Senin adın serbest şiir Ateş ol yak Rüzgâr ol savur Güneş ol kavur Dalga ol kumsala vur Dolunay ol Aşk iksiri doğur Tüm evreni Avucunun içine al Boyalı hamur yap yoğur…
Senin adın serbest şiir Kuşları konuştur Bulutlar dile gelsin Saksağan güle gelsin Denizler yürüsün Kayalar çürüsün Koyunlar kurt Kurtlar kuzu olsun…
Senin adın serbest şiir Güneş ol, ay ol, yıldız ol Dere ol, tepe ol, bayır ol Çiçek ol, çiğdem ol, çayır ol İster gece ol, ister hece Neyi seçmişsen o ol Sırala kelimeleri Hiçbir anlam taşımasın…
Senin adın serbest şiir İster Gerçeküstüden söz et İster gerçeğin En gerçeğinden…
Senin adın serbest şiir Yanlış anlama Özgürlüğün Verdiğim izin kadardır Sadece Edepli ol Bil ki; Güzeli Güzel yapan Edeptir Edep ise Sevmeye sebeptir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serbest şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serbest şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin adın serbest şiir Güneş ol, ay ol, yıldız ol Dere ol, tepe ol, bayır ol Çiçek ol, çiğdem ol, çayır ol İster gece ol, ister hece Neyi seçmişsen o ol Sırala kelimeleri Hiçbir anlam taşımasın…
..yok yani kelimeden kelimeye birbirini tutan hakikatlı çok güzel bir şiir. Kutlarım.
Güzeli Güzel yapan Edeptir Edep ise Sevmeye sebeptir…
İŞTE BUDUR EFENDİM... SERBEST TE OLSA VEZİNLİ DE OLSA BU SON DİZE BİR KİTAP DEMEKTİR... YÜREĞİNİZE SAĞLIK. ANLAM DERYASINDA YÜZEN BİR ŞİİR OKUDUM. TAM PUAN VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Özgürlüğün Verdiğim izin kadardır Sadece Edepli ol Bil ki; Güzeli Güzel yapan Edeptir Edep ise Sevmeye sebeptir… HARİKA...SÖYLENECEK SÖZ VAR MI BUNUN ÜZERİNE..YÜREKTEN KUTLUYORUM.
bulmak zor olmadı
serbest şiir belki özgürlüktür ama
dediğin gibi sınırsızılık yada kuralsızlık değildir
bak yazınca oluyormuş işte..sevgiler saygılar