Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:36:06
Oysa ,ne sen hissedebildin..!
Ne de ben, duygularımı sana açabildim..!
Söylenmemiş sözlerde
Yazık bu aşkı ,başlamadan kaybettim..!

:(

zor iş..
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:31:36
emeğinize sağlık canlarım..tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:30:52
Anlatmak istediğimi anlayamadın,
çektin gittin arkana bakmadan,
kanayan yaramı bile fark etmedin,
gidene asla dur demem ben,
aşkta yolun açık olsun..


emeğine sağlık meleğim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:29:43
Söyle kimin umurunda meyyit rüyalı düşün
Küstüğüm mevsimleri sayıyor yıllar
Kim bilir belki başında bekliyor ölümün soğuk bakışlı meleği
İsyansız bir duruşla selamla tüm gemidekileri
Bağışla Yaratana tebessümle sil tüm haklarını
Acını g/izlediği...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:28:36
tebrıkler can ablam..saygımla
Cemresiz kışlar, @saniye uzun
19.1.2015 19:37:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:28:03
Marmara’nın mazisini, mavisine yaz
biraz rüzgarı olsun saçlarımızda
biraz, geride kalanların hüznü...
meltemlere karışsın martılar Kız Kulesi açıklarında
ve bundan dostluklarımız olsun gözyaşlarına belenmiş
gün doğuşlarına eksik türkü nağm...

İki kalemle!, @Oya gedik
21.1.2015 21:25:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:22:07
Dört duvar arasında tıkıldım kaldım burda
Eller güldü üstüme yıkıldım kaldım şurda
Beni yem ettin bil yar hem kuşa hemde kurda
Yıktın yar viran ettin oldun şimdi talancı
Attın beni aşkına oldun şimdi yalancı .


kalemine sağlık abim tebrıkleri...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:21:33
//..Herkes yüreği kadar var
Bu kalp yüreksizlere dar.
-yanmadan pişilmez.. dediler.
Kavruldum görmediler
Külllerime basıp geçtiler.
Yalnızlık da sevdaya dairmiş
Söylemediler..//


:(

söyleselerdi...
böyle düşmezdik belkide...soluksuz!...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:20:23

Ve Ben
Kalbimin ıssız sokaklarında suskunum sana.
Sensizliğin kalbimi dövdüğü bu saatlerde.
Suskunum sana...


bir yemin ki...dönüşü yok!
dilin lâl oluşu yüreğimize batan can kırıklarından başkası değil ki
ömürlük sürgün de olsan bu uğurda...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:18:22

Yardan ayrı kalmak çok yara açar.
Düşenler kızılcık şerbeti içer.
Dert çökmüş içine olmuşsun naçar.
Hasret hançer gibi battı mı gönül?...


bilir gönül!!
seçer
ayırır kırıklarını...da
unutmaz can yangınlarını...

:(


tebrıkler abim
Yettimi gönül..., @Ramazan AKKAS
20.1.2015 15:07:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:16:57
Hey benden geride kalan ömrüm
Dualarıma kattıklarım gözyaşlarımla
Sessizliğe gömülüp giden yıllarım
Arkamdan seslenen o cılız sesler
Yürek sızım, aşkım her şey rüyaymış...

:(

yürek sızım!!
ah
ah!

tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:15:10

bilmiyordum
sensiz geçen her mevsimin güz
dökülen yaprakların
omuzlarıma düşen yük olacağını
her sonbaharda sararıp solmuş bir yaprakla
çocukluğumu devirip kucağıma
üşüyeceğimi
bilmiyordum

:(

bilmiyordum!!
bilseydim
dondurmazdım ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:14:06
Bir canın hisleri gülde asildir,
Gönlümün dilleri sırlı usuldür,
Sevdalı yürekler gamlı nesildir,
Haykırmak isterim çıkmıyor sesim.

:(

sıkmaktan yoruluyor bazen insan yüreğini...
kaç avaz eskittik de
duyulmadı...


tebrıkler kıymetli ab...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:12:15
Erkek sözü demiştin bu mu senin akidin?
Demek ki sen her zaman bana gazel okudun
Durmadan yüreğime kederleri dokudun
Canımı yakıp gittin bu mu reva gördüğün?

:(

reva görüleni yaşamaya mahkumdur seven yürekler can...
sabr
bakalım!!

t...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:10:54
Ahırın önünde koyun kuzular
Baba diye ağlar küçük yavrular
Yiğidi gurbbet’te yüreği sızılar
İşte budur benim oy garip anam


emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Oy garip anam, @Sami ASLAN
21.1.2015 10:11:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:09:07
Biraz ayrık belki de
Hatta aykırı alabildiğine
Sığınmak izbelere
Sığamazken yere göğe.
Yitik sevdalar kazılı
Gövdesine ulu çınarın
Gölgesinde sevişirken siluetler.

tebrıkler mis yürek...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:06:45
emeğine sağlık can tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:05:36
unut gitsin kırgınlıklarını /.../
elinden çekeyim nefesimin ipini...
yeter,ki mezarım olsun ayak uçlarında.....


emeğinize sağlık tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:05:02
****
Dertler sıra sıra bir sen değilsin
Varsın başım yere hergün eğilsin
Ağlama gözlerim neye meyilsin
İçimde ki ateş,sönmedi gitti


sönmez işte..
:(

tebrıkler çokca
Sönmedi gitti ..., @Hakan Yarali
16.1.2015 08:33:34
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:04:26

Vazgeçtim açılardan ,sızılardan
Kanayan yaralardan
Senin uğruna herşeyden
Vazgeçemedim o şiirgözlerinden...


emeklerinize sağlık abim

tebrıklerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.588
Şiir Okunma
1.228.322
Yazı Okunma
112.525
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL