(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affet Bizi Allahım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affet Bizi Allahım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan olmak varken varlığı tapmak niye...Yeri Göğü yaradan Bir ALLAHTIR bir ALLAH... İnsanız Özümüze dönelım... Öğretmenim Kutlarım... Selam ve Saygımla...
bilerek yada bilmeyerek yaptığımız günahlardan allah bizleri affetsin beyitler halinde güzel bir yakarıştı kutlarım yürek sesinizi ülkü hanım sevgiler selamlar
Yürek sesiniz susmasın Allah gönlünüze göre versin sutadın şiir ve yorum mükemmel ama muzik sesi fazla hocam ________________________________________ sonsuz selamlar
ülkü öğretmenim uyuyamadım bu gece açtım defteri ve sizin bu eserinizde doldum doldum taştım gerek yorum muhteşem şiir ise yüreğe dokunuyor okunuyor dökülüyor damla damla yürekten kutluyorum şahane olmuş ...ağlattınız beni.sevgimle hep bu beyitler kazındı yüreğime ney eşliğinde
Can şairem nasıl kaçırdım bilemedim böylesine güzel bir şiiri Boşuna demiyorum hecelerin taçsız kraliçesi diye size Seslendirmesi ulvi duyguların kaleme alınışı ile bambaşkaydı Kutluyorum. Saygılarımla
En güzeli sevmektir Allahtan bir hediye. Gururlanıp kibirle, hor bakarız ne diye.
Elimizde olana, şükür olsun demeyiz. İndirilen nimeti, katık edip yemeyiz.
Haksızlıklar yaparak, çok günahlar işledik İyi ile kötüyü, bir kefede eşledik.
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım.
Ülkü Ahıska 2.Ocak.2015
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,mükemmel mana ve nasihat dolu şiirinizi yürekten kutluyorum.Bizi biz yakan değerlerden uzaklaştıkça huzursuzluk her tarafta kol geziyor.Rabbim kendisine gerçekten kul eylesin.AMİN..
"Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım."
manevi iklimlere savuran güzel beyitler tebriklerim hayata kattığınız cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Ülkü hocam sevgi saygı selamlarımla..:)
Kâinatı var eden, ilahi güç sendedir. İtikadım sana tam,sevgin daim bendedir.
Merhaba nur yürekli Gülperim. bende bu şiirinin her satırına amin diyorum. Dua gibi öze dönüp nerden geldiğini nereye gideceğini idrak eden bir kulun nidası. Kutlarım yüreğini.Kucak dolusu Sevgilerimle Allaha en-manet ol.
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım.
ONUN RAHMETİ NE KADAR BÜYÜK DEĞİL Mİ CAN ABLAM! (ben size anne merhametinden ve şefkatinden,daha merhametli ve daha şevkatliyim)diyen bir yaradanımız var biz böylesi büyük bir varlığın gölgesinde olduktan sonra hangi kula el açacağız ki
şükürler olsun! gönlümüze aşkını düşürdü yüreğimizin korunu kendi feyzi ile yaktı bir hallacı mansur gibi:ölümü öpmeyi ne çok istiyorum bir bilsen
emeğine sağlık can ablam kandiliniz mübarek yeni yılınıza hayır yağsın inşallah
Tövbe edebilmek de bir nimettir. Tövbe ettikten sonra tövbesine sadık kalabilmek samimi kulluktur. Rabbim ecel korkusuyla değil kendi sevgisiyle hatalarından tövbe edebilmeyi nasip etsin. Şiir, şiirdi. Tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Hanımefendi Allah'ın affına sığınmak son çaredir. Önce verdiği akıl ve düşünceyle kedimize ailemize ve çevremize "iyilik, güzellik ve doğruluk" esas olmak üzere hizmeti ön planda tutarak çalışacağız. Sahip olduğumuz yeteneğin sınırlarını zorlayacağız. Muvaffak olamazsak, şansızlığa uğarsak, beceremezsek affına sığınacağız. Çevreme bakıyorum, yemediği halt yok, namaza duruyor " affet ya Rabbim!"... Çok güzel şiirinizin finali bilinçsiz kullanılmasın demek istedim. Tebrik eder kandilinizi kutlar saygılar sunarım efendim.
Bu günün feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretinize, Peygamber efendimizi şefati ,sıcaklığı yuvanıza dolsun. Kandilini mübarek olsun selam ve dualarla kalın canım benim.....
Güne özel şiir dört dörtlüktü usta................ Kutluyorum usta kalemini Yüreğine sağlık __________________________________________________Saygılar selamlar
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım. *** Bu anlam dolu beyitleri ve değerli Şairemi yürekten Tebrik ederim. Bu mübarek gecede Yüce Mevla'm dualarınızı kabul ve makbul buyursun. En içten selam ve saygılarla.
Kâinatı var eden, ilahi güç sendedir. İtikadım sana tam,sevgin daim bendedir.
En güzeli sevmektir Allahtan bir hediye. Gururlanıp kibirle, hor bakarız ne diye.
//Bana Allah yeter.Allah kuluna kafi değil mi.? (ZUMER 36)//
İşte huzurun sırrı;Rabb'im dedin,kulum dedi. Ne gösteriş yapmalıyız görmemişler gibi,ne de övünmeliyiz sonradan görmeler gibi,sadece şükretmeliyiz gerektiği gibi. Şiiri anlayan ve yorumlayan o şiiri yazanla beraber yaşayandır. Aynı hissiyatı paylaştık ne mutlu.Çok şiir,çok anlam,tebriklerimle. Ayrıca; Mevlid Kandiliniz mübarek olsun. Sevgi ve selamlarımla.
Bu gün günlerin en kutlusu ve yüreklerin arınma şansına sahip olduğu, duanın eşliğinde ruhların arındığı gün.
İçimizde ve dışımızda olan tüm telafisiz hatalardan hatta gözümüz ile gönlümüzden gaflet perdesinin kalkması dileklerimizin arşa ermesini umduğumuz gün.
Verilenlerle alınanların vicdan terazisinde tartılacağı ana kadar, kul olmanın verdiği beşerliğe sığınmadan Allah aşkı ile bilerek ya da bilmeyerek işlediğimiz günahlardan mağfiret dilenme günü.
Kemliklerden, şerden, beladan ve nefse esir olup hırs ile tamahın yolunda zebil olmaktan kurtulmayı dileyeceğimiz gün.
İyi ya da kötü herkesi Rabbimin niyeti ile imtihan etmesini huşu içinde dileyeceğimiz gün.
Rabbim her şeyin hayırlısını vatanımıza milletimize sevdiklerimizle birlikte dostlarımıza nasip etsin inşallah. Amin.