Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 18:50:29
ANLAM VE ANLATIM ÇOK GÜZELDİ.
DUYGULU VE SİTEMGER DİZELER.
SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 18:44:43
ANLAM DOLU,SEVDA YÜKLÜ,
ANLATIMI MÜKEMMEL,
OKUMASI DOYUMSUZ BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA.......HŞT
Sensizlik, @yorgun38
1.11.2010 17:26:15
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 18:01:08
ANLATIMI ÇOK GÜZELDİ..
DEĞİŞİK BİR KONU,OKUMA ZEVKİ VEREN DİZELER.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 12:41:56
HAYAT DERSİ,TECRÜBELERDEN BİR DEMET...
İBRETLE VE İMRENLE OKUDUM.
KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA.....HŞT
Diyebilir misin, @guven1951
1.11.2010 00:32:05
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 12:38:58
MUHTEŞEM SERBEST...
OKUMASI DOYUMSUZ,SEVEREK OKUDUĞUM HARİKA DİZELER..
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA....HŞT
Gökyüzü, @vega4
1.11.2010 02:01:47
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 12:35:14
ANLAM DOLU,DUYGU YÜKLÜ
ANLATIMI ÇOK ÇOK GÜZEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELER.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA....HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 12:31:13
AYAKTA ALKIŞLIYORUM VE BU SAYGIN KALEME
SELAM DURUYORUM...HER DÖRTLÜĞÜN ALTINA DA
KALIBIMI BASIYORUM.
EMEĞİNİZİ VE ASİL YÜREĞİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM...HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 12:12:01
ŞİİR BİR MUHAYYELE ÜRÜNÜDÜR DİYORUM,
YAŞANMASI ŞART DEĞİL.DÜŞÜNEBİLMEK ÖNEMLİ.
RABBİMİN ÖYLE ÖZENLİ KULLARI VAR Kİ,
ANLATMAYA NE LİSAN YETER NE DE SAYFALAR...
O KADAR GÜZEL BİR ANLATIMI VAR DI Kİ ŞİİRİN
İÇİNDEKİ KADAR ŞİİRİDE ANLATMAYA BENİM LİS...

Lisanım yetmez, @kocakurtsoylum
1.11.2010 09:16:56
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 12:06:13
BENDEN DE GÜNAYDIN EFENDİM.
İÇ AĞARTAN,GÖNÜL AÇAN,YAŞAMA SEVİNCİ VEREN DİZELERDİ.
TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA....HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 12:02:30
BOŞA DEMİYORUM SERBEST ŞİİRİN YETKİLİ SERVİSİ DİYE..
HAKKI OLAN UĞUR BÖCEĞİNİN YERNDE OLMASI GÖĞSÜMÜ KABARTTI.
HARİKULADE AYARINDA İMGE VE BETİMLEMELERİ,
DUYGU YÜKLEMESİ,HÜZÜN DOLGUNLUĞU
ANLAM VE ANLATIM GÜZELLİĞİNİ BEN SİZİN SERBESTLERDA DAHA ÇO...

Sandık lekesi, @sahaf
31.10.2010 00:00:45
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 11:53:04
ANLAM DERİNLİĞİOLAN,ANLATIMI MÜKEMMEL,
DUYGU YÜKLÜ, AHENKLİ VE OKUMASI DOYUMSUZ DİZELER.
SEVEREK OKUDUM.TEBRİKLER VE DE SAYGILARIMLA...HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 11:48:31
İstiğfarla yıkanan gözler
Secdesi yok ah eden sözler
Karanlığın için de gizli bir el
Tutun haydi tövbelerle arında gel

ANLAM DERİNLİĞİNE SAHİP,
VEZİNLİ OLMASA DA İÇ AHENKLERLE
ÇOK GÜZEL DESTEKLENMİŞ
AKIP GİDEN BİR GÜZEL ŞİİR.
İBRET DOLU,OKU...

halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 01:12:44
özlü ve özgün bir şiir.
anlam ve anlatımı çok güzel.
okuması doyumsuz.
tebrikler ve de saygılar.......halilşakir
Bıraktım, @VURGUN
1.11.2010 01:00:00
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 00:59:16
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE,
ANLATIMI MUHTEŞEM BİR ŞİİR..
SEVEREK VE İMRENLE,İBRETLE OKUDUM.
KUTLUYORUM.TAM PUAN VE SAYGILARIMLA.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 00:54:08
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN,
ANLAM VE SEVDA YÜKLÜ DİZELERDİ.
TEBRİKLERİMİ BIRAKTIM...SAYGILARIMLA...HŞT
Mühür gözlüm, @Mehmet ASLAN
1.11.2010 00:06:37
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 00:13:26
AYAKTA ALKIŞLADIĞIM BİR ŞİİRDİ.
DUYGULANDIM.
ANLAMLI VE ANLATIMI MUHTEŞEM Dİ.
KUTLUYORUM.SAYGILARIMLA........HŞT
İhtarname, @UNALAN
31.10.2010 21:23:32
halilşakir
@halilsakir
1 Kasım 2010 Pazartesi 00:07:40
BU ŞİİRE GÜZEL DEMEK YETMEZ, AMA LAYIKI OLAN YORUMU YAPMAYA DA
BENİM GÜCÜM YETMEZ BE USTA...KUTLUYORUM...SAYGILARIMLA..TAM PUAN.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 23:49:19
ÇOK DUYGULANDIM.CANIM TÜRKİYEMİ
O KADAR GÜZEL KALEME ALMIŞSINIZ Kİ,BAHTİYAR OLDUM.
EMEĞİNİZE VE ASİL YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
TEBRİKLER,TAM PUAN VE DE SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 11:58:53
OKUMASI ZEVKLİ,SEVDA YÜKLÜ
GÜZEL BİR ŞİİRDİ.
TEBRİKEDİYORUM.SAYGIYLA....HŞT
Bayram etsin, @Menisa
31.10.2010 10:55:50
halilşakir
@halilsakir
31 Ekim 2010 Pazar 11:48:05
ÖZLÜ VE ÖZGÜN BİR ŞİİR.AKIL DOLU..SEVEREK OKUDUM.
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR.......HŞT
:), @tülin seydi
31.10.2010 11:35:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.499
Şiir Okunma
3.102.299
Yazı Okunma
43.961
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL