Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 15:16:52
Güzel kızım, biliyorum çok küçüksün
Ama olmuyor ki kuzucuğum
Sensizlik, her şey varken hiçbirşeylik gibi,
Varlık-yokluk dengesinde ki yokluk dengesizliği
Duyduğum en güzel özlem ve en acı duygu bu
Yokluğunda geçirdiğim tüm anlar yürek yarası
...

Haykırış, @poetgrcn
18.4.2009 14:30:52
flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 14:09:34
Canım acıyor can...
Sancıyor yüreğim
Dokunsalar ağlayacağım
Bu akşam yoksun işte
Üşüyorum can...
Soğuk odamda dört duvar
Bir ben bir sigaram
Birde yokluğun
Avutamıyor beni hiç bir şey
Bu bahar akşamında
Sonbaharca bir hüzün
Canımı acıtma c...

Cannn, @mordağlarınkaçağı
12.4.2009 01:56:50
flycan57
@flycan57
17 Nisan 2009 Cuma 22:58:08
Dondu duygularım seni görünce
Şimşekle birlikte bulutlar indi yere
Yıldızlar mihrap olur aşkıma
İnce sızımsın ruhumun derinliklerinde
Yediveren gülüm ben
Kanın iksir olup dikenime bulaşmış
Hicran sarmasıkları yıldızlarımı sardı
Dağlar sevdamı ...

Hicran, @siyah-beyaz
17.4.2009 02:40:57
flycan57
@flycan57
17 Nisan 2009 Cuma 09:01:44
Çiçek açan dallara zamansız karlar yağdı
Hayallerim buz kesti senli düşlerim dondu
Bağ-ı gülistanım soldu, diken gülü boğdu
Hazan vurdu gönlümü baharım kışa döndü

İlmek ilmek dokudun aşkı gönlüme doldun
Gönlüm senindir deyip, kalbime sultan ol...

flycan57
@flycan57
16 Nisan 2009 Perşembe 22:55:53
Ayrılık ne demek,bir bana sorsan
Yanlızlık bana yar,yok ondan korkan
Üstümden açılır,koskoca yorgan
Üşümesin deyip,örten bile yok.

tebrikler...ayrılık ve yalnızlık.. güzel işlenmiş saygılar..
flycan57
@flycan57
16 Nisan 2009 Perşembe 22:49:18
Ruhum uzakları aşmak istiyor yetmez mi
Çektiğim bunca acı bunca çile yetmez mi
Hey gemi kaptanı götür beni buradan
Sahilsiz bir umman ötesine at beni

Yetmez mi çektiğim bunca acı bunca hüzün
Orada mutluluk huzur orada hayat varmış
Bu ak...

Mavi deniz..., @Babacan24
15.4.2009 00:00:21
flycan57
@flycan57
16 Nisan 2009 Perşembe 22:40:38
Ruhu ,yalnızlık ve hüzün iklimine uğrayan ya da ram olan tüm gönüllere...demişsiniz..uğramayan yoktur galiba...

Yalnızlık bir dağ yamacıdır , yuvarlanırsın.
Bir menekşeye bir papatyaya bağlanırsın.
Sert bir rüzgar eser, kırılır dalların,
Bir ...

flycan57
@flycan57
15 Nisan 2009 Çarşamba 21:01:42
Ne çok sevda dökülüyor ellerimden
Ne çok günah işlemişim meğerse
Öptüm beni vuran kurşunları alnından
Hak etmişim
Tetik çeken parmaklara düşmanlığım yok
Ve her kimse arkasında duranlar
Affettim hepsini

Ben gibi gaflete düşmüş yüreklere ah’ım...

Af, @x adamus
14.4.2009 17:34:34
flycan57
@flycan57
15 Nisan 2009 Çarşamba 09:33:58
şiir okumaya gelmiştim...üzüldüm...selam ve saygılar...
flycan57
@flycan57
14 Nisan 2009 Salı 23:08:49
Neyi unuttum ki..
Herkese sevgi dağıtıp,
İçten gülerken,
Bana gülmeyişini mi..
Herkesi anlayışla dinlerken,
Beni dinlemeyişini mi..
Yüreğimi sonsuz yakışını mı..
O alaycı, inciten bakışını mı..
Ve yavaş yavaş derinden,
Bir zehrin damarlarım...

flycan57
@flycan57
14 Nisan 2009 Salı 21:43:59

Gecenin hüznüdür dağlara çöker
Sevgin derya olur içime akar
Bu nasıl sevdadır gönlümü yakar
Kül olup yanmışım, anlamamışım.

Ağaç dalın büker, kuşlar hüzünde
Uyusaydım ak göğsünde, dizinde
Ben nara dönmüşüm kış ayazında
Yağmur, tipi vurmuş ...

Gecenin hüznü, @RABATLI
14.4.2009 00:08:55
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
14 Nisan 2009 Salı 21:30:19
ayrılık...hüzün...şiirde samimi işlenmiş...tebrikler..

flycan57 tarafından 4/14/2009 9:32:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah mehtap ah, @yusuf derviş
14.4.2009 16:42:16
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
14 Nisan 2009 Salı 21:28:00

BİRLİKTE YAKTIK BU ATEŞİ
ÇOK İYİ BAKTIK HİÇ SÖNMEDİ
BEBEK KOKUSU ÇOCUK SESİ
HEPSİ BİZE TEĞET GEÇTİ
BAZEN ÜZÜLDÜK BOLCA GÜLDÜK
AZLA YETİNDİK
ÇOK OLUNCA BÖLDÜK
ÇOK ŞEYLER GÖRDÜK
YARATANDAN BİLDİK
BİLİNCE İLK SAHİBİNİN ADINI
EMANET...

Aşkıma, @SEVGİ VE AŞK
14.4.2009 20:44:03
flycan57
@flycan57
14 Nisan 2009 Salı 13:20:29
Gelmişim kapına yorgun
Kolum kanadım kırık
Sevda yükün omuzlarımda
Al artık üzerimden taşıyamıyorum
çok güzel dizeler...en ağır yük sevda yükü olmalı galiba...kaleminiz daim olsun...saygılar..
flycan57
@flycan57
14 Nisan 2009 Salı 08:41:07
Dışarıda kurşuni bir hava
Ellerimde kurumuş sürgünler
Gözlerimde yaş
Bölük pörçük anılarım
Resmi geçittir önümde acılar
Yavaş yavaş
Sana varamadım sona vardım nihayet
Artık hüzün yalnızlığımla sırdaş

Hüzün dizelerde ne kadar güzel işlenmiş....

Sıkıntı, @x adamus
12.4.2009 12:00:20
flycan57
@flycan57
13 Nisan 2009 Pazartesi 22:29:42
-------biran beni unutsan titrerim yalnızlığın buzluğunda
-------senin kokunu alamazsam limon çiçeklerini çekerim
-------ben seni titremesin diye tanrı ile birlikte zikrederim


------mevsimim gibisin açarsan çiçeklenir her yanım yaz kış
------...

flycan57
@flycan57
13 Nisan 2009 Pazartesi 22:08:14
orta direk çoktan bitti..millet işsiz ve yoksul..böyle bir konuyu işlediğiniz için duyarlı yüreğinize teşekkürler...saygılar..
flycan57
@flycan57
13 Nisan 2009 Pazartesi 09:19:59
Sen aşkın ateşi ben ise küldüm
Savrulupta yollarına döküldüm
Kaç kere dirildim kaç kere öldüm
Kahredip canıma yettiğin o gün

Ve ağladı gökler gözlerim ile
Hasret türküleri dolandı dile
İsyan etti bülbül vefasız güle
Vuslatı bir hayal ettiğin...

Gittiğin o gün, @mehmetkoca
8.4.2009 22:13:59
flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 23:34:16
Bir ikindi sarhoşluğudur gözlerimde
Gülen hayalinle, kızan gerçeğini karıştırmam
Başımdaki efkarlı duman,
Alkolik yalnızlığıma ince sızı gibi dokunur
Rengi değişirken gökyüzünün
Çehrende ayın sürgün ışığı cemalinden okunur

Bu gece içimdeki se...

flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 23:19:19
Veda et acılara
Veda et sancılara
Sevgiyse hep yaşa
Mutluluk mümkün mü?

keşke..hep mümkün olsa..güzel dizelerdi..tebrikler...saygılar..
Mümkün mü?, @hazan444
12.4.2009 20:27:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.956
Şiir Okunma
1.480.468
Yazı Okunma
66.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL