Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
26 Nisan 2009 Pazar 15:38:24
kapattım duyularımı,
almıyorum hiç nefes...
duymuyorum hiç bir ses,
şimdi soyleyin bana,
ne zaman sona erecek,
yaşamak denilen bu heves...


Bu güzel dizeleri yazan yüreği her ne üzdüyse...üzüldüm..fakat yaşamın güzelliği size umut verec...

Kendime..., @kırmızıkar
26.4.2009 02:52:10
flycan57
@flycan57
26 Nisan 2009 Pazar 11:01:31
gözyaşı veriyor üzüyor beni
resmini sardım kollarıma
güneş bakıtıyor yavaşca
artık beraberiz EYLÜL AKŞAMLARI

hasret hüzün ...güzel dizeler..emeğinize sağlık...saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
26 Nisan 2009 Pazar 10:04:36
Saçının tellerine bağlamışsın kalbimi
Büklüm büklüm olmuş sardı beni saçların
Doyamadım gözlerine çektiğin sürmemi
İçim titrer bakınca yıktı beni kaşların

Salınarak gelirdin sen suya testiyle
Karar verdim, vermazlerse alıp kaçmaya
Gülüşün gam...

Al yazmalım, @siyah-beyaz
24.4.2009 04:13:54
flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 23:10:22
Sana yazdığım bu kaçıncı şiirim bilmiyorum
Her şiiri kaç kez okudum hatırlamıyorum
Adı ne konacak bu sevdanın bilmiyorum
Tek bildiğim bu sevda hep olacak.....

yüreğinize sağlık..çok güzel dizelerdi...saygılar..
Sevdamı yabana atmasın, @emekli
14.4.2009 00:09:07
flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 21:31:16
Düşün bir aşkı,
Sonsuzluğun içinde bir inci su tanesi
İçtikçe doyulamayan, içtikçe kanılamayan
Bir kahve göz, bir uzun kirpik
Bir kiraz dudak, bir pürüzsüz tende saklıysa
Meğer boşa çekilmiş bir kürek, boşa çırpınmış bir yürek
Her şey düşünülen...

Bir aşk, @şinasierdemoğlu
25.4.2009 17:53:59
flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 17:04:00
GÖZYAŞLARIMI sana saklıyorum

zaten dedim ya gülmeyi başkalarına verdim

benim neyime gerek artık tebessümler

bu gözyaşlarım aktığı halde

BİR MENDİL YOLLA

SENİN KOKUN OLSUN ONDA

DOYA DOYA ÇEKEYİM ÖZLEMİNİ

AYRILIK TA OLSA BİLMELİYİ...

Gözyaşlarım, @esmerefsane
24.4.2009 12:57:12
flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 16:55:34
biliyorum özlemini hissediyor anlıyorum
sensiz geçen zamanı ben saymıyorum
hele dönüpte saatlere aldırış etmiyorum
sen bekle baharda çiçekler açınca


eski anılara dal sevdiğim düşler kur
küçük hayalde olsa yürek mutlu olur
hasreti çeken bede...

flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 16:50:45
çay karası gözlerini mehtapta seyrederken
kirpik uçlarıma değen yaşlarımla SEVDİM
arşa yükselirken haykırış isyanım
kendimle konuşur gibi SEVDİM


seher vaktinde ezanlar okunurken
ettiğim dualarımda SEVDİM
soğuk ayazlarda kuşlar uçarken
her ...

Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 10:35:35
Daha bir derinlerden gelip, iki kaşım arasına,
Terleri boncuk, boncuk boşaltan.
Kalbime hüküm eden irade karakollarını ateşe verip,
Beni hükümsüzdür deyi,
Kendi ovalarımda ekmeğe suya muhtaç eden,
Ve ben yalnızlığıma vakit ayıramazken,
Seni gör...

flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 10:03:20
ey mor dağların yaban çiçeği
gri bulutlarımın mavili yeri
nisan yağmurları yağarken saçlarına
dudaklarına düşen her damlaym ben

yüreğinin sesini ver yüreğime
sal tebessümlerini tebessümlerime
o iki kelimeyi haykırırcasına bağır
öyle bir bağı...

flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 00:23:58
İçteki sevdalar vurmuşsa dışa
Çekilen çileler gider mi boşa ?
Başımı vurmuşsam ben taştan taşa
Yad ellere kanmamızdan değil mi ?

sevdayı çok güzel anlatan bir şiir..emeğinize sağlık..saygılar..
Sevda biter mi ?, @RABATLI
25.4.2009 00:05:48
flycan57
@flycan57
25 Nisan 2009 Cumartesi 00:17:37
Hepsi palavra
İnanmayın.
Gerçekte bu aşık
Hem yalancı,
Hem nankördür.

Oysa dünya tatlısı
Karısına aşıktır.
Çocuklarını ise,
Çok sever.
Yaşamamıştır asla,
Söylediklerini.

Özlemmidir nedir?
Arada bir hayale kapılır.
Elinin altında,
Bu...

Yalancı, @temel48
25.4.2009 00:00:31
flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 23:47:45
Seni gördüğümde sarsılıyorum.
Dinmez bir acıyla kıvranıyorum.
Benzim kaçıyor ah!sararıyorum.
Duy, duy!diye hala yakarıyorum..


Bir güzel rüyasın , göremediğim
Bir hayal gibisin, eremediğim
Esrarlı bir sırsın, çözemediğim
Bir büyü varsa send...

flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 20:40:19
Saklanırsa yaşam kuytularında karanlığın
Belli ki gün kendini yeniliyor.

Yankılanırsa sokaklar sessizlik çığlıklarıyla
Gece kendi koynunda çoğalıyor..

Dolarsa hüzün şarkılara,söylenirse kederli
İçinden geçilen gece yarılıyor..

Yaralanırsa...

flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 20:31:09
Bakmaya doyamazsın, ziftten siyah gözleri
Kıyamazsın tutmaya, ak kınalı elleri
Hele bir muhabbet et, baldan tatlı dilleri
Hasta eder adamı şu Tekirdağ kızları.

Nasıl desem bilmem ki; al, aldır yanakları
Tarife gerek var mı; Kirazdır dudak...

flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 20:24:19
Nerden gördüm ben seni, keşke görmez olaydım
Düş müsün, gerçek misin bir türlü anlamadım ?
İnan ben, ben değilim, ne haldeyim bir bilsen !?
Benliğimi kaybettim gel bul, bulabilirsen.

Sana yürek dayanmaz, eğer hayal değilsen
Cennet; merak ...

Peri kızı (*), @namikcemal
24.4.2009 16:08:44
flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 20:08:46
Ne destanlar yazılıdır üzerinde
Şehitlerin kanı var renginde
Ay yıldızın çizilidir yüreklerde
Sen göklere yakışırsın BAYRAĞIM

Onurumuz gururumuzsun her yerde
Seni vermeyiz kimselere ölürüzde
Coşarsın çağlarsın gönüllerde
Sen göklere y...

Bayrağım, @GÜLDESTE
11.2.2009 00:28:29
flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 19:55:58
Bugün benim bayramım
Haberiniz var mı?
Savaşın ortasında
Aç ...susuz... çaresizim
Hani benim umutlarım geleceğim
Gonca güldüm kopardınız
Kimse silmedi gözyaşlerımı
Ezdiniz dövdünüz beni
Ve.. kırdınız oyuncaklarımı
Farkında mısınız? ...

Bugün benim bayramım, @GÜLDESTE
23.4.2009 00:04:36
flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 13:02:54
Şimdi yeşil tepe ile deresi
Güzel köydür geniştir merrası
Yedinci ay tamda biçin sırası
Tüm dostları can gönülden özledim


Yeşildir çimeni yükselen dağlar
Kaya gölgesinde saklanmış karlar
Enişli yokuşlu topraktır yollar
Kaynak sudan içmesin...

Özledim, @Asker Omur
21.4.2009 21:01:12
flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 12:48:26
Rahat bırak beni hayatım yıkma
Arı kovanına çomağı sokma
Derman bal olsan da bu yana akma
Yetti artık yetti uzak dur benden

sitem güzel işlenmiş..yüreğinize sağlık..saygıla..r
Uzak dur benden, @ANNELERAĞLAR
24.4.2009 10:00:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.905
Şiir Okunma
1.480.044
Yazı Okunma
66.550
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL