Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:06:52

Bana darılma,
dur durak bilmem
Sevdim diye gittin ya


o yüzden değil mi
(gidenlerin hepsi ..seviyorum diyenler)di..

tebrıkler can
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:04:08

öğrenirim çocuk merak etme
cennetin bu dünyada
hatta cehennemin bile bu dünyada olduğunu öğrenirim
öğrenirim merak etme çocuk öğrenirim
öğrenirim ben sen kirlendikten sonra

:(

öğreniriz..
öğretildikçe!

tebrıkler abime
Merak etme çocuk, @Hüma Efkan
10.1.2015 19:12:45
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:03:14
Kimler gelip geçmiş,kimler yaşamış
Şimdi bildim yalan dünya boş imiş.
Gördüklerim üç beş günlük düş imiş.
Kışı erken geldi benim ömrümün...

:(

baharı görmeden kışa düşen yolumuz
üşüyen düşleri sürükleriz peşimiz sıra..

yaşamdan ölüme
ne...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 14:44:30
tebrıklerimle...can
Çürüme ıv., @Maide Özgüç
11.1.2015 13:07:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 12:33:59
Şimdi yüreğimde bocalayan bir dua
Gönül dağımda yağmur
Bir avuç şeker tozu serp gözlerime
Ne olur…
Göreyim kendimi sende


yüreğin büyük senin..
şiirlerin gibi işte..

candan tebrıkler
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 12:32:33
Hiç bitmeyen keder,
Değişmeyen kader sende var oldukça,
Gönül eyleyenler çalar kapını.
Vurgun yemişler durağı olmuşsun,
Epeyce yorulmuşsun sen, sen deli yüreğim.



yorulduk
hem de fazlasıyla!!
:(

tebrıkler usta kalem
Ey deli yüreğim, @AHMET ACAR
9.1.2015 21:27:55
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 12:26:11
ah!
ah!
içli sesime,ezik yüreğime nasıl da basıyorsunuz
nasılda sustuğum yerden kanıyorum bazen
kızıyorum kendime çoğu kez!
ağladığımı duyurmayım diyorum da
gözlerim
nefesim ve yüzüme kapattığım ellerim ne çok ele veriyor beni can
:(

gönlü...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 11:24:44

Oysa yüreğim herşeye rağmen mutlu olmanı diliyor

Seni bulduğum yerden başlıyorum yürümeye

Seni düşünüyor ve gecenin ayazında üşüyorum

Veda bile etmeden gidişin geliyor aklıma

Bense sadece susuyorum...

:(

bazen suskun bakmak ,veril...

Susuyorum..!!!, @Hakan Yarali
11.1.2015 03:17:24
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ocak 2015 Perşembe 22:20:56
ama sen
sadece gururunu sıcak tutmak için
koca bir şehri ateşe verdin



emeğine sağlık usta..
tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ocak 2015 Perşembe 22:13:37
Dilime vurdu ağırlığı
Kızılcık şerbeti içmelerin
Dişim tökezleyip kırdı dizini
Sıkı can çıkmaz deseler de
Biliyorum ki ben
Canımı sıka sıka öleceğim

:((

canımsın..
yüreğimizi sıkmaktan nefesimiz kesiliyor
yarasını sevmeyenin hali nice ol...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ocak 2015 Perşembe 22:10:49
emeğine sağlık abim..tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ocak 2015 Perşembe 22:09:52
Dünya tersine dönse benim alın yazımsın
Bazen yürek kavuran bazen de ayazımsın
Sol yanı sana ait dinmez gönül sızımsın
Bu sevda helal amma sensizlik haram bana


emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ocak 2015 Perşembe 22:08:02
emeğine sağlık annem
tebrıklerimle..
Sen..., @GÜLDESTE
8.1.2015 00:04:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ocak 2015 Perşembe 22:02:21
emeğine sağlık abim..

saygımla
tebrıkler
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ocak 2015 Perşembe 22:01:26

Gözden uzak olsa da,
gönülde hep yaşar ...



tebrıkler şekerlere:)
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 22:12:34
Sende beni biliyor muydun?
nerden bileceksin
anlatmadım ki…

emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 22:03:57
Kalbe nurlar yağdıranın
İçine aşk sığdıranın
Kötüye baş eğdirenin
Uğrunda neler vermezdim


:(

aynen öyle işte
tebrıkler abim
Senin uğrunda, @Dosteli_
4.1.2015 20:36:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 22:02:26
emeğine sağlık annem
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 20:33:22
yaşarken verilmeyen değeri cenazemde vermeyin


emeğinize sağlık
tebrıklerimle
Hayat bağları, @mihracan
5.10.2014 12:56:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 20:02:59
alışmak bazen sevmekten zor gelir ya insana
fırtınanın peşi sıra sürüklenmek zor iş vesselam

hoş geldiniz şiir dünyasına
emeğinize sağlık

saygımla
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.594
Şiir Okunma
1.228.344
Yazı Okunma
112.526
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL