Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
3 Mayıs 2009 Pazar 20:42:27
Can, cananını arayıp dursa
Bilmezki o canan, canın içinde.
Ayrılık hasreti gönlünü sarsa,
Bilmezki kavuşmak an’ın içinde.

Sevgi mesafeyi siler alemde
Irakları yakın eder, bir demde
Lisanın anlamı kaybolur demde.
Bilmezki kalp denen han’ ın i...

Can ve canan, @siyah-beyaz
3.5.2009 04:08:34
flycan57
@flycan57
3 Mayıs 2009 Pazar 17:45:07
bir kilit vurdum aşk kapısına
seni gördüğünde kapansın
şu gecelerin ızdırabında
yolların uzak sonunda kal


mavi gözlüm ihaneti yaşatıyorsun
gözlerim yaşlı ellerimi bırakıyorsun
zaman geçmezken tez unutuyorsun
senin aşk dediğin ne peki


...

Mavi gözlüm, @esmerefsane
3.5.2009 14:19:24
flycan57
@flycan57
3 Mayıs 2009 Pazar 10:09:20
kahve çok güzel helede dostlarla güzel sohbetler içinde içilirsede şahane...tebrikler..selamlar.
Kahve bahane, @esmerefsane
2.5.2009 23:26:19
flycan57
@flycan57
3 Mayıs 2009 Pazar 10:03:11
Unutalı insanlar
Çok zaman oldu beni.
Yaş süzülürse yanaklarına
Bir iki damla,
Heyecandan elin ayağın
Birbirine dolaşırsa,
Özlemle tutuşursa yüreğin
Günbatımının kızıllığında,
Gerçekleşen düşlerin
Gökyüzüne kanat çırparsa,
Hayat hoş ge...

Vefa, @OKİCAN
26.3.2009 13:15:26
flycan57
@flycan57
2 Mayıs 2009 Cumartesi 22:08:31
öyle bakmıştın ki bana ilk gün
üzüm karası gözlerini özledim
sabaha kadar yanımda olurdun
o efkarlı geceleri özledim

----------------------------------------------------


dizime yatıp ellerimi tutmuştun
beni sarmalarını özledim
herşey bir...

--özledim--, @esmerefsane
2.5.2009 16:37:54
flycan57
@flycan57
2 Mayıs 2009 Cumartesi 22:01:08
Mutluluğa yelken açtık seninle
İskelemiz belli rotamız gizeme
Yön verdik içimize
Nasip nereye
Kollarımızı açtık yelken diye
Demir aldık sessizce birlikteliğe
Yelkeni üfleyen sevgimizdi
Rüzgâr niye

İçimizde dinmeyen sevgiyle
Girdik...

Sevgiye yolculuk, @Son Damla
2.5.2009 18:00:57
flycan57
@flycan57
2 Mayıs 2009 Cumartesi 15:55:16
ne uzağın uzağı….ne büyüğün büyüğü
ne yakının yakını….ne küçüğün küçüğü
senin haddin değil.…
…………..bu; var edilenlere bir düş.
………………
BİR sıfıra hiç bölünmedi
ne küçüldü,ne büyüdü
…………ama düş kâinat olmuş….
büyür…..oynaşır durur
anlamı derin...

Kum tanesi, @Cemal Erkoç
2.5.2009 00:00:01
flycan57
@flycan57
2 Mayıs 2009 Cumartesi 13:50:43

Bırakıp da gittin kurban olduğum,
Sensiz buralarda yanar ağlarım,
Hasretlik çölünde her gün öldüğüm,
Bedduaya döndü tüm dualarım.

Gözyaşım didemi göle çevirir,
Ahlarım sineni küle çevirir,
İstersen gönlünü güle çevirir,
Haşin yüreğini aşkl...

flycan57
@flycan57
2 Mayıs 2009 Cumartesi 11:06:42
Tebrikler kutlarım ,gerçek dost ve gerçek dostluklar varmış dedirttiniz.Şu yalan dünyada insanlar neyi paylaşamazlar birbirlerini neden tüketirler anlıyamadım gitti zaten...Sevgiler dostluklar yüceltmez mi bizleri çorak, kurak gönüllerimizi yeşertme...

**güler öz**, @esmerefsane
2.5.2009 00:10:42
flycan57
@flycan57
2 Mayıs 2009 Cumartesi 09:52:40
Derdime dermandır sevginin kırıntısı
Yarama merhem gülüşün ışıltısı
Gönlüme ferahlık gözün pırıltısı
Anlamadın, acılara bıraktın beni

Uyku girmez gözüme yüreğim yorgun
Hüzün kaplı içimde yokluğun vurgun
Bir bir ümitler tükenmiş dilim suskun
...

flycan57
@flycan57
1 Mayıs 2009 Cuma 18:18:31
çok güzeldi..hüzünlüydü ..yüreğinize sağlık...selamlar saygılar
Yarım kalan aşk, @esmerefsane
1.5.2009 17:27:49
flycan57
@flycan57
1 Mayıs 2009 Cuma 18:15:59
gözleri yaşla doldu baba derken
yaşıtları parklarda oyun oynarken
o bu günkü şehitlere ağlıyordu
sanki dün gibi babasını hatırlıyordu


babasının mezarına geldi
şöyle bir baktı kendinden geçti
küçükken öksüz koymuştu ali’yi
adresi şaşıran t...

flycan57
@flycan57
1 Mayıs 2009 Cuma 16:46:02
Her gördüğün şuha olunmaz âşık
Âşığa elzemdir illâ bir mâşuk
İstersen gazel yaz, istersen koşuk
Halka dil gerektir, gir sen döşüne

Sırlar kapısını aç gir içeri
Ne varsa özde var, yokluk dışarı
Gayret ile gelir ancak başarı
Bahar gelir elbet,...

flycan57
@flycan57
1 Mayıs 2009 Cuma 13:35:46
duyarlı yüreğinize sağlık...olanları anlamak zor değil mi ?Azeri kardeşlerimiz ne kadar haklılar isyan etmekte..şiirinizde harika anlatmışsınız ...saygılar..
flycan57
@flycan57
1 Mayıs 2009 Cuma 12:44:49
Hiç sevmiyorum korkularımla yaşamayı
En büyük korkum kaybetmekse seni.
Eğer bilseydim bırakıp yüzüstü gideceğini.
Uzatmazdım avucumdaki şu küçücük şeyi.
İçinde yüreğimin de olduğu altından kolyeyi

tebrikler çok güzeldi..kısa fakat duygu yüklü....

flycan57
@flycan57
1 Mayıs 2009 Cuma 01:03:59

MUTSUZ..UMUTSUZ..ÇARESİZ..
PEKİ SİZ..!BAŞKASINI HİÇ DÜŞÜNMEDİNİZ!
AMA KENDİ OCAĞINIZA DA İNCİR AĞACI DİKTİNİZ!
BİNDİĞİNİZ DALLARI ELLERİNİZLE KESTİNİZ...................GÜLER ÖZ

*** *** *** ***

ay yıldızlı bayrağım dalgalanıyor göklerde
b...

flycan57
@flycan57
30 Nisan 2009 Perşembe 18:10:58
Anımsamak seni
Bir şeyler kaybettiriyor benden
Eksiliyorum
Orta yerinde kalmış gibi kasırganın
Eli kolu bağlı çaresiz
Öyle bir şey anımsamak seni

Anımsamak seni
Daha da uzaklaştırıyor benden
Dağılıyorum
Ölüp mezara girmek gibi zamansı...

*- anımsamak seni, @Recep Akıl
29.4.2009 13:51:34
flycan57
@flycan57
30 Nisan 2009 Perşembe 17:32:26
Yıllar bir çok şeyi unutturacak
Çıkacak aklından tüm yaşananlar
Kalbine mazin hesap soracak
Nedendir niyedir bu ayrılıklar.

Veremezsin hesabı agır gelecek
Yarının kahredip sana küsecek
Kor olup yüregin bil eriyecek
Nedendir niyedir bu ayrılı...

flycan57
@flycan57
30 Nisan 2009 Perşembe 17:26:07
durun kalabalıklar bu cadde çıkmaz sokak dedi
necip fazıl kısa kürek o şairlerin en büyüğü
biz ayrı dillerde aynı şarkıyı terennüm ediyoruz
dedi büyük ozan nazım hikmet rant sadeliği ile
ama biz dinlemedik sadece ezberci papağan dık

düşman bel...

flycan57
@flycan57
30 Nisan 2009 Perşembe 11:23:46
Yaz ey nun
Aydınlığı unuttuk
Yaşadığımız hep gecedir.

Yaz ey nun
Elif aşkın neresindedir?
Bir bilinmez bilmece ki
Yar eğlencededir
Bize düşer sabretmek
Elif Dal’a dönüşmededir.
Tek kelimeyle mükemmel bir şiir .....emeğine yüreğine sağlık....

Yaz ey nun-1, @x adamus
29.4.2009 14:10:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.906
Şiir Okunma
1.480.060
Yazı Okunma
66.550
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL