Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 22:49:27
Gölün hayalindeki son anı
Kuğunun son şarkısı olmalı.

Öldü kuğu !
Su renginde bir kederle...

Saat durdu.
Biz de sulara aktık güzelliğimizle
Günlerden cuma
Vakit akşamdı

Tûfan rengine büründü her şey.

Dedemle buluştuk
Annemle gül kok...

flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 22:41:59
yaşamamışlık
doymamışlık
tüketmemişliktir ayrılık

sessiz çığlık
gururlu tutku
eksilmişliktir ayrılık

kısa ve öz dizelerde harika bir ayrılık anlatımı...teşekkürler...yüreğinize sağlık...saygılar..
Ayrılık, @büyükharman
12.4.2009 21:59:39
flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 22:17:38
Hep uzaktan sevdim,
Öptüm seni,
Her aldığım nefesim senin içindi
Çünkü ben,sen nefes aldıkca vardım
Ama ne sesini,nede nefesini duyamadım ki
Çığlık oldu sevgim çarptı herkese
Bir sen öğrenemedin,söyleyemedim ki.

Her şarkıda seni buld...

flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 22:10:31
kara yalnızlığımda
o kara kaşların yolum olmuş
kıvrımına kara gönlümü asmışım ben...

nicedir sevdan karadır gönlümde
bakışlarındaki sevgi yaşatır bu bedeni
kara yazgılarımın dalına
çiçekli çabut bağlamışım ben...
şiiriniz etkileyici ve hoştu...

Kara, @leylim
12.4.2009 19:28:56
flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 22:04:56
Ben seni seviyordum
Günün yirmi dört saatinde
Sen hiç bilmiyordun
Benim seni sevdiğimi.

platonik aşk...bence hiç bitmeyecek aşktır...konu güzel işlenmiş dizelerinizde...yüreğinize sağlık..saygılar...
Platonik aşk, @gülhans
12.4.2009 19:50:09
flycan57
@flycan57
12 Nisan 2009 Pazar 22:01:12
Anlamsız bir şarkısın artık,
En güzeli sana yakışırken,
Telleri kopmuş sazımsın şimdi,
Nota nota dökülürken...

yüreğinize sağlık..güzel duygu yüklü bir şiir okudum...saygılar..
Helal olsun!.., @gönül gözü
12.4.2009 21:33:56
flycan57
@flycan57
11 Nisan 2009 Cumartesi 11:42:43
bir gün çakılacak bu beden
bu sonsuz uçurumun dibine
ne bedenim bulunacak cansız
ne de bir mezar taşım olacak
benden sana hatıra olarak
katıksız çıkarsız gül sevdam kalacak
yürek sesiyle yazılan şiirinizi kutlarım...Ayrılıkların hüzünlerin si...

flycan57
@flycan57
11 Nisan 2009 Cumartesi 09:19:05
Alışığım dertler kamçı gönlüme verse de tasa
Aç bana sevda gönlünü seninde yüreğin varsa
Sevgi kalbin aynasıdır bayılır
Gül yüzlüm görse
Nehirleri aksın dolsun
Yüzeceğim
Göllerinde,

sevda yüklü dizelerdi.. yüreğinizin ve gönlünüzün çoşkus...

flycan57
@flycan57
10 Nisan 2009 Cuma 22:36:05
Dindiğinde yüreğimin tam ortasında fırtına,
Geride büyük bir hüzün ve enkaz bıraktı...
Tortusu kalmıştı ya aşkının, o da bitti,
Bir tetik düştü,
Ben yaralandım, sen öldün
Sevda dediğimiz o hikaye bitti...
Ve artık ben seni kalbime değil,
Gezdi...

flycan57
@flycan57
10 Nisan 2009 Cuma 22:27:53

Ben ki…
Köşe dibinde gölgelere sığındığım zaman
Ya da avare dolaşırken caddelerde
Sensizliği yaşıyorum
Bazen düştüğümde akşamcı meyhanelerine
Kadeh diplerinde hep sen kalıyorsun
O son damla sen gibi akıyor içime
Bekliyorum,
Sen bana benzeme...

Sen ben gibi olma emi, @x adamus
9.4.2009 22:42:18
flycan57
@flycan57
10 Nisan 2009 Cuma 22:15:09
Gül yüzün görüpde meyil edeli,
Bana güzel anlar yaşattın güzel,
Tanıdım da seni bildim bileli,
Ol derdime her zaman deva güzel.

Aşkın kalbime ateş saldı aşikâr,
Nedir bu caziben, sende de ne var ?
Güzel günler var, etme dünyayı dar,
Aşk sırr...

Güzel, @Aybars KARLIDAĞ
8.4.2009 19:00:19
flycan57
@flycan57
10 Nisan 2009 Cuma 22:04:22
Düşünemiyorum artık …
San ki şuurum; terk etmiş bedenimi….
Varlığımı ,yokluğumu,seni ,sensizliği….
Yarını mı,göremiyorum…

Kalabalık caddelerde ki
İnsanların ayak sesleri …..

Karanlık gecelerde
Acımasız,soğuk rüzgarın fışıltısı……

Üst ka...

flycan57
@flycan57
9 Nisan 2009 Perşembe 19:22:22
Nur derdim bir zaman cemaline nur
O çehrende şimdi günah okunur
Gel firari sevdam gel bir daha vur
Zaten hep ölüme çeker gözlerin

yüreğinize sağlık...harikaydı..saygılar selamlar..
Katil gözlerin, @mehmetkoca
7.4.2009 22:49:41
flycan57
@flycan57
8 Nisan 2009 Çarşamba 16:31:36
düet mükkemel olmuş fon müziği harika...şiir ise insanın yüreğine işliyor..harika..yüreğinize emeğinize sağlık...selamlar saygılar...
Kimliksiz sevdam, @umut_adam
8.4.2009 00:47:47
flycan57
@flycan57
7 Nisan 2009 Salı 22:33:11
İsyanım bil ki özümden
Kan seli akar gözümden
Ölmeyince bu sözümden
Dönersem adam değilim

Her anıma milyar saysa
Önüme dünyayı koysa
Nikahımı felek kıysa
Kanarsam adam değilim yürekten yazılmış...süperdi...sağolun varolun...saygılar..
Adam değilim, @mehmetkoca
20.3.2009 01:26:40
flycan57
@flycan57
7 Nisan 2009 Salı 12:30:16
İnsanlar uğruna verdiğim emek
Böyle üç kuruşa değmezmiş demek
İsyanım var şimdi suçmudur sevmek
Eğilmedim ama kırdılar anne

Ölsem bile tınmaz senden başkası
Bu adımı anmaz senden başkası
Kul Mehmed’im yanmaz senden başkası
Vefayı alnından vu...

Anne, @mehmetkoca
6.4.2009 00:36:04
flycan57
@flycan57
5 Nisan 2009 Pazar 12:43:31
Gönlümdeki bu kuyu hep çile mi dolacak ?
Çekilince sevgiler, içi bomboş kalacak
Belki sen sabahtasın, bana akşam olacak
-- Tanrının adaleti bir gün şehre inecek
-- Sevileri bırakıp, şerleri def edecek.

güzel dizeleriniz duygulu ve anlamlıydı....

Tanrının adaleti, @RABATLI
3.4.2009 00:07:23
flycan57
@flycan57
5 Nisan 2009 Pazar 09:59:24
Soğuk bir bahar akşamı bir başımayım
Dalmışım elimde sigaram
O yandıkça ben ufalmışım
Şaşkınım şimdi her şey bitmiş aldanmışım
Elde kalan kırık dökük bir zaman
Yorgunum ve bitkin
Günahlarım götürüyor beni alıp
Hınzırca kahkahalar atarak
En ka...

flycan57
@flycan57
5 Nisan 2009 Pazar 09:31:03
o güzelliği gören ateş ağlar su ağlar.
tutkunu olur onun hem hastalar hem sağlar.
her yudum rüzgâr olur bağrını açar dağlar.
birliğin harcı odur gönlü gönüle bağlar
sabah sabah harika bir şiir okudum kaleminizden...tebrikler..
yüreğiniz dert gör...

Su bestesi/ses busesi, @zakir
4.4.2009 12:08:37
flycan57
@flycan57
5 Nisan 2009 Pazar 09:24:27
((Ve))

Her

Şeyi

Bilmek

Hiç bir şeyi

Tbilmemek

Kadar

Kötüdür.

doğru söze ne denir...kısa ve öz dizelerdi..........yüreğinize sağlık..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.878
Şiir Okunma
1.479.888
Yazı Okunma
66.536
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL