Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 09:42:28
mani tadında,sevda yüklü
okumasına doyulmayan dizelerdi.
tebriklerimi ve tam puan ile saygılarımı sunuyorum....HŞT
Yılların kaderi, @vega4
30.10.2010 01:56:08
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 09:40:07
içten gelen, halisane isteklerin
şiirsel anlatımıydı ve anlatımı çok güzeldi.
keşke hepimiz önce içimizde sulhu bir bulabilsek
dünya ne güzel olurdu.severek okudum.
tebrikler,selam ve saygılar...tam puan ile.....HŞT
Sulh isterim !, @ayşe aydın
30.10.2010 01:38:37
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 01:22:24
hadi kalk çocuk
ışıltılı şehirlerinin
şatafatlı asil sahipleri
pırlanta bir yaşamda
hizmet bekler
ağızlarında
dünden kalma bir küfür
kır dizini kır çocuk
üç kuruşa
buyruk yürür

analar babalar kayıp
sorunsuz sorumsuz
umut muskalarda
rı...

Sokak çocukları, @sinan toraman
29.10.2010 00:00:52
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 01:08:03
ANLAM DERYASINDA YÜZEN BİR ŞİİRDİ.
KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA...HALİLŞAKİR
Vazgeçiş, @SİBEL BİLGE
29.10.2010 23:06:30
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 22:35:32
özlü ve özgün bir şiir.
anlatımı çok güzel.
severek okudum.
tebrikler.........halilşakir
Bencil, @el-a-lem
29.10.2010 22:21:44
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 22:23:09
anlam ve anlatımı çok güzel,
okumasına doyum olmayan dizelerdi.
tebrikler.......HŞT
I n k a r, @Talat Özgen
29.10.2010 20:49:45
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 22:21:08
anlam ve anlatımı güzel bir şiir.
tebrikler ve de saygılar.......halilşakir
Hüzünlü bir şarkı, @illad
29.10.2010 22:15:15
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 21:47:07
sevmenin de aşık olmanın da yaşı olmaz.
aşkın ne zaman nerede nasıl vuracağını kimse bilmez.
serseri bir kurşun gibidir aşk.
şiiriniz çok güzeldi.
severek okudum.
tebrikler ve de saygılar.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 21:41:09
özgün bir şiir di.
anlatımı güzel,okuması hoş.
tebrikler ve de saygılar....HŞT
Şair, @Saadet Ün
29.10.2010 20:46:22
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 18:05:28
anlam ve anlatımı çok güzel,
okumasına doyulmayam,
türkü tadında,nağmesi burnunda
nefis bir şiir okudum.
tebrikler ve de saygılarımla........HŞT
Bu son kaçılmaz, @nermin terzi
29.10.2010 15:33:21
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 18:00:37
öz,özlü ve özgün dizeler.
kutluyorum..............halilşakir
Çivi, @tan
29.10.2010 17:11:31
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 17:57:31
duyarlı ve anlamlı bir şiir.
anlatımı çok güzel.
tebriklerimi ve tam puanımı bıraktım...bitimsiz saygılar...HŞT

halilşakir tarafından 10/29/2010 5:58:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anadolu kadını, @Türkan yücel
29.10.2010 17:19:18
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 15:49:20
MUSIKİ TADINDA,
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELERDİ.
ÇOK SEVDİM.TEBRİKLERİMLE.
TAM PUAN VE DE SAYGILAR SUNUYORUM.....HŞT
Gülüm, @Vecdi Murat SOYDAN
29.10.2010 10:05:06
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 15:43:27
ANLAM DOLU VE DE DUYARLI BEYİTLERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMI SUNUYORUM....HŞT
Cumhuriyet, @Rabia BARIŞ
29.10.2010 15:31:15
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 15:20:29
ÖZLÜ VE ÖZGÜN BİR ŞİİR.
ANLAMLI VE DUYARLI BİR ŞİİR.
ANLATIMI MUHTEŞEM BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN......HŞT
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 09:43:17
içten gelen duyarlı duyguların muhteşem anlatımı.
Cumhuriyetimizin mana ve öneminin güzel izahı.
kutluyorum.bayramımızı da gönülden kutluyorum....
saygılar sunuyorum......HŞT
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 01:23:51
TÜRK MİLLETİNİN CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN.
TAM GÜNÜNE DENK GELMİŞ DUYARLI VE ANLAM DOLU BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMI BIRAKTIM.....HŞT
Dedi ki cumhuriyet, @Mehmet ASLAN
29.10.2010 00:03:07
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 01:21:24
ANLAMI FEVKALADENİN DE FEVKİNDE,
ANLATIMI MÜKEMMEL,
İBRET DOLU DİZELER...KUTLUYORUM.
SELAM VE SAYGILARIMLA...HŞT
Acı yüreğim, @ayşe aydın
29.10.2010 00:21:15
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 01:19:40
TÜRK MİLLETİNİN CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN.
GÜNÜNE ŞIK DÜŞMÜŞ MÜKEMMEL BİR CUMHURİYET ŞİİRİ,
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
29 Ekim 2010 Cuma 01:03:07
muhteşem bir serbest..
kalıbından çok büyük anlam taşıyan
anlatımı olağanüstü güzel,
öz ve özlü bir şiir.
kutluyorum efendim...saygılarımla...HŞT
____ihtimaller bitti____, @Azure_
13.10.2010 02:11:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.333
Şiir Okunma
3.101.281
Yazı Okunma
43.915
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL