Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
20 Nisan 2009 Pazartesi 18:15:03
Benim başım çok büyük derdi
Bakmayın boyuma endamıma
Aldanmayın huyuma

Sanma güneş en erken bana doğar
Tepemde parıldar ay
En çok kar benim başıma yağar

Kalkmaz sırtımdan bu yük
Benim başım çok büyük

Yine buğulandı gözlerim
Başını alır...

Uludağ, @hyazici58
19.4.2009 23:37:12
flycan57
@flycan57
20 Nisan 2009 Pazartesi 15:02:05
yürek yaralı bende üzgünüm
gözlerim ağlıyor HÜZÜNLÜ/YÜM
sensizlik yalnızlığıma yetişmiyor
sıla özlemle dolu HÜZÜNLÜ/YÜM


içime sığmıyor bu ayrılık
dayanmak mı? sabretmek olmuyor
renkle boyanmış gece
yıldızlar suskun ben HÜZÜNLÜ/YÜM

yüreğ...

Hüzünlü/yüm, @esmerefsane
20.4.2009 01:16:38
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 21:39:13
Evlenmişsindir, okuldan dönüyordur
Camda yollarını gözlerken sen
Hayalini kurduğumuz çocuklar
Ve bedeninde tarifi mümkün olmayan
Açıklamaya muhtaç kırıklar..

Yitipte mazi olduğunda her şey
Öfkelerimiz kaldı ortada,
Damarlarımda dolaşırken pi...

Uzak, @Mehmet Kahhar
19.4.2009 21:24:09
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 21:29:06
Bir ayrılıktan geçerek
Bir ömrün parçalanmış defterlerini okumak
Nedense bana hep gitmeler kaldı
Üveyiklerin havalandığı sesinin kırgın akşamı

hüzünlü..güzel dizelerdi..tebrikler...saygılar..
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 21:14:21
ŞİMDİ...
NEREYE GİDERSEN GİT,ANILAR KOVALAR SENİ.
BU GERÇEĞİ SAKLAYAMAZSIN.
GÜN GELİR, HER ŞEYİ UNUTTUM DERSİN.
AMA, SEN KENDİNDEN DE SAKLADIĞINI ASLA UNUTAMAZSIN
güzel dizelerdi....dil ayrı söyler... yürek ayrı söyler..haklısınız galiba..saygıl...

Unutamazsın, @çınar61
19.4.2009 21:09:30
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 21:10:00
bu güzelliklere çok ihtiyacımız var...zaman değişti bir çok değerler kayboldu..dizeleriniz ders verir nitelikteydi..yüreğinize sağlık..saygılar..
Habibim diyorki, @Mehmet ORTA
19.4.2009 16:40:43
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 20:59:45

Beni gözlerinle değil gülüm silahınla vur,
Vur ki öleyim hayalden gerçeğe gideyim,
Yaşamak ne ki sensiz olduktan sonra,
Sen yeter ki bakışınla değil silahınla vur beni
Ben ölürüm sevdiğim,ölürüm gülüm,ölürüm gözbebeğim,ölürüm erkekçe…

ç...

Erkekçe(1), @MURAT AVCU
19.4.2009 17:33:32
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 17:13:51
Sen yıldızlar kadar uzak sevgili

Bitir bu hasreti çık gel nerdesin

Artık dayanacak gücüm kalmadı

Yeter artık hadi döngel nerdesin

güzeldi özlem hasret.. dolu dizelerdi.. tebrikler..saygılar..
Nerdesin, @jorney
19.4.2009 12:56:04
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 16:02:08
Gün dökülüyor penceremden
Artık karanlıktır sabahlarım da

Işıklar söndü
Gün döküldü penceremden
Saatler zamana mahkûm ben saatlere
Bitmez bir işkence bu
Her akşam kısır döngü
Her akşam hasret
mükemmeldi....başka söze gerek yok...sevgiyle ka...

Işıklar söndü, @x adamus
19.4.2009 13:38:27
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 15:53:57

Ay... dolunay,
Döküyorum içimi ona,
Dertleşiyorum.
Atıp ruhumu boş sokaklara,
Seni arıyorum.
Sevdiğimi söylüyorum yıldızlara,
Yıldızımda duruyorum.
Kokunu getiren rüzgârlardan,
Seni soruyorum.
Ve bir ateş gibi düşüyorsun içime,
Yanıyorum....

Ay... dolunay, @bakican.
19.4.2009 11:41:04
flycan57
@flycan57
19 Nisan 2009 Pazar 11:28:26
hiç durma
içindeki sese yönel
yorulduğunu hissetmeyi bırak
içindeki ışığı hisset
tebrikler .değişik ve hoş konuydu...saygılar...
Kıpırtılar, @KeremDuran
19.4.2009 02:27:11
flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 23:38:54
Hiçbir mecnun anlatamaz benim kadar
Leyla’sına olan sevdasını
Ki ben bile unutulmuşum
Masal olmuş o yaşananlar
Her seferinde Anka kuşu gibi doğmaya çalışırken
Küllerimden ölü aşklar doğurmuşum
tebrikler...zevkle okudum...harikaydı...saygılar...
Ölü aşklar-2, @x adamus
17.4.2009 21:28:17
flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 20:52:57
gülmelerimi aldı ağlayan gözler verdi
tanımadığım hüzünleri yaşattı şimdi
kapıldım rüzgara savurdu beni
çıkmaz dertlere sarıp GİTTİ...

giden gider...hüznü kalır...yüreğinize sağlık...çok güzeldi tebrikler..l
** gitti**, @esmerefsane
17.4.2009 23:53:28
flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 19:09:26
El, ayak çekilir
Sessizlik çöker yine hücreme
Senli sabahlara uyanmak dileğiyle
Yaşamaksa bu...
çok güzeldi...saygılar..
Bir umut, @tayfunege
18.4.2009 14:49:39
flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 19:07:37
tebrikler... çok hoş bir şiir okudum kaleminizden..sağolun..sevgiler..
Simit misali.., @Asiperi
18.4.2009 17:47:58
flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 19:00:17
yürek sesiyle yazılmış...güzel dizelerinizi kutlarım...saygılar selamlar..
Aşk yakar, @Tülay Aslan
18.4.2009 00:53:37
flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 18:12:57
Bilirsin nasıl da güzeldir beyazı karın,
Bugün gözü bir başka güzel yıldızların...

Dingin bir geceye yatıyor zaman besbelli,
Gün sarılmış kollarına bir zülfütelli...

Ben yarıçıplak düşmezdim böyle aynana,
Hiç cürm-ü meşhut işlemedim sevdadan...

flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 18:05:52
Ben hep sende saklıyım, hep peşinde gölgenim,
Gözünün hizasında yanağındaki benim,
Kimler ne derse desin, seni en çok sevenim,
Sen her zaman gönlümde tahtı olan sultansın.

Saçlarını tararken dalgaları denizin,
Dans etti yakamozlar üstünde gölg...

flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 15:23:38
///Şimdi umutlarım kan-revan
Geleceğine dair kurduğum hayaller
Tozlandı kaldırdığım raflarda///


Anladım ki
Gelmeyeceksin....
Bu böyle sürüp gidecek
Her gün yarına erteleyeceğim gelişini
Ve bu erteleyiş hiç son bulmayacak
tebrikler...güzel...

flycan57
@flycan57
18 Nisan 2009 Cumartesi 15:19:45
Sensiz geçen koca yıllarım
Ve bilmemki kaçıncı baharım,
Sensiz yine bir sabahım
Geçen hergün bana seni hatırlatır.

tebrikler..güzeldi..saygılar..
Herşey sen, @KEMAL AKPINAR
18.4.2009 11:37:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.078
Şiir Okunma
1.481.220
Yazı Okunma
66.621
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL