Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
24 Nisan 2009 Cuma 12:32:58
kan damladı yüreğime ne çare
beni çaresizliğe bırakıp GİDİYOR..
ölüyorum desem bakmaz ardına
kefene sarmış bedenimi GİDİYOR..

Şiirin tamamı çok güzel ama ben bu dizeleri kendime aldım...giden gider acı ve hüzün bırakır..bizlerde nasibimize düşe...

Gidiyor, @esmerefsane
24.4.2009 01:08:34
flycan57
@flycan57
23 Nisan 2009 Perşembe 18:21:57
Bütün renkler renksizliğe dönmüş
Renksizlik üşümüş
Gök kuşağı mateme bürünmüş
Bulutlar ağlıyor
Dağlar inliyor
Denizler dürülmüş
Pür dikkat olmuş
Rüzgâr susmuş
Zamanın zembereği boşalmış
Ağaçlar haber bekliyor
Titriyor üşümekten Güneş
Ay ...

Kıyamet, @siyah-beyaz
23.4.2009 03:33:33
flycan57
@flycan57
23 Nisan 2009 Perşembe 18:04:06
şiirde hüzün özlem çağlamış yürekten..düet çok uyumlu fon müziği harika....iyiki varsınız..tam bir şiir şöleni yaşattınız... çoşkunuz hiç eksilmesin..emeğinize sağlık.saygılar.selamlar...
Sensizim şimdi, @umut_adam
22.4.2009 00:21:09
flycan57
@flycan57
23 Nisan 2009 Perşembe 15:57:40
Neyine geldim şu yalan dünyanın
Bu sır-ı hikmeti sezemedim ki
Kahpe felekle bir olan dünyanın
Ecel oyununu bozamadım ki

Aşkın pazarında sattı canımı
Bir gülüşe bedel saydı kanımı
Aşk deryasında yok etti varımı
Kırdı kol kanadım yüzemedim ki ...

flycan57
@flycan57
23 Nisan 2009 Perşembe 15:44:05
Bu gün sevdamı vurdum şakağından
Düşlerime kan damladı
O ölürken gülümsedi
Ben ağladım
Anladık birbirimizi
duygular,hüzünler çağlamış yürek telinden...çok güzeldi tebrikler..selamlarımla...
Bu gün sevdamı vurdum, @x adamus
23.4.2009 14:05:14
flycan57
@flycan57
22 Nisan 2009 Çarşamba 22:55:59

okul yıllarımdı o günü unutamaz insan
içimizde öyle bir çoşku vardı ki
ellerimiz de şanlı bayrağı tutarken
kirpik uçlarımla seyre dalıyordum


23 NİSAN 23 NİSAN 23 NİSAN


sokakları boy boy geziyoruz
yaşlı genç demez selam veriyoruz
biz ...

flycan57
@flycan57
22 Nisan 2009 Çarşamba 22:01:04
Kırılan gönlümün yarası onmaz, sızlıyor
Vuslat deyip, feryat edip kanıyor
Göz yaşım kan oldu yarama sızıyor
Köz üstüne köz, hala güneşin doğuyor
Gönül gülüm solmuş, yanık kokuyor
Kırılsa da bu kalp, daim seni seviyor
Yalan üzerine sevda mı kur...

Adınıi sen koy, @siyah-beyaz
22.4.2009 15:17:21
flycan57
@flycan57
22 Nisan 2009 Çarşamba 16:44:19
ölecekse insan
kelebek gibi ölmeli
yüzüne kadife bir şiir sürmeli
ve
bilmeli yelkenlerin rüzgar alma vaktini

göz öze gelip kuzey sumrularıyla
pruva direğinden salmalı bedenini derin sulara.
minnacık bir göz yaşı bırakmalı geride
min...

Mavi ölüm, @AHMET ARIK
22.4.2009 12:16:30
flycan57
@flycan57
22 Nisan 2009 Çarşamba 13:52:41
Baba gömer kızını!
Çocuk! Dindir sızını!
Takın en tez hızını
Cahiliye! Koş, git, kaç!
*********************Çölde yeşil bir ağaç!

İnsanlar koşun gelin
Toparlanın düzelin!
Gölgesi hoş ve serin
Geldi beklenen ilaç
**********************Çölde ...

flycan57
@flycan57
22 Nisan 2009 Çarşamba 13:48:16
Ela bir günde
Ela geçen saatler
Küçük not defterimde
Elalaşmış şiirler
Ela bir mürekkeple yazılmış
Tatlı şirin sözler
Odam ela, soluduğum nefesim
Elaya boyanmış her kesim
Düşlerimde hep ela gözler
Yüreğimi dağlar bu gözler
güzeldi...tebrikl...

flycan57
@flycan57
22 Nisan 2009 Çarşamba 09:02:35

Şefkatinden dirhemini
Annelerin yüreğine
Sevgilerin yücesini
Anaçlara koyan RABBİM

Afta sınır tanımadan
Fırsat verir ayırmadan
Sonucunda kayırmadan
Mahkemeyi kuran RABBİM
Yüreğine sağlık...okuyunca huzur buluyor insan...sevgiyle ka...

Rabbim, @siyah-beyaz
22.4.2009 03:46:53
flycan57
@flycan57
21 Nisan 2009 Salı 23:52:38
Sana bir soru sorsam cevaplar mısın ?
Biraz geriye dön desem bilmem hatırlar mısın ?
Hani bir zamanlar sırılsıklam aşıktık
Bazen rüyalarda, bazen de HAYALLERde dolaşırdık
Şimdi sen uzakta ben başka yerde
Apayrı dünyalardayız ikimizde
Bilmem ben...

Soruyorum, @BuzdanHayaller
21.4.2009 18:49:59
flycan57
@flycan57
21 Nisan 2009 Salı 23:46:26
dizelerduygu anlam yüklü ,fon müziğide güzeldi masalımsı bir tat aldım çok hoştu...yüreğinize sağlık..saygılar..

flycan57 tarafından 4/21/2009 11:57:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
flycan57
@flycan57
21 Nisan 2009 Salı 19:34:10
sessizliğe doru adımlarla gel

gözlerime bak sadece

dudaklarını sustur

yanıma gelince

şu yaralı gönlüme

BİR KERECİK GÜLL..........


gülümseme içten yürektense..dünyalara değer tabii.. yaralı dediğiniz gönlünüz hep gülümser umarı...

Bir gül, @esmerefsane
21.4.2009 18:43:44
flycan57
@flycan57
21 Nisan 2009 Salı 19:18:22
Beklediğimiz müjdeler ötelerde saklı belki
Ne biliyorsun olmayacağını?
Hayat herkese aynı değilse de
Ölüm adildir, hak edenlere
Vuslat gibi

Düşün…
Gizlenme sözlerin arkasına
Ölüm varsa da o mısralarda
Aldırma
Öl şiirlerde
Şair gibi

yin...

Şair ve ölüm, @x adamus
21.4.2009 18:34:04
flycan57
@flycan57
21 Nisan 2009 Salı 19:12:50
Ağlanacak halime üzülmedim,güldüm
Her yüzüme gülene de,iyi dost bildim
tebrikler..hayal kırıklığı sitem var dizelerde...çok güzeldi..saygılar..
Yüreğim üşüyor, @kader_48can
21.4.2009 15:21:53
flycan57
@flycan57
21 Nisan 2009 Salı 17:34:32
Gizem olup giz benimseneceksin
Yaşamın yönü olup izleneceksin
Tüm vücutta belirginleşeceksin
Ama sen bilmeyeceksin

Sevgiyi tadıp bilmeden edineceksin
Peşinden sürükleyip götüreceksin
Uğrunda kan kusturup öldüreceksin
Ama sen bilmeyeceksin
...

Ama sen bilmeyeceksin, @Son Damla
21.4.2009 02:20:35
flycan57
@flycan57
20 Nisan 2009 Pazartesi 23:32:38
…Ve bilirsin , ömür dediğin andır.
Bu sevda hatıralarda kalandır.
Düşün ki unutmak da var ama,
Her unutmak, gönlümüze ziyandır!

dokunaklı dizelerdi...hüzün sevda güzel işlenmiş...yüreğinize emeğinize sağlık...saygılar..
flycan57
@flycan57
20 Nisan 2009 Pazartesi 21:23:37

sevmesini bilemedin,
bir gün mutlu edemedin,
seviyorum seni derken
çapkınlıktan vaz geçmedin.

aşk denilen çiçeğimi,
soldurdun sen yüreğimi,
tebrik ederim sevğili
kazandın nefretimi....
kısa sade öz..tebrikler saygılar.
Adam gibi sevemedin, @karçiçegi
20.4.2009 15:10:28
flycan57
@flycan57
20 Nisan 2009 Pazartesi 21:17:22
Yağmur yağdı dün akşam.
Toprak değil deniz kokuyordu sanki
Kim bilir hangi diyarlardan kimin türküsünü getirdi rüzgâr
Hangi melek neyin habercisiydi aceleyle.
Sevgi derdi kimisi ince yağmura,
Kimisi acı derdi fırtınaya.
Ve rengine inat kara der...

Doğacaksın di mi ?, @Before
20.4.2009 16:54:40
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.909
Şiir Okunma
1.480.126
Yazı Okunma
66.552
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL