Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:03:44

aklım sende fikrim,ile karışır.
gözyaşlarım yağmur,ile yarışır
gönül isyanlarda nasıl barışır
bu hasret ölümden zormuş sevdiğim


ne zor
ne zor!!

anlatılmaz yaşanır..
yaşandıkça yaşlanıyor insan

benim abim
ne sevindim şiirinin zirved...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Ocak 2015 Çarşamba 21:02:09
Nasıl bir sevdadır, yürek dağlandı,
Tutmaz oldu elim, kolum bağlandı,
Gönül dağım duman, pustu karlandı,
Ağlama yüreğim bunlar da geçer.


ne dolu dökülmüş tümceler..
sessizliğinde ağlayan kelimeler doldu yüreğime ansızın
tebrıkler gönül dost...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Ocak 2015 Cumartesi 17:55:12
hayırlı yaşları olsun...
sevgimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 21:20:11
Ömrüm , hiç bitmeyen bir .
Zemheri karanlığın içinde işte bu gece .


tebrıkler kardeşime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 21:19:41
Sen gidersen benden
Bir yıldız kayar geceden
Küser bütün sevenler
Yarım kalır sevgiler

:(

sen gidersen!!
yüreğim kör zindanları mesken tutar (demiştim)
şimdi
yüreğimin sesi duyulmaz zindanlardan

ağrım
derdim
sebebimsin sen benim...
...

Sen gidersen, @Bahattin Delice
10.1.2015 06:23:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 21:10:01
emeğine sağlık babam..
tebrıklerimle
Sevgi ışıkları, @superbaba
30.12.2014 15:58:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 16:26:42

belki bir yolu vardı bilemediğimiz
bir yolu ne bileyim sonunda bize çıkan
belki hiç bırakmamak vardı ellerini …


tebrıklerimle..
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 16:08:42
***
kanayan yüreğim sızlar İçimde
her gece ağladım sevdan içimde
kurşun aldım sanki vurgun içimde
istemem vuruldum görmesin leyle
****

can abim,
mecnun a sormuşlar:bu dünyada göremediğin leylanı ahirine ne diye istersin diye
mecnun cevap v...

Gelmesın leyla..!!, @Hakan Yarali
11.1.2015 16:04:03
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:59:57
CANIMSINNN!!SEN!

ah buğün ne güzel hediyeler yolluyor mevlam bana sizlerin aracılığı ile böyle..
hüzünlü gönlümü biliyor o
ondan ki
haydi kaklda tebessüm et diyor işte..

ah benim canda canlarım
kıymet bilen yüreklerle aynı yerde olmak
sizl...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:43:21
Beni sana
seni bana bırakan aynalara sarıyorum .
intihar etmiş düşlerimi


hoş geldiniz
şiir dünyasına...

emeğinize sağlık tebrıklerimle
Mavi okyanusum, @remziye taş
9.1.2015 11:40:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:38:21
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:37:32

Yine yaz mevsimiydi
Ve Asi yok akıyordu,
Hicran yazgılı yüreklere...


hicranı yüreğimize yazanı
şimdi hangi mevsim paklar ki usta!
emeğine sağlık tebrıklerimle
Aşka isyan, @Turgay COŞKUN
9.1.2015 03:50:53
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:36:09
yeni birini,mi buldun,ki böyle ardını unuttun!!

ah be şair
yeniler bulunur belki de
yerine konulur mu bilmem


sen de bana!
gelen gideni hep aratmadı mı?
aşk !bu
her yürekte aynı tadı olmaz ki
aşk aranmaz !satılmaz
aşk yaşanır şairim..
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:30:50

Hiç bir ayrılık bu kadar şair etmedi beni, deli dumrul gibi dolanmadım etrafta.
Sen şimdi buna ayrılık diyorsun ya.


hep derim!
şairin silahıdır kalem
şairin adresidir şiir!

ve kanatıldıkça
nasılda yazıyor kırık kalem öykülerini
nasılda...

Gülümse aşkım, @alicansofu
8.1.2015 20:31:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:27:36
Aşkı yaşadığımızı hissettir,
Çünkü hayallerimle hissediyorum,
İlk gün ki gibi,fakat,gerçeği kadar güzel,
Senin varlığın kadar özel olmuyor
sevgili


ah benim yüreği yaralı kardeşim,
nasılda aynı yerde besliyoruz yüreğimizi
oysa acımadılar b...

Varlığın güzel, @G.Şentürk
10.1.2015 12:24:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:23:08

Eskilerden geçmişten, maziden söz ettim
Sorular sordum senden cevap alamayınca
Sakın kızma kavga ettim “neden susuyorsun?” diye
Asla kötü bir niyetim olmadı seni sevmekten başka
İlgi ve alakanı
Sevgini
Ten kokunu çok özledim
&#...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:21:42
Bir umut bağışlanmalı
Seven yüreğe..!
Ayrılıklar bu kadar, kolay olmamalı..!
Bir anlamı olmalı sevmenin..!
Sevdalar yarım kalıp ;
Can yakmamalı..!
Sen ben olmalı ,bende sen..!
Ah yar..!
Gözlerde yaş ,mutluluğa akmalı..!

:(

(aşk )anlamak...

Anlamı olmalı., @::..izmirli..::
11.1.2015 02:10:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:12:43

Sürüne sürüne sende ölesin,
Hakkım sana helal değil bilesin,
Ahım ile ateşlere gelesin,
Yanmanda benim de alâkam olsun…

ofofofo
:(
yüreği delip adamın içine oturan imgelerdi...
yorumsuz kalayım ben..şair
emeğinize saygımla
Bengü türküsü, @Şair Yürek
11.1.2015 13:26:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:09:43
ne olursa olsun!

ölümün adıda
tadıda sorgulanmaz şairim..

acısı her dilde
her yürekte ağırdır

emek verdiklerinizin kaybı ne kadar acı şüphesiz!
duyarlı yüreğinizi tebrık ediyorum
Adı tarçın..., @kazım Doğan
10.1.2015 10:44:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ocak 2015 Pazar 15:07:43

İtibar etmedim asalet, nama
Çağlaya verdiler dönüştüm hama
Bardağa koydular dolmadım tama
Yalandan zamana dökülen suydum

emeğine sağlık abim tebrıklerimle..
Aşk’ı arayış, @ARİF BARAN
10.1.2015 15:47:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.605
Şiir Okunma
1.228.365
Yazı Okunma
112.530
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL