Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 20:00:52

Soğuktu ve yağmur çiseliyordu,
Beni terk edip de gittiğin gece…
Gözlerimden kanlı yaş geliyordu,
Beni yangınlara attığın gece…

.(

gecesi tanıdık şiirin..
ayazı keskindir ya vedaların

tebrıkler kardeşime
O gece, @Şair Yürek
4.1.2015 17:30:07
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 19:58:23

Ah! yüreğin,

neden güzel eser,

dalga dalga dolanır,

yanağına usulca,

gamzeler ...

:))

ah seni ah!
canlı yayın saatinde dilime vuran bu şiiri yüreğimle içtim bende
sade
yalın
manalı
ve özdü!

yüreğindeki samimiyeti nefeslerk...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 16:44:01

Bir varmış bir yokmuş yunus misali
Geldim gidiyorum sevenler bilsin.
Ellerim kırıldı kalmadı hali
Birisi gözümün yaşını silsin...

emeğine sağlık abim...
nefisti..
Rüya misali, @yudumyunus
8.12.2014 05:42:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 16:35:16
tebrıklerimle.
Gel sevgilim, @Gulun Kokusu
16.12.2014 15:59:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 16:34:15
O güzel gözlerin gözümde büyür
Bakışların varya icimde uyur
Seviyorum seni dünyaya duyur
Seviyorum birtanem özledim seni.

emeğine sağlık can
tebrıklerimle
Özledim seni, @Gulun Kokusu
24.12.2014 01:08:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 13:14:08

ben seni en çok gibilerinde sevdim
ve en çok
kalbin/ kalbim gibiyken sevgili...

ve sen!
YÜREĞİMDİN YA...
:((

TEBRIKLER CAN
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:34:33
tebrıkler şiire yoruma..
İz, @Ferda,ca
27.12.2014 14:30:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:32:39

kağıdın boş yerlerinde hatırla beni
bağır, çağır yazdığın bir anektodun
arka sayfasına çiz elini
ellerim bir güvercin mektubu
konar parmak aralarına
bir şiirin olur olmaz yerinde
bata çıka özle beni

unutulmuş eskilerin aşkında hatırla ben...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:30:45

eğilmiş korkuya koşut yaradana başım dik
aşka güdümlü öfke som asalettir
bildiğimden suçluyum(z) hadi kes …
iki gözümü kapalı gözlerinden


tebrıkler şairem...
nefisti...

saygımla
Tirşe, @Şükran AY
30.11.2014 16:16:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:29:43
Ahdi onu sevmenin üzerine su yutmuş
Sol yanı dile gelmiş ağrıları baş tutmuş
Kalbini söküp söküp avucunda uyutmuş
Ay battı, gün karardı gece konuştu bugün

şiirde güzel şiiri nefesleyen dostta!!
öpüyorum canları bende
tebrıklerimle
Hece konuştu bugün, @BOZOK KIZI
27.12.2014 12:48:48
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:28:30
Kahrolsun bu gerçekler
Gel
Gerçekler bu gecede yerin dibine batsın
Çobanyıldızı aşk yolumuza ışık olsun
Bu yolda yalnız bırakma
Sol yanında ısıt beni
Üşüyorum
Sensizim
Çok Üşüyorum…

//Üşüyorum anlasana... İçim üşüyor, yüreğim üşüyor....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:25:40

Bir yanımı güneş yakar
Bir yanımı yağmur yıkar
Kopan yanı gül de çıkar
Ağla/yanın sözü benim


BENİM!!
BENİM!

TEBRIKLER ABİM NEFİSTİ..
Denizin tuzu, @Toprağımsın
1.1.2015 00:01:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:06:41

Gönlümün şevki yok, gelme üstüme
Nev bahar geldiyse, bundan bana ne
Mevsimler derdime deva vermezken,
Nev bahar geldiyse, bundan bana ne.


göz ucu ile bakarken yaşam denen eğreltiye
elimizin tersi ile ittiklerimiz var işte..
bana ne
gün ü...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 12:00:13
Benim için düşmesin yere şimdi
bir damla göz yaşın

ne çok ağladı annem!
ne çok ...


bu şiirini yorumsuz bırakacağım remzi kardeşim
içimdeki çocuğu bir anne çığlığı ile yeniden öldürüyorum bu bahçede
bu kifayetsizliğim kafi gelsin bu sefe...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:57:06
tebrıklerimle nuri abim..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:55:58

Bu ramazan bak söz ede
Bilmem sonu nire gide
Çok yoruldum can yoldaşım
Şu hale kim dua ede !

Çok yoruldum can yoldaşım
Yanıp tutuşuyor sine


ah benim abim,
bilirim duasız yüreklerin nasıl üşüdüğünü
nasıl bir vuslat özlediğini
Mevla...

Can yoldaşım, @gizemlikartal
30.12.2014 01:41:44
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:53:16
Kendine gel döndür yüzünü Rabbine
Diz çök tövbe et yaratılış sebebini anla
Ve şükür secdesine var ona hamdet
Çünkü o her zaman her an seninle
Seni hiç terk etmedi ve terk etmeyecek


bize tek yÂr yaradan!
gerisi hep yaralayan!!


ah şair!...

Kendine gel, @paşaoğlu
30.12.2014 04:11:23
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:42:43
namluyu çekip öldürdü beni
şiir azdı
ben yazdım!


döküle saçıla
daha yazılacak tüm şiirler sana..
:(

tebrıkler can
Arsız şiir, @Gülden Demirkoparan
30.12.2014 13:23:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:41:38
Günlerin omzuna yaslanarak ömür batımını izlerdik
Yılgın bir esintiydi an, sarılmasız geçen anları özlerdik
Parmaklarımız üşürdü öfkelenince, biz aşka söverdik
Hüzünlü replikle çıkardık sahneye, rolümüzü severdik
Mağrur bir bıçak kanatırdı yü...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ocak 2015 Pazar 11:39:57
emeğine sağlık can
tebrıklerimle
Adam, @Gülşah Dağlı
30.12.2014 14:30:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.647
Şiir Okunma
1.228.444
Yazı Okunma
112.539
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL