam puan ve saygılarımla........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 18:01:42
SEVDA YÜKLÜ,ANLAM DOLU,HÜZÜN VE HASRET TÜTEN
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE,
OKUMASINA DOYUM OLMAYAN DİZELER.
TEBRİKEDİYORUM.
TAM PUAN VE DE SAYGILARIMLA............HŞT
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 17:57:12
KİM BU CENNET VATANIN UĞRUNA OLMAZ Kİ FEDA
ŞÜHEDA FIŞKIRACAK TOPRAĞI SIKSAN ŞÜHEDA...

MERHUM AKİF NE GÜZEL TANIMLIYOR TÜRKÜN KAHRAMANLIĞINI...
DİZELERİNİZ DE O DEĞERDE.
ANLAM DOLU,İBRET DOLU...YÜREĞİNİZE SAĞLIK EFENDİM.
TEBRİKLER VE DE SAYGIL...

O dev adam .., @demet demet şiir
25.10.2010 16:45:43
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 12:13:58
kadirbilir vefakar yüreğinizi yürekten kutluyorum.
şiir mi? olağanüstü güzellikte
idol olmuş bir şahsiyete harika yakışmış bir şiirdi.
emeğinize ve de ellerinize sağlık.
tam puan ve selamlarımı iletiyorum.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 12:10:54
çok çok güzeldi.tebrikler ve de saygılar sunuyorum....halilşakir
Saçsız bebek, @Aysel AKSÜMER
25.10.2010 08:07:13
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 12:02:42
harika dizeler,muhteşem anlatım,
okuması doyumsuz şiir.
tebrikler,tam puan ve de saygılar.......halilşakir
Kadınıma, @vega4
25.10.2010 01:33:10
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 11:59:17
Aydınlık bakarım seherlerde en güzel hülyalara dalarım
Bir kutlunun elinden içerim bade-i aşkı
Kanarım, sevda ya da suya da
Zemheriler üşütmez bedenimi
Zaten ısıtıyor sözleriyle yüreğimdeki ayazı
Okuyorum şiirden güzel namesini sevgilinin
Kalkı...

halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 00:38:25
anlam ve anlatımı güzel bir şiirdi.
severek okudum..tebriklerimi bıraktım.
saygılarımı sunuyorum....halilşakir
Kapanmaz bu yara, @ay/su
24.10.2010 23:21:55
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 00:03:08
MUHTEŞEMDİ...
TEBRİKLER TAM PUAN VE SAYGILAR....HŞT
halilşakir
@halilsakir
25 Ekim 2010 Pazartesi 00:00:15
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ.
SEVEREK OKDUM.TEBRİKLER
TAM PUAN VE SAYGILAR..........HŞT
Penceremde aşk, @Yeldaödek
24.10.2010 23:52:17
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 23:57:17
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL
İBRETLE VE İMRENLE OKUDUĞUM DİZELERDİ
KUTLUYORUM..SAYGILAR SUNUYORUM..........HŞT
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 21:40:44
ANLAM DERİNLİĞİNDE
İBRET ALINACAK MESAJLARLA DOLU.
KUTLUYORUM........HŞT
Yobaz..., @Şehri Karakaya
24.10.2010 20:48:11
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 21:31:01
İstemiyorum sizleri!
Ne sağcınızı
Ne solcunuzu…

Tanımıyorum da
“izm”le biten hiçbir ideolojinizi
“cı-ci-cu-çü-“,
”mış-miş-muş”larınızı da…
Düşün yakamdan!

BENİM YAKAMDAN DA DÜŞEBİLİRLER.
AN...

Düşün yakamızdan!, @Saadet Ün
24.10.2010 11:19:10
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 20:28:09
DUYARLI,DUYGU YOĞUN,ANLAM DOLU
ANLATIMI MÜKEMMEL Dİ.
TEBRİKEDERİM..TAM PUAN VE SELAMLAR.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 20:25:12
Burçlara bayrak dikene,
Rabbine boyun bükene,
Goncaya, güle, dikene,
Selam olsun, benden selam.

ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE.
ANLAM DOLU,SEVEREK OKUDUĞUM BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
TAM PUAN VE SAYGILARIMLA......HŞT
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 20:20:27
anlam dolu, duyarlı ve
anlatımı mükemmel bir şiir.
severek,ibretle ve imrenle okudum.
tebriklerimi bıraktım.
tam puan ve saygılar sunuyorum....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 19:19:12
güzel bir çalışma.sevdim.tebrikler.......halilşakir
Çok gördün ya bana..., @mızrap
24.10.2010 17:54:14
halilşakir
@halilsakir
24 Ekim 2010 Pazar 19:17:29
anlam ve anlatımı fevkaladenin fevkinin de fevkinde...
severek okuduğum bir serbest şiirdi.
kutluyorum..tam puan ve saygılar...halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.317
Şiir Okunma
3.101.243
Yazı Okunma
43.914
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL