Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 11:58:53
OKUMASI ZEVKLİ,SEVDA YÜKLÜ
GÜZEL BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKEDİYORUM.SAYGIYLA....HŞT
Bayram etsin, @Menisa
31.10.2010 10:55:50
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 11:48:05
ÖZLÜ VE ÖZGÜN BİR ŞİİR.AKIL DOLU..SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.......HŞT
:), @tülin seydi
31.10.2010 11:35:17
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 11:43:46
ANLATIMI ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
Aynadaki yüz, @eMİNeYZAMAN
31.10.2010 11:13:04
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 11:17:29
serbestte çok iyisiniz.
severek,düşünerek ve de hazla okuyorum.
tebrikediyorum usta kaleminizi...
tam puan ve saygılarımla........halilşakir
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 10:49:48
İMRENEREK OKUDUM..
BÖYLE BİR SERBEST YAZMAYI ÇOK İSTERDİM.
ANLAM DOLU,ANLATIMI MUHTEŞEM
OKUMASI DOYUMSUZ...
TEBRİKLERİM GÜZEL ŞİİRE,
TAKDİR VE SAYGILARIM ŞAHSINIZA EFENDİM......HŞT
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 10:15:49
ÖZGÜN BİR ŞİİR.
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL,
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR........HŞT
Hep sen, @tan
31.10.2010 09:22:12
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 10:14:15
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.............HŞT
Aman aman, @fatma tatlıtürk
31.10.2010 09:32:28
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 10:13:09
ANLAM DOLU,SEVDA YÜKLÜ,ÖZLEM TÜTEN,
OKUMASI DOYUMSUZ,
ANLATIMI MUHTEŞEM BİR ŞİİRDİ...
TEBRİKLER VE SAYGILARIMLA...HŞT
Yüreğim yamalı, @gülay3333
31.10.2010 09:50:47
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 10:09:25
Geriye bak;
Senin bu hayat, neler yapmışsın,
Hadi durma elinde işte hayatının film kareleri,
Başrolde sen varsın, hazırsan izlemeye,
Seyirciler çoktan hazır matineye…

MAZİSİ OLMAYANIN ATİSİ OLMAZ...

ŞİİRİNİZ ANLAM,MESAJ VE ÖĞRETİ DOLU...

Sevgili insanlığım, @haticeak
31.10.2010 09:24:54
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:59:25
ANLAM DOLU,DUYGU YÜKLÜ,HASRET TÜTEN,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN BİR ŞİİR Dİ.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM.
SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM...HŞT
Hasret kokar dizeler, @Tercanlı24
30.10.2010 22:19:56
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:38:24
ANLAM DOLU,ANLATIMI MUHTEŞEM BİR ŞİİR.
KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:36:13
İniverir düşünceler gözlerinin önüne bir bir
Mırıldanırsın hüzünlü bir şarkıyı
Yıllarca ruhunda bestelediğin melodilerle

ANLAM DOLU,DUYGU YÜKLÜ
ANLATIMI TESİRLİ MÜSTESNA DİZELER.
RESİM BENİM ÇOK ETKİLENDİĞİM VE
KİTABIMDA KAPK OLAN RESMİN BİR...

Yolcu, @AHMET ÇALIŞKAN
31.10.2010 01:18:45
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:31:22
anlamlı ve özgün bir şiir.
anlatımı olağanüstü güzel.
duyarak okuduğum bir şiir di.
tebrikler,tam puan ve saygılarımla....HŞT
Milena, @melisaiclal
31.10.2010 01:33:27
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:28:33
sevda yüklü,duygu yoğun,anlam dolu,
anlatımı muhteşem bir şiir.
severek okudum..tebrikler şiire,saygılar şaire...HŞT
Artık çok geç, @nazlı_cicegim
31.10.2010 01:30:28
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:25:02
filozofça yazılmış dizeler,
bir tefekkürden arda kalanlar misali.
severek ve duyarak okuduğum bir şiirdi.
Ustaya selam,şiire tebrikler ve de şaire saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:20:00
anlamlı ve anlatımı mükemmel bir şiir.
severek okudum.kutluyorum...saygılarımla...HŞT
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 09:16:14
KİMBİLİR DAHA NELER GÖRECEK BU EŞŞİZ YURDUM...
HERGÜN BAYKUŞ SAYILARI ARTIP GİDER.
VATAN DÜŞMANLARINA RAĞBET FAZLA...
RABBİM BU ŞÜHEDA YURDUNU KORU BÜTÜN KANSIZLARDAN
DİYE DUA EDİYORUM...EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
YİNE ANLAMLI,YİNE VATANSEV...

Reislerimiz-1, @kocakurtsoylum
31.10.2010 08:56:50
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 08:38:17
anlamlı,anlatımı çok güzel,kurgusu akıl dolu,
öz,özlü ve özgün bir şiir di...
tebrikler ve de saygılar sunuyorum......HŞT
Sevii, @Fulya CODAL
31.10.2010 01:11:17
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 08:33:09
yine muhteşem bir anlatım,
yini anlam deryasında yüzen dizeler
..ve yine okumaya doyamadığım bir serbest...
şiire tebriklerimi,şaire bitimsiz saygılarımı sunuyorum....HŞT
İsyan, @vega4
31.10.2010 01:58:55
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 08:28:44
öz,özlü ve özgün bir şiir.
anlam dolu,anlatım olağanüstü güzel...
ounası dizeler di.
tebrikler ve de saygılarımla....HŞT
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.319
Şiir Okunma
3.101.243
Yazı Okunma
43.914
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL