Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
31 Aralık 2014 Çarşamba 10:56:58
tebrıklerimle kardeşime..
Bu gece, @Bahattin Delice
30.12.2014 22:43:43
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Aralık 2014 Pazartesi 23:50:34
OY BENİM SEZAİ ABİM..
YİNE ÇAĞLATMIŞ ŞİİRİ
ABLAMIN EMEĞİ NE GÜZEL YAKIŞMIŞ BU SAYFAYA

TEBRIKLER CANLAR
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Aralık 2014 Pazartesi 23:49:11

Gece ağlıyorsa aşk mevsimsiz bilki her saat kanıyorsun içimde
Merak etme alışkın benim yüreğim yarı yolda bırakılmaya.
Alışkınım yağmur misali gözyaşlarımı sessizce akıtmaya.
Savur işsiz köşelere küllerimi ,senin için hergün ölüp dirilirken
Ned...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Aralık 2014 Pazar 07:33:12
Her türlü dertlerden nasibi aldım
Biraz umut vardı mahşere saldım
Yaprağım döküldü kışlarda kaldım
Hoyrat yağmurunla yıkandım durdum



emeklerinize sağlık ablam..
şiirde yorumda tadında..

saygımla
tebrıkler
Dilberim, @AYSE KAVAK
25.12.2014 00:00:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Aralık 2014 Pazar 00:51:14

Aç gönlünü ben geldim
Seni sevmeye geldim.


sevmelerin de
sevilmelerinde ömürlük olsun can

emeğine sağlık sevgimle her dem
*.* geldim .., @Şebnem Örs
28.12.2014 00:50:26
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 22:59:11
Kalp ister aşkıyla birlik olmayı
Serden geçip onda baki kalmayı
Aşk uğruna yanıp da kül olmayı
Birçok şeye aklım ermiyor artık
:(

aklımızın ermediği herşeyi yaşamak zorunda kalıyoruz işte can ablam
emeğine sağlık
tebrıklerimle ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 15:47:15

Dedim ya sevgili.
Keşke tanımasaydım seni.

keşkeler
faydasız gerisine bazen

emeğine sağlık şair
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 12:42:44

Gittin gözükmedin gözüme bir an,
Zavallı gönlümü eyledin viran,
Çoktur şimdi seni Semadan soran,
Sadakatlı yarim sen olamadın

olmassa olmuyormuş be can
.(

tebrıklerimle
Sen olamadın, @SEMA DAAĞLI
27.12.2014 00:12:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 12:41:56
emeğine sağlık annem
sevgimle
Güle güle aralık, @AYSE 09
27.12.2014 11:31:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:53:55
abov
:(
çok fena
çok!

ne yazacağımı bilemedim
(amin)demedim..ben

emeğine saygımla abim
Beddua, @Hüma Efkan
26.12.2014 16:41:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:52:02

Yeri geldi sendin rüyamla düşüm
Can evimden vurdu yanıyor döşüm
Sen güçlüsün bu garibansa düşkün
Yaralıyım bu can faniye küskün...

:((

yüreğime nasılda döküldü şiir
iyi geldi yoğun günüme abim
tebrıklerimle
Neredesin ?, @gizemlikartal
27.12.2014 05:59:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:51:07
Sızlarsa yüreğin bil ki sendeyim
üşürse bedenim nefesindeyim
ağlarsa gözlerim gözlerindeyim
hasret ateşinde közlerindeyim
bil ki seviyorum seni
sevmediğim yalan.


sevmediğim yalan!!
sevilmeseydi
nasıl yazılırdı bunca kırık dökük şiir
emeğ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:49:45
tebrıklerimle..
...tuz hakkı..., @ılıkyağmurlar
25.12.2014 20:56:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:49:11
Garip bir bülbülüm dalına konmam.
Batası ismini daha da anmam.
Çıktım yola gayrı geriye dönmem.
Kara bağrıma taş basar giderim...


giderim!!


emeğine sağlık abim nefisti
Küser giderim, @Ramazan AKKAS
25.12.2014 15:28:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:46:24
Ve ben susuyorum
Çünkü
Sensiz çok üşüyorum…

:(

iliklerimden sor seni
kestiğim avazımdan ya da
baktığım gökyüzünden
döktüğüm gözyaşından
ve bilmessen hiç bir şeyimi

avuçlarımda ki yokluktan sor seni...
:(

üşüdüm!!
işte!

em...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:44:49
İkimizin kalbi birdir
Ölüm dediğin zor sırdır
Sabır dokunduğum kordur
Bekledikçe yaktı, dön gel

:(

gelir mi acep
yolu gözlenen
emeğine sağlık can tebrıklerimle
Dön gel, @Gülşah Dağlı
26.12.2014 16:27:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:08:50
emeğine sağlık abim..tebrıklerimle
İç içe, @Dosteli_
26.12.2014 11:37:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:07:46
Bir çünkü bir belkiyi ağır yaraladı az önce… Bütün rağmenler yasta…


yasta!!

tebrıklerimle abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Aralık 2014 Cumartesi 09:06:51

Kendime geçmeyen sözüm
Kaleme hükmeder mi sanıyorsun
Hala anlamadın değil mi
Ben çoktan
Şiir gibi acıya
On üç kez bandım anne

:(

acıya banmadan
doğrulmuyormuş insan
canımsın
emeğine sağlık sevgim ve duamla
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Aralık 2014 Cuma 10:52:56
EMEĞİNE SAGLIK ABİM TEBRIKLERİMLE
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.618
Şiir Okunma
1.228.392
Yazı Okunma
112.532
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL