Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
29 Nisan 2009 Çarşamba 22:18:05
dönüpte bakmam hiç arkama
layik olduğum yere ulaşmam yakındır
acı veren yüreği onikiden vurmam
geçte olsa öldürmem yakındır

Çok etkileyici -muazzam bir şiirdi..yüreğinize sağlık...Not..ben artık bu şiirlerinizin sürekli abonesiyim,kovsanızda gi...

**yakındır**, @esmerefsane
29.4.2009 15:05:05
flycan57
@flycan57
29 Nisan 2009 Çarşamba 22:08:36
kırılmış cam aynalarında baktım sana
buz kesildi canım üşüdüm ama sensiz
bilirim sen yine yoksun şimdi burda
rüya da bırakılmış peri kızı gibi hayalsin

sana kavuşmak olmayacak sevdam
hep hayal mi olacaksın gözlerimde
her dokunuşta ellerin ya ...

**hayal sevdam**, @esmerefsane
29.4.2009 21:08:43
flycan57
@flycan57
29 Nisan 2009 Çarşamba 20:16:50
Sen gelince güller açardı yüzümde
Zaman durur şavkın vururdu yüzüme.
Hiç bitmeyecek sanırdım bu anlar
Saatler acımasızca birbirini kovalar.
Sen benim sevdiceğim, gül yüzlüm
Yüzünde neden? solgunluk var.
Daha doyamadan senin gözlerine
Ne çabuk ...

Gittiler, @zaloğlu
29.4.2009 12:29:00
flycan57
@flycan57
29 Nisan 2009 Çarşamba 19:05:51
Her yerde gözlerim seni arıyor
Yoksun bu yerler sensiz olmuyor
Ne çok özledim seni bir bilsen
Sahi mi yoksa gittin mi sen

Gerçekle yüzleşmek istemiyorum
Bir yerlerden çıkıp gelecek diyorum
Özlemimi sana bir anlatabilsem
Sahi mi yoksa gittin ...

İnanamıyorum, @aydizer
13.4.2009 00:28:57
flycan57
@flycan57
29 Nisan 2009 Çarşamba 18:04:15
İçim kıpır kıpır
Kahkahalar atmak geliyor içimden
Bu sadece ve sadece
Hep seni düşlediğimden
Güneş bir başka doğuyor sanki bugün
Seyretmek geliyor içimden
Bu sadece ve sadece
Hep seni beklediğimden
Kalbimde bir sevinç,heyecan var bugün
Çocu...

flycan57
@flycan57
29 Nisan 2009 Çarşamba 13:59:17
ölüm gelse canımı alır seni değil
idamım verilse başım gider kalbim değil
bu candan ayrı kalsan gecemde bulurum
seni saklamışım kalbime çıkamazsın ordan

aklım başımdan gider kendimi bilmem
kimse derdimi bilmez bende söylemem
gurup yapıp aşkın...

flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 22:12:35

bir seven yüreği var kendisinde
yaşamı boyunca gülen gözleri
belki acı çekmiştir içi
ama bakışları hilal sanki

---İŞTE O ZARİF KADIN---

hep mutlu sevdanın peşindeyken
sevdiği adamı aldılar elinden
o hep sitemini yıllara vurdu geçmişten
...

***zarif kadın**, @esmerefsane
28.4.2009 21:38:06
flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 22:05:44
Son kuşlar son dalları mı örseliyor
Taze sürgünlerim bir bir ölüyor
Göğüs verirken çığa
Dağ dayanmaz yalnızlığa
Ey hayat
Al beni açığa !

Hiçbir şeyden olmadı nedametim
İşte ellerinde kıyametim
Vuracaksan vur şimdi
Kudur şimdi !
Davetim
s...

Son kuşlar, @hyazici58
28.4.2009 16:39:52
flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 22:00:04
yokluğun da
üfledim sanma
yeni doğan günlerin kulağına
bir başkasının adını

yağmur duaların da beklerken ben
düşmedin bir damla sen
düştüm
susuz
toprağıma…

bir şans
bir şans daha verilse
bu aşka

kokum dan tanır
konarmıyd...

flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 15:41:31
Vermedi Tanrım izin bir günde koklaşalım,
Bir kez dahi olmadı vuslata ulaşalım,
Asumanda varmısın ölünce buluşalım,
Hüzünlerle arkadaş, gecenin koynundayım.

hüzün dolu dizeleri yazan ,yüreği kutlarım..güzel şiirdi..sevgiler..
Bu gece kötüyüm, @havva keskin
26.4.2009 00:05:35
flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 10:46:56
Nerden bilirdim lodosun yandaş öldüğünü
Hiç bilemedim kederi derken
Unutursun unuttun zanlısında ki seni
Mezar taşını yüreğim yapar mıydım….
yüreğinize sağlık..çok güzeldi tebrikler..saygılar
Unuttun sanmıştım, @berna35
28.4.2009 10:07:05
flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 10:21:00
An gelir
Kaçıp gitmek istersin
Peşindeymişçesine birileri
Tutunamazsın hiçbir şeye
Ellerin boşta kalır

An gelir
Tökezler düşersin

O gelmesini hiç istemediğin zaman
Tüm zırhların delinmiştir karşı koyamazsın
Soğuk bir rüzgar dolar içini ü...

An gelir, @x adamus
26.4.2009 18:29:16
flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 10:12:35
ülkemin hoyrat esen rüzgarında
şehitin can verdiği senin uğrunda
kurşuna dizilmiş bebeklerin önünde
üzülme sen DALGALAN BAYRAĞIM..


tabutların üstünde serilmişsin
senden gayrı bana ölüm gelsin
yürekte ALLAHIM,elimde sensin
içinde çoşkuyla D...

flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 09:53:27
NASIL YAZARIM ,
ÇIRIL ÇIPLAK RAKS EDERKEN
BENİM ŞİİRSEL KELİMELERİM
BAŞKALARININ ÖNÜNDE.
KAVALYESİ BEN OLMALIYDIM,,,
BU RAKSTA,
TÜM GÜZEL SÖZLERİN.

TÜKÜREYİM
İÇİNE
TUUUUU !!!
BENİM ŞAİRLİĞİME...
çok güzeldi..duygular şirin ve samimi a...

Kıskanç şair, @paspaltu
27.4.2009 19:04:16
flycan57
@flycan57
28 Nisan 2009 Salı 09:50:36
ben, seni
gazoz kapaklarımdan
misketlerimden
uçurtmamdan
telden arabamdan
daha çok seviyorum...

beni hiçbirşey onlar kadar mutlu etmedi
ve hiçbirşeye onlara verdiğim emeği vermedim
ve hiçbir zaman o kadar saf olmadı yüreğim
hepsini sana ...

flycan57
@flycan57
27 Nisan 2009 Pazartesi 22:12:47
seninle paylaşamadığımı
sana söyleyemediğimi
haykırışlarımı duyuramadığımı
ben gönül sayfasına yazıyorum.


ne çok zaman olur sen yanımda olmazsın
dağların arka şehirlerindeyken
kaç gece ağladığımı biliyor musun
gözyaşlarımı gönül sayfama a...

Edebiyat defterim, @esmerefsane
27.4.2009 15:43:45
flycan57
@flycan57
27 Nisan 2009 Pazartesi 15:32:37
beklemek,ip canbazı,
beklemek sabır taşı,
beklemek helallice bismillah,
beklemek namusluca elhamdülillah,
bekledim,
safca ve duruca,
anlı şanlı seni,
ama hep içimden,
içimden usulca.
geleceksen birde ,
bunu biliyorsam,
ismin cismin bahane,...

flycan57
@flycan57
27 Nisan 2009 Pazartesi 13:02:39
ben öyle bir yerdim vuslatı bekleyen
sevgiye uzanmış eli geri çevirmeyen


*** *** *** ***

peki sen nasıldın anlat bana seni
bekliyormusun seni,seni bekleyeni

çok duygu yüklü ve anlamı büyük dizeler..tebrik derim..selamlar saygılar..
flycan57
@flycan57
26 Nisan 2009 Pazar 22:54:21
Asker yine başin duman
ALLAHDAN kesilmez güman
Geçmek bilmez oldu zanan
Gün saymaya niyetım yok

çok güzeldi..hayırlı tezkereler olsun inşallah...saygılar..selamlar..
Yok, @Asker Omur
26.4.2009 22:35:54
flycan57
@flycan57
26 Nisan 2009 Pazar 18:38:16

karanlık gecenin yalnızlığına
ayı seyredip yıldızlara baktığımda
seni düşünüp hasretine ağladığımda
gönül kalemimi alıp ADINI YAZDIM..


ağaçların solmuş yaprağına
kaderimde alın yazıma
içimde yanan yürek sızıma
kanı akıtıp ADINI YAZDIM.. ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.922
Şiir Okunma
1.480.183
Yazı Okunma
66.553
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL