Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 08:25:48
numune bir dörtlük almak istedim, ayırt edemedim...
tüm dörtlükler birbirinden muhteşem!..
çok sevdiğim hece ye bu kadar güzel bir övgü
yazılamazdı...hecenin ustası olarak kabul edilmiş
Afet Krat imzası şiir altına o kadar güzel yakışmış ki...
t...

Ben heceyim, @Afet İnce Kırat
31.10.2010 02:31:10
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 01:50:09
anlatımı olağanüstü güzel.
imrenerek okudum.
tebrikler ve de saygılarımla.....halilşakir
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 00:50:07
YERİNİ HAKETMİŞ,ANLAM VE ANLATIMI
OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,YERİNDE İMGELER VE
YERLİ YERİNDE BETİMLEMELERİYLE
OKUMASI DOYUMSUZLAŞMIŞ MÜKEMMEL BİR SERBEST ŞİİR OLMUŞ.
SEVEREK OKUDUM VE KUTLUYORUM....HŞT
Ölsem sevineceğim, @kulhasan
30.10.2010 12:10:29
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 00:25:10
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASI DOYUMSUZ BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
Taa kendisiyim.., @sudamlam
31.10.2010 00:11:18
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 00:06:44
ANLAM DERİNLİĞİNDE VE DOLU DOLU BİR ŞİİR.
İBRETLE VE İMRENLE OKUDUĞUM DİZELERDİ.
ANLATIMI ÖZGÜN,KURGUSU FARKLI
OKUMASI DOYUMSUZDU.KUTLUYORUM..SAYGILARIMLA....HŞT
Düşen şiir, @cennet cennet
30.10.2010 23:52:09
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 23:04:16
MUHTEŞEMDİ...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
Üşütme yüreğimi, @cansıla
24.10.2010 00:59:49
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 22:44:44
Absürt talepler değildi oysa istediğimiz.
Absürt olan aymazlığımızdı aslında,
Bir bir kaybettik ,her türlü değerlerimizi yıllar yılı.
Gidenlere el sallarken, neler kaybettiğimizin olamdık farkında.

Bazen , canımızla ödedik isyanımızın bedelini,...

Güncem, @UNALAN
30.10.2010 21:20:04
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 20:10:38
HARİKA DİZELER.AKICI VE AHENK DOLU.
MUNTAZAM 11 Lİ HECE VEZNİNE MÜKEMMEL BİR ÖRNEKTİ.
TEBRİKLERİMLE VE DE SAYGILAR SUNUYORUM.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 18:19:41
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
SEVEREK OKUDUM...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.....HŞT
Ben varım, @-IspartaGülü-
30.10.2010 18:01:03
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 18:13:43
ANLATIM MUHTEŞEM...
KONU ÇOK ETKİLEYİCİYDİ...
TEBRİKLER USTA KALEME,SAYGILAR ÜSTADEYE.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 18:08:37
ANLAMI GÜZEL,ANLATIMI DAHA DA GÜZEL.
KUTLUYORUM........HŞT
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 18:02:18
ÖZ VE ÖZLÜ...AKIL DOLU.
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL.
OKUMASI BİR ZEVK...TEBRİKLERİMLE...HŞT
Orhan veli'yi okudum !, @Oya gedik
30.10.2010 17:32:21
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 12:14:41
GENÇLİK...EPEY ÖNCEYDİ SON GÖRDÜĞÜMDE.
UNUTTUUUM GİTTİ..
HER YAŞ DÖNEMİNDE AYRI BİR ÖNEM VE AYRI BİR GÜZELLİKTE
AMA ELBETTEKİ AAHHH GENÇLİK DEDİRRTİRİYOR.
ŞİİR ÇOK ANLAMLI VE ANLATIMI MUHTEŞEMDİ.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.SAYGILAR SUNUYORUM........

Gençliğim, @papatya07
30.10.2010 11:10:27
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 12:10:03
ELDE Mİ Kİ UNUTMAK...GÖNÜL KİME ŞİKAYET EDEYİM SENİ.BİLEMEM...
ŞİİRİNİZ ÇOK ANLAMLI VE ÖZENLİ.SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLERİMİ,TAM PUAN VE SAYGILARIMI BIRAKTIM......HŞT
Unutamadım, @Birgül Afşin
30.10.2010 11:32:24
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 11:05:49
Ey varlığının evveli olmayan
Varlığımızı varlığı için yarattığın habibin hürmetine
Bağışla günahlardan arındır
Nasuh tövbeleriyle temizle
Huzura tertemiz gelmeyi lütfeyle

bu duaya amin denir hulus-i kalb ile...
anlamı fevkaladenin de fevki...

halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 09:59:04
ANLAM DOLU,GÜZEL BİR ANLATIM.
SEVEREK OKUDUM.
KUTLUYORUM..SAYILAR.....HŞT
..., @guler birsozu
30.10.2010 02:02:01
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 09:55:21
AKIL DOLU,KURGUSU MÜKEMMEL,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL
ÖZ VE ÖZLÜ BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 09:52:23
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE,
ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI HAZ VEREN DİZELERDİ.
TEBRİKLER,TAM PUAN VE DE SAYGILAR......HŞT
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 09:48:50
Allah farzından ve Rasulü edibinin sünneti seniyesinden ayırmasın.
anlam yüklü,mesaj dolu,inanç adına fevkalade duyarlı
okumasına doyulmayan ve ibretlik şiirinizi
ibretle okudum.kutluyorum...tam puan ve saygılar......HŞT
halilşakir
@halilsakir
30 Ekim 2010 Cumartesi 09:45:17
anlamı fevkaladenin fevkinde,
duygu yüklü,insanlık adına duyarlı
mesajlar içeren ve anlatımı olağanüstü güzel bir şiir.
tebrikler,tam puan ve de saygılarımla...halilşakir
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.277
Şiir Okunma
3.101.052
Yazı Okunma
43.913
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL