Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 19:25:45
Ufkun mu karardı, görmezsin niye.
Bu ülke bizlere, kimden hediye.
Uğraştı Atatürk, bir devlet diye.
Ülkemiz gidiyor, neden geriye.

GERİYE Mİ GİDİYOR TÜM ELDEN Mİ GİDİYOR...
İSTİKLAL MARŞININ DAHİ TARTIŞILIR OLDUĞU
CANIM ÜLKEMİZ ÜZERİNDEKİ BAY...

halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 19:20:06
NE GÜZEL BİR GÖNÜL,NE GÜZEL DÜŞÜNCELER.
ANLAM VE ANLATIMI NE GÜZEL BİR ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM...KUTLUYORUM.
TAM PUAN VE SAYGILAR DOST ŞAİRE....HŞT
Elimde olsa, @Gözükaram
1.12.2010 18:56:41
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 17:30:28
şiir çok anlamlı,duası bambaşka ve hulusi kalple amin demek düştü bana.
yine usta bir anlatım,yine okuması haz veren dizeler di..KUTLUYORUM....saygılarımla
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 15:22:13
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN DÖRT DÖRTLÜK ŞİİR.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR USTAYA.......HŞT
Duymaz ki leyla, @BOZKIR'İ
1.12.2010 13:17:55
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 13:08:42
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL Dİ.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.....HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 12:58:37
ÇOK GÜZEL BİR ANLATIM.
OKUMASI KEYİF VEREN BİR ŞİİR.
USTAYA SELAM VE SAYGILAR.......HŞT
Heybeli, @vega4
1.12.2010 06:45:35
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 12:53:12
AYAKTA ALKIŞLADIĞIM BİR ŞİİR.
ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE..
KUTLUYORUM VE BİR ŞİİRİMLE KATKIDA BULUNMAK İSTİYORUM...SAYGILAR

*Çivi

Siyâsetin belli, çivisi çıkmış.
Altından, üstünden hep ses geliyor.
Vatandaş kızıp ta oy vermey...

Sus dediler, @Afet İnce Kırat
1.12.2010 07:06:50
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 12:43:21
Allah şaşırtmasın diyeceğim ama,
şaşırınca böylesine harikalar yaratan usta
şaşırmayınca ne yazar tahmin etmeye çalışıyorum.
şiir çok çok güzeldi.KUTLUYORUM...HŞT
Şaşırdım kaldım, @akturk_emin
1.12.2010 09:39:56
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 12:40:29
anlam güzel,anlatım çok çok güzel
okumasına doyulmayan bir şiir.
KUTLUYORUM tüm kalbimle..saygılar sunuyorum.......HŞT
Gittin öylemi, @haticeak
1.12.2010 12:19:52
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 12:16:19
MUHTEŞEMMM!..
Anlam ve anlatımı olağanüstü güzel.
tebrikler ve de saygılar usta kaleme.......HŞT
Nar-1 cehennem, @kocakurtsoylum
1.12.2010 10:55:11
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 12:11:01
Antalya'da bulunduğum 25 yıldır özlediğim bir tabloydu gördüğüm.
çok duygulandım...şiir, hüzün dolu,olması gereken anlamda
anlatımı herzamanki tat ve lezzetine,usta kalemi kutluyorum.......saygılar
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 00:08:40
imrenerek okudum...
anlam dolu ve anlatımı olağan üstü güzel...
okuma zevki veren bir şiir di.
usta kaleminize ve de yüreğinize sağlık.
müstefid olduğum bir şiirdi.KUTLUYORUM.
Tam puan ve saygılar..........HŞT
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 20:41:44
Kapalı gözlerde parlayan hâle
Gerektiği gibi çiz bir tuvale
İçinde sevgimiz duran hayâle
Gönder selamını, sal kimi zaman...

ANLAM DOLU,ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI DOYUMSUZ ŞİİR.
KUTLUYORUM............SAYGILARIMLA
Kimi zaman, @Ayser ÖZBAKIR
30.11.2010 18:43:08
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 18:28:34
Bir bayram daha geldi yürek seni anıyor;
Herkes sarmak istiyor ama yaram kanıyor.
Kulağım her ’kızım’ı senin sesin sanıyor,
Ağla gözlerim ağla gözyaşımdır ilacım..
...

Umutsuzdur bakışım atiye istikbale,
Gidişindir tek sebep gönül...

....f e r y a t....., @vuslat05
24.11.2010 21:17:07
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 17:23:37
anlam ve anlatımı çok güzel bir şiir.
KUTLUYORUM...........saygılar.
Koca çınar, @guven1951
30.11.2010 17:03:12
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 15:22:05
anlam dolu, anlatımı olağanüstü güzel
okuması doyumsuz bir şiir.
ustaya selam ve saygılar...KUTLUYORUM
..., @Mehtap Akkoyun
30.11.2010 14:05:46
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 14:32:52
anlam deryasında yüzen
ibret levhaları gibi harika bir anlatım.
severek ve imrenle okudum.
KUTLUYORUM..................HŞT
Ve yangını sev, @cennet cennet
30.11.2010 14:19:03
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 13:51:23
anlam ve anlatımı güzel bir şiir.
KUTLUYORUM.............halilşakir
Söz başka mana başka, @UNALAN
30.11.2010 13:23:01
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 13:04:34
anlam deryasında, mani tadında
okuması doyumsuz
severek okuduğum bir şiir di.
KUTLUYORUM.saygılar.......halilşakir
halilşakir
@halilsakir
30 Kasım 2010 Salı 13:01:17
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
SEVEREK OKUDUM.PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.
KUTLUYORUM..SAYGILAR SUNUYORUM.............HŞT
Su_misali'ne, @H.İbrahim SAKARYA
30.11.2010 09:40:11
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.284
Şiir Okunma
3.101.101
Yazı Okunma
43.913
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL