Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:35:32
emeğine sağlık annem tebrıklerimle
Küçük kuş, @AYSE 09
3.1.2015 19:22:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:35:08
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Bakardı, @ramazan.efe
3.1.2015 20:34:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:59:53
yalnızlık uzak’tan seyredilir,
o zaman suçu ben de kalmasın,
SADECE BİR DİLEK TUT YANLIZLIK’TAN UZAK OLSUN.



(yalnızlık uzaktan seyredilir)çok etkili bir tümce...
şimdi dileklerimizi içimizden tutalım
bilmesin bizim bildiklerimi...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:54:02
Saçlarındaki siyahlar gider
Tek tek ağararak
Yerini karlara bırakarak
Hep kışlar yaşarsın hayatlarda


aynen öyle işte!
tebrıklerimle
Bakarsın, @Ak Yürek
2.1.2015 11:23:12
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:52:53

Selam sana ey Resul, Rabbin sevgili kulu,
Kendimize yol ettik gösterdiğin Hak yolu.
Gönderilen kitabı okuduk hatmeyledik,
Dilimizde salavat binlerce kez söyledik.
Ateşinle yandık biz, görmeden sevdik seni,
Gönlümüzden coşarak naatla övdük seni...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:50:09
tebrıklerimle ..
nefisti..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:48:26

Ben ağlarım üzülme ben alıştım yanmaya
Sana mutlu bir hayat geldim aşkım sunmaya
Öyle sen dolusun ki gönül nasıl kanmaya
Benim sarhoş halimden aşka öykü dökülür
Göz yaşlarım çağlıyor yine boynum bükülür


öyküsü olmayan yarım kalır...
yaza...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:47:11

--Belki de
düşüncelerimde yaşattığım bir hastalıksın
beynimin alyuvarlarında gün gün büyüyen--

belki de can belki de
:((

tebrıklerim kocaman
Şuursuz zaman, @meltem kınıc
4.1.2015 00:25:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:46:03
Bu sensin işte.
Değiştiremeyeceğin sen
Yapamassın,yaşayamassın.
Asla olamazsın,duyarsız,ve de duygusuz...


emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:44:31

bir kapı oluyorsun kapanmaya istekli
çiçekler dolaşıyor ellerinde uluslararası
rüzgâra kapılmış bir yanı
bir yanı su içmelerde inadına
işçi gözleri gibi samimi
bayramlar gibi acıtan
ve yüzüne doluşan çocuklar
çıkıp gelmişler bir park kuyruğ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:37:14

Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım.
Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım.


ONUN RAHMETİ NE KADAR BÜYÜK DEĞİL Mİ CAN ABLAM!
(ben size anne merhametinden ve şefkatinden,daha merhametli ve daha şevkatliyim)diyen bir yaradanımız...

Affet bizi allahım, @gül peri
2.1.2015 14:54:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:34:01
Can yanmalarını
Yana yakıla
Yana yıkıla…
Toplan Sevdam
Topla
Acı sürdüğüm ağıt tarlalarımdan
Başağa boylanan gözü yassı yaslarımı
Bakmadan, aldırmadan
Yalvar-a, yakar-a
Tutukla
Kapat ve hapset
Kapkara tüllerini ındirdiğin
Cesedista...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:32:36

Kaderden kaçılmaz ne gelir elden.
Herkes gibi bizde geçtik bu yoldan.
Uyandık ya sevda denen hayalden.
Ayrı dünyalara daldık sonunda...


ne yazarsa yaradan
kul onu yaşar!önüne geçilmez bu yazgıların şair abim

der ya Mevlana:
kaderimsen ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:29:48
dün gibi yanımdasın
ellerini saklayan suçlu çocuk gibi
sana dair unuttuğum bir çok hatıralar ve hiç unutamadığım anlar
çay gibi demli oysa kızarmış ekmek kadar sıcak
şimdi bir bulut kaçırsa ağzımı
sokağını itiraflar basacak


ah içli bir fery...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:25:42
Dilde diyet elde diyet,
Kandil için ettim niyet,
Düşünmeyelim art niyet,
Nur kokan kandil geliyor.


nasip etti Mevla'm
yaşattı bizede dolu dolu
bu mübarek geceyi

şiire yoruma tebrıkler abim
kandilin mübarek yeni yılın hayırlı olsun

sa...

Nur kokan kandil, @AHMET ACAR
2.1.2015 19:06:03
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:24:06

Ve ben!
Sende kalanları sana bırakıp
Esaret elbiselerimi çıkartıp üzerimden
Özgürlüğü giyinip kuşanıp
Suskunluğumu da yanıma alıp
Şafağa çeyrek kala gideceğim buz yüreğinden

:(

bir suskunluk sarıyor lâl dilimi ey sevgili
gözleri bağlı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 10:18:48
ne mutlu dostluğun adresine teslim bir şiir daha dökülmüş vefalı yüreğinden yine
merhamet
vefa
ve samimiyeti almasın Mevla'm yüreklerimizden

menekşem,
hayırlı sağlıklı uzun ömürlü olsun

kalemine nefesine sağlık meleğim..
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 09:01:41
Bir çocuk bıraktın ,ağlıyor şimdi
Gitmiyor,içimde gitmiyor sızı
Kalbimi verdim ben sert rüzgarlara
Al götür beni çok uzaklara;
Sevdayı; hasreti; verdik toprağa...!!!


:(
aşkın başı sagolsun
aşk darağında can verdi
yüreğimiz musallada

ah...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 08:56:55
ah benim abim..
kaderin ne suçu var ki
sevilene vefan az geliyor verdiğin emek hiç sayılıyor
döktüğün sözlerin
beklediğin gözlerinin üzerine nasılda basabiliyorlar hiç acımadan

kıymetli abim,
seven yürek
merhametli olur,kıyamaz
seven yürek...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Ocak 2015 Perşembe 07:18:19

Bilmem neden ağladım ,yolumu bulamadım
Yıldızların altında ,gözyaşımı bıraktım
Ayrılık deme ne olur ;hüzün adresim olur
Karanlık geceler de, kör kurşun beni bulur
Sevdamı anlatmaya ; biraz fırsat ver bana
Gözyaşımı bıraktım, hergece bir kena...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.611
Şiir Okunma
1.228.366
Yazı Okunma
112.531
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL