Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
4 Ekim 2011 Salı 15:08:30
selvi boylum
al yazmalım'hatırlattı dizeleriniz.
tebrikler,çok güzeldi.
Emek sevmekmiş, @nirvana_35
4.10.2011 14:58:37
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ekim 2011 Salı 14:40:02
yoktur hocam:(
Var mı?, @ekici
4.10.2011 13:58:35
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ekim 2011 Salı 14:34:25
herkesin hayatı roman,
heresin aşkı büyük
kendine göre.

tebrikler.
Kendine göre, @Atilla Güler
4.10.2011 14:28:58
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ekim 2011 Salı 14:27:50
vallahi yazıyorsunuz şairim:)
tebrikler hem de çok.
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ekim 2011 Salı 13:27:45
afiyet olsun canım,iyi yapmışsın:))
gargi kesinlikle gargamel olmalı:))
güzeldi yine,yüreğine sağlık.
Küflü bir aşk..., @soulmate
3.10.2011 20:23:08
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ekim 2011 Salı 11:06:36
valla zararı var mı bilmem ama evin her köşesini ele geçirdiler.utanmasalar masada bizimle yemek yiyecekler:(
Zavallı karıncalar, @7TEPE
4.10.2011 11:01:34
deniz-ce
@deniz-ce
4 Ekim 2011 Salı 09:35:10
evet,katılıyorum.
duygulara tercüman olmuş şiir,
tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 17:11:08
aynen katılıyorum:)
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 17:09:37
o değil de,
ben sana haber vercektim,arada kaynamış:)
Dersimi çalışmadım, @7TEPE
3.10.2011 17:05:41
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 17:04:00
çayı o kadar severim,gün boyu içerim,böyle şiirler yazmak gelmedi hiç aklıma.
afiyet olsun,tiryakiye:)
Çay çağı, @zakir
3.10.2011 00:06:36
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 16:24:25
Ne kadar saklasam , bir o kadar
İhbar ediyor seni gözlerim..

baştan sona güzeldi ama bu kısmına bayıldım
tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 16:03:02
güzeldi,tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 15:43:13
bu mudur?
budur.
Azize..., @ahad karacan
3.10.2011 15:29:53
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 15:41:51
aman,evlerden ırak:)
Üzülerek -hediye, @Adnan ŞAHİN
3.10.2011 15:26:02
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 15:27:12
ikimiz bir fidanın
güller açan dalıyız
sen benimle,ben seninle
bu hayatı yaşamalıyız.

dizelerini anımsattı.
Anlamsız, @sevenblue
3.10.2011 15:04:42
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 14:35:18
nasıl canım çekti,
resim de pek iştah açıcı,
şalgam ssuyu istemem bana adanayı yollayın:(
Adana kebap, @aemin
3.10.2011 13:48:52
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 14:31:00
sen harikasın.
Leke, @soulmate
2.10.2011 19:41:48
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 14:17:21
bir ankara polisiyesi,behçet b miydi o?
pardon düşünüyordum...
Bilge, @sert-oyuncu
3.10.2011 14:07:55
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 11:07:58
nerde kaldı bizim gonzalez derken,yettin :)
annen kesinlikle haklı canım.olay tamamen psikolojik,suç bastırma:)
Annemin tezi, @7TEPE
3.10.2011 11:04:26
deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 10:08:13
sevgiliden dost,
dosttan sevgili olur muki?
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.819
Şiir Okunma
1.222.197
Yazı Okunma
82.154
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL