Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Aralık 2014 Perşembe 19:07:13
Hasret yüküm oldun ,yürekten vurdun
Taşınmaz bir hall aldın, benide yordun
Kapanmaz yaralarım kanadın durdun
Kan ağlar yüreğim,
Hergün öldum,
Haberin varmı?


gayri haberi olsa
ne olacak ki
:((

emeğine sağlık abim..tebrıklerimle
Haberin var mı..!!, @Hakan Yarali
25.12.2014 00:24:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Aralık 2014 Perşembe 07:33:50
ne kıymetli gönül bahçen
kaleme aldığın nefes tükettiğin her şiirin gibi...

emeğine sağlık yüreği asil adam!

tebrıklerimle
Portakal kokusu, @hkarasahin
25.12.2014 00:31:11
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Aralık 2014 Perşembe 07:32:30

şairin de dediği gibi;
Onu,kendi cümlelerinle sevmelisin.
Benim değil

:(

oysa
daha tüketemediğimiz ne çok şey vardı yaşamaya mecbur kalan yüreklerimizde
daha ne çok sözcük vardı söylenmeyi bekleyen seninle dudaklarımızda
üzerime bırak...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 22:58:12
İsimlerin çağrışımı yok demiştim.
Resimler öyle değil
sana adadım bu şiiri
Okumanı isterdim sevgili dostum.


yazan vefalı
yazılan ne şanslı
emeğinize sağlık şiir dostu..

tebrıklerimle
Kağıt gemi, @gidilecek
16.12.2014 06:42:14
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 22:55:42
Yani anlayacağın “ Acıyı bal eyler “ alışırım yalnızlığına dese de dilim
Duvardaki o mahzun resmin ne kadar duracak bilmiyorum

.(

acıyı bal eylemeyen
sabrı nasıl bilecek ki abim
yüreğin acizliği gönlümüze hüzün ekse de
gönlümü...

Duvardaki resmin, @KNİSK
24.12.2014 21:24:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 22:53:11
Berrak yağmurlar getireyim sana,
Gökkuşağından alınmış.
Pembe düşlerin olsun.
Yedi iklim,
Dört mevsim sevda yaşanmış


:(

ne güzeldir rahmetin sağanağında ellerin açık yüreğin dilenmesi
hiç bir mevsim yağmur gibi kokmaz ki
dört mevsimle b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 20:40:35
acı şu kederli halime /.../
bir dene, bir dene, bir,de kalmayı dene...
ey doğduğumda kulağıma üfleyen kadın

bu çağrıya cevapsız kalmayacak!!
adresine ulaşınca şiir..
emeğine sağlık kardeşim tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 20:30:55

Suskun olsa da dilim
Susar mı yürek…
Kanarken yalanlara
Sınanmak bu olsa gerek
:(

sınanmak!!belki de imtihanın en zor olanı bu
yüreğin imtihanı hiç bir şeye benzemiyor ki
gördüklerine yüzünü kapatmak dilini lâl etmek
kulaklarını sa...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 20:25:11

On binlerce yiğide kefen biçildi kardan
Kimi anadan ayrı kimisi nazlı yardan
Vatan için hazırdı hepsi geçmeye serden
Dönmediler geriye bel verdi Sarıkamış.



şiirde yorumda
tadında tebrıkler dostlara
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 20:22:21
ateş düştüğü yeri yakar...
sızınıza sabr versin Mevla'm...

saygımla emeğinize
Bırakıp gittin be abim, @SUAT0618
22.12.2014 23:49:51
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 20:16:46

Güzel bir gelecek bekliyoruz
Yarınlarımızdan.
Güzel bir gelecek bekliyoruz
Doğan güneşle birlikte.


can şebnemim,
Mevla'm gönlünden geçen güzellikleri
yaşatsın sana
neyi beklerse insan onu yaşar unutma

sevgimle sarmaladım mis yüre...

*.* gelecek .., @Şebnem Örs
24.12.2014 20:15:04
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:49:32
Ne susmaya zamanım var artık
Nede konuşmaya
Ne çok yanlızım , nede kalabalıkta
Beklemiyorum artık gelmeyen vuslatları
Anladımki senden başka herkes yabancıymış bana


emeğine sağlık kardeşim tebrıklerimle
Kiralık sevdalar, @Bahattin Delice
20.12.2014 00:32:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:48:17
Selam olsun acılara
Ölmeye erken
Yaşama geç derken
Bana ayrılıktan bahsetme olur mu
Hayat yolu acı tatlı uzasın
Ölüm meleği adımı silene kadar
İsmim şiirde kalsın...

kalsın be can:(

emeklerinize sağlık sevgimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:47:08
mevlam esirgesin abim..

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:46:27

Derbederim sensizlikten ötürü,
Yokluğun her zaman başıma bela.
Mavi gözlerinle aklıma yürü,
Sarı saçlarını kalbime dola.
Orada öylece kal Manuela…


ah manuela ah!!

emeğine sağlık kardeşim
Manuela, @Şair Yürek
23.12.2014 14:00:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:45:15
Tenime yapışmış gül kokulu yüzün
sen mayıs doğumlu, göğsümde dolaşan çoban yıldızı
beni ağlatacak mısın? o çocuksu gözyaşlarınla
fiziğim zayıftır, buna dayanamam
yazdığım tüm şiirlerimi verdim sana
sahip çık onlara birtanem.



emeğine sağlı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:44:40

Toprağın bağrını deler köstebek
Kanat çırpar kırda beyaz kelebek
Salıncak kurulmuş sallanır bebek
Gecemin rüyası sen de sevgilim


emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Sende sevgilim, @Yalcin Temiz
24.12.2014 14:05:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:44:06
emeğine sağlık annem
hayırlı yılların olsun sağlıkla

tebrıkler çok
Küçük çam ağacı, @AYSE 09
24.12.2014 13:22:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:41:19

Çırpınsaydı yüreğim aşkın yamaçlarında ,
Kanadı kırık kuştum senin avuçlarında,
Göz yaşlarım asılı kirpiğin uçlarında,
Sanma bir gün ak olur bağladığım karalar ,
Nasıl kapanır bilmem açtığın o yaralar...!

.(

kapanmaz ki can
üzeri kabuk b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:18:08

Son yaz vardı az önce bitişiğimizde
sen orada kal sakın gitme..!
Aşk boyumu aştı döne döne
solsa da hasretimden dualar
Ellerin olmasa
güneş geceler mi düşlerimde...?



emeğine sağlık can tebrıklerimle
Olmasa ellerin, @Ferda,ca
24.12.2014 09:08:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.614
Şiir Okunma
1.228.382
Yazı Okunma
112.532
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL