Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 00:22:36
çok güzel betimlemeler,
anlam dolu,anlatımı mükemmel bir hece çalışmasıydı.
severek ve hazla okudum.
tebriklerimi,tam puan ve saygılarımı bıraktım.....HŞT
Mıknatıs gözlü yarim, @RABATLI
29.10.2010 00:09:48
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 23:28:26
VATAN SEVGİSİYLE DOLU ASİL YÜREĞE SAYGILAR SUNUYORUM.
ANLAM DOLU,DUYARLI,İBRETLE OKUNMASI GEREKEN
MÜKEMMEL BİR ŞİİR Dİ...TEBRİKLERİMİ SUNUYORUM.
SAYGILARIMLA....HŞT
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 22:58:16
duygu yüklü,hüzün dolu
anlam ve anlatımı muhteşem,
okumasına doyulmayan bir şiirdi.
tebrikler, ve saygılar sunuyorum....HŞT

Ağla sevdiğim, @Bayram DOKGÖZ
28.10.2010 22:04:58
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 22:57:12
ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI DOYUMSUZ DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA......HŞT
Hayatımız, @canandemirel
28.10.2010 22:23:42
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 22:39:52
serbest şiirin yetkili servisinden
anlam ve anlatımı mükemmeli yakalamış bir şiir okudum.
tebriklerimi,tam puan ve saygılarımı bıraktım......HŞT
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 22:37:17
cennet yurdumun güzelliklerini
olağanüstü güzellikte ilmek ilmek dokuyan
usta kaleme saygılardan bir demet bırakıyorum......HŞT
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 18:39:11
YİNE ÇOK GÜZELDİ..
ANLAM DOLU,OKUMASI HAZ VEREN DİZELER.
KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA....HŞT
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 13:29:33
anlam ve anlatımı güzeldi.
sanat dolu...tebrikler......HŞT
Ses, @DeepSea
28.10.2010 12:27:27
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 13:17:16
duygu yüklü,hüzün dolu,acılı,
anlam ve anlatımı muhteşem,
okumasına doyulmayan bir şiirdi.
tebrikler, ve saygılar sunuyorum....HŞT

Son günüm, @seda kocatürk
28.10.2010 12:35:29
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 12:55:59
duygu yüklü,hüzün dolu,akıcı
anlam ve anlatımı çok çok güzel,
okumasına doyulmayan duyarlı bir şiirdi.
tam puan ve saygılar sunuyorum....halilşakir

halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 12:53:24
mükerrer olmuştu özür dilerim......HŞT

halilşakir tarafından 10/28/2010 1:10:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 12:50:39
değişik bir anlatımla çok güzel bir cumhuriyet şiiri.
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.
tebrikler ve de saygılar.tam puan benden.......HŞT
Cumhuriyet, @Yalcin Temiz
28.10.2010 12:01:51
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 12:22:49
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte,
ibretlik,okunası,doyumsuz, kısa
fakat anlamı çok derin muhteşem bir şiirdi.
tebriklerimi,tam puanımı ve de saygılarımı
bıraktım usta kaleme......HŞT
Tahribat, @ahmet umut
28.10.2010 10:45:00
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 12:19:11
bir bilsen
canımın içi,
her gün batımında,
nasıl hüzünlendiğimi,
sanki güneş batmıyor da,
karanlıklara,
ben batıyormuşum gibi,
ve seni bir daha,
görememek,
korkusu nasıldır
bir bilsen...


bir türküyü dinlerken,
bir şiiri okurken,...

halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 09:40:46
YİNE MUHTEŞEM BİR ŞİİR OKUDUM
SANAT DOLU,ANLAM DOLU,OKUMA ZEVKİ DOLU...
USTAYA SAYGILARIMI SUNUYORUM.
TAM PUAN VE SELAMLARIMLA....HŞT
Başka, @HüseyinGazi
28.10.2010 08:37:23
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 08:41:36
Gönlüm yollarının sefil hancısı,
Aşkın içerime düşer sancısı,
Gözlerin dünyanın en yalancısı,
Çalı dikenini gül etti bana.

ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL BİR HECE ÇALIŞMASIYDI.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA....HŞT
Gözlerin, @ümit zeki soyuduru
28.10.2010 00:06:06
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 08:34:32
zevkle okunan bir şiirdi.
malatyanın kaysısını
arttır vücut ısısını
hem taze hem kurusunu
bul ki ömrün uzun olsun demiştim bir şiirimde,
sanırım kızları kaysıdan da güzelmiş...
kutluyorum usta kaleminizi....saygılarımla...HŞT
Kaysı güzeli, @vega4
28.10.2010 01:47:05
halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 08:28:53
üstadım coşmuş..erkekler üzerine
ikinci uzun şiir...iyi biliyorumki
bu güzel gözlemlerinizle
erkeklerin kitabını yazacak usta kalem.
öenle seçilen 4+4=8 vezin kurgusuyla
sıkmadan su gibi okunuyor.
tebriklerimi ve saygılarımı sunuyorum........HŞ...

halilşakir
@halilsakir
28 Ekim 2010 Perşembe 00:22:26
Herkesin hikâyesi ayrıdır biçim biçim;
Söküp aldım ya seni , hep kıpır kıpır içim.
Sen olmazsan yanımda, anladım ki bir hiçim
Tek seni sevmişim ben, sana sadakatim tam..

AHENK,AKICILIK,AYAK,UYAK
HER YÖNÜYLE DÖRTDÖRTLÜK ŞİİR...
ANLAM DOLU VE D...

halilşakir
@halilsakir
27 Ekim 2010 Çarşamba 22:47:43
anlam ve anlatımı mükemmel,
ahengi,akıcılığı,ayak ve uyakları sağlam şiir.
tebrikler,tam puan ve saygılar....halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.307
Şiir Okunma
3.101.199
Yazı Okunma
43.913
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL