Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
16 Ekim 2010 Cumartesi 12:01:44
bir şiirimde:
böyle delicesine acep niye mi sevdim
sen onu bana değil şu deli gönlüme sor...demiştim...
unut demesi kolay da unutmak kolymı ki üstadım...
yorumu aşmış,lezzet dolu,yunus ca bir şiirdi.
çok beğendim...tebriklerimi bıraktım.
saygıl...

Unut gitsin, @ümit zeki soyuduru
16.10.2010 00:14:59
halilşakir
@halilsakir
16 Ekim 2010 Cumartesi 11:55:15
Muhteşem güzellikte bir şiirdi. Tebrik ediyorum hecenin üstadını...
tebriklerimi bıraktım.saygılar sunuyorum.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
16 Ekim 2010 Cumartesi 11:36:47
anlam dolu...
okuması farklı ve çok zevkli dizeler.
kutluyorum tüm kalbimle..saygılarımla....halilşakir
Gri çizgiler, @vega4
16.10.2010 11:12:30
halilşakir
@halilsakir
16 Ekim 2010 Cumartesi 09:32:42
yorumu aşmış bir şiir.
anlam ve anlatımı emsalsiz di.
severek ve de hazla okudum.
tebriklerimi bıraktım.saygılar sunuyorum.....halilşakir
Kalem ve şiir, @Afet İnce Kırat
16.10.2010 00:50:30
halilşakir
@halilsakir
16 Ekim 2010 Cumartesi 09:26:47
anlam dolu, duygu yüklü,
anlatımı olağanüstü güzellikte dizeler.
tebrikler ve de saygılar.......halilşakir
Üzülürüm..., @asi_07
16.10.2010 02:26:21
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 20:32:20
anlamlı ve anlatımı çok güzeldi.
tebriklerimle........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 20:28:44
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde
ibretle ve imrenle okuduğum bir şiir.
tebrikler ve de saygılarımla...............halilşakir
Ruh beden ikilisi, @Nuray Ayhan
14.10.2010 20:15:10
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 18:47:44
hüzün dolu,anlatımı mükemmel...
dizeler usta işi.üzüldüm o kadar.
ilahi takdir diyelim.
asil yüreğinize sağlık.
tam puan ve saygılar......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 18:43:08
anlamlı ve anlatımı çok güzel bir akrostiş şiir okudum.
çok beğendim..tebriklerimi bıraktım..saygılar..........halilşakir
Seni seviyorum..., @eesraa
14.10.2010 15:53:20
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 14:20:09
anlam dolu..
anlatım yine çok güzeldi.
kusursuz bir hece çalışmasıydı.
beğenerek okudum..kutluyorum.saygılar sunuyorum.......halilşakir
Tükeniş, @Dosteli_
14.10.2010 13:00:42
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 11:44:15
duygu yüklü,sevda yüklü,
anlam dolu,
anlatımı mükemmel
severek okuduğum bir güzel şiir.
tebrikederim...saygılarımla.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 11:42:00
anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde
kireçsiz memba suları gibi akıcı ve dupduru
anlatımı olağanüstü güzel bir şiir okudum.
tebriklerimi bıraktım...saygılar sunuyorum.......halilşakir
Yarabbi, @Afet İnce Kırat
14.10.2010 01:11:44
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 11:38:53
anlam dolu,anlatımı mükemmel
okuması haz veren dizelerdi.
tebriklerimi bıraktım...saygılar sunuyorum........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 11:32:28
anlamlı bir dörtlük...
çok güzeldi..yüreğinize sağlık.
saygılarımla.....halilşakir
Deniz, @ayşe aydın
14.10.2010 09:54:49
halilşakir
@halilsakir
14 Ekim 2010 Perşembe 11:25:10
anlam dolu,duygu yüklü,
anlatımı olağanüstü güzel bir hece çalışması.
severek okuduğum bir şiir.
tebriklerimi bıraktım...saygılarımla.........halilşakir
Özlemim, @Hanifi KARA
14.10.2010 08:35:10
halilşakir
@halilsakir
13 Ekim 2010 Çarşamba 23:57:51
MUSIKİ TADINDA,
AKICI VE AHENK DOLU,
ANLAM DERYASINDA YÜZEN VE DE
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE
KUSURSUZ BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM SEVEREK.
TEBRİKLERİMİ VE TAM PUANIMI BIRAKTIM..SAYGILAR.......HALİLŞAKİR
halilşakir
@halilsakir
13 Ekim 2010 Çarşamba 23:55:13
ANLAM DOLU VE DE ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR...HALİLŞAKİR
***hürriyet, @Müjgan Akyüz
13.10.2010 23:07:58
halilşakir
@halilsakir
13 Ekim 2010 Çarşamba 21:19:11
her yere
iki kere bakıyor,
haşır neşirlerim öyle sus
gayrımevcutlarımda,
iş işten geçmemiş varlar
ellerimde alışılagelmişlikler
ayaklarımda ,
zihnime ziyan kara sular

seni bulmalıyım yâr
bulmalıyım mutlaka
diyeceklerim var

ANLATIMI OLA...

halilşakir
@halilsakir
13 Ekim 2010 Çarşamba 21:16:16
ANLAM DERYASINDA YÜZEN BİR ŞİİR.
ANLATIMI HARİKA..
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.......HALİLŞAKİR
Günahı ne, @Art Yar
13.10.2010 19:50:09
halilşakir
@halilsakir
13 Ekim 2010 Çarşamba 21:14:01
ÇOK GÜZEL BİR ANLATIM VE LEBALEP DOLU ŞİİR.
KUTLUYORUM.........HALİLŞAKİR
Fabrika kızıyım, @Şengülbora
13.10.2010 20:05:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.282
Şiir Okunma
3.101.080
Yazı Okunma
43.913
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL