Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
10 Ekim 2011 Pazartesi 12:04:27
çok güzeldi.
Turuncu, @YUSUF BİLGE
10.10.2011 11:58:44
deniz-ce
@deniz-ce
10 Ekim 2011 Pazartesi 11:36:00
bıldır kelimesini anımsayınca gülümsedim ama şiir sertti tabiki.
maalesef dini imanı para olmuş insanların değil mi
ve güçsüzler güçlülerin ayakları altında ezilirken,kendinden acizleri ezmeye ne kadar meraklılar.
Ahlak mı, @sert-oyuncu
10.10.2011 11:33:47
deniz-ce
@deniz-ce
10 Ekim 2011 Pazartesi 09:42:39
yazık olmuş...
Kalmadı, @BEHLÜLL
10.10.2011 09:37:33
deniz-ce
@deniz-ce
10 Ekim 2011 Pazartesi 09:35:21
güzeldi,tebrikler.
Berduş, @ERKAN ÇELİKOL
10.10.2011 00:26:36
deniz-ce
@deniz-ce
10 Ekim 2011 Pazartesi 09:31:40
hüzünlendirdi şiirin beni,oysa düşündürürdü hep,
ama biliyor musun hüzün sana da yakışıyor.
Acemi avutucu, @Oktay Coşar
10.10.2011 00:24:26
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 20:39:06
güzeldi meselci
tebrik ettim.
Etkili Yorum
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 20:36:15
kahrol der gibisin:))
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 19:59:49
bu şiir en,en güzel şiirlerden biri,okuduğum.
harikaydı
mükemmeldi
nefisti
her türlü övgüyü hakeiyor.
tebriğim ve sevgimle.
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 17:40:36
nefret edecek kadar sevmek fenadır:(
güzeldi şiir,tebriklerimle.
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 17:36:18
aylaklık övgüye değer birşey değildir kanımca:)
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 16:35:33
ne desem bilemedim!
Günlük 1-2-3, @ERKAN ÇELİKOL
8.10.2011 14:50:42
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 16:28:15
giderek daha mı güzelleşiyor şiirler:))
çok beğendim.
Aşk-sa-aşk, @ERKAN ÇELİKOL
8.10.2011 00:28:40
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 16:18:53
bu şiir...mükemmeldi.
Maskeli balon, @Oktay Coşar
8.10.2011 22:35:47
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 16:16:51
eee ırmak ne duymuş anlayamadım ben:)))
sevgiyle.
deniz-ce
@deniz-ce
9 Ekim 2011 Pazar 16:14:57
her birimizin evinin köşesinde var bir sandık.içinde genç kızlık hayallerimizin kokusu.
Öyle sandık, @Oktay Coşar
8.10.2011 09:23:40
deniz-ce
@deniz-ce
7 Ekim 2011 Cuma 22:47:47
bizim buralara da geldin miki?
ordaki göl kuruömuştu ben gördüğümde,şimdi nasıl?
eğirdir gölü.
Farklı, @AliBUDAN
7.10.2011 22:19:30
deniz-ce
@deniz-ce
7 Ekim 2011 Cuma 22:05:51
ne güzel,vefalı bir öğrencinin yüreğinden dökülen dizeler.
deniz-ce
@deniz-ce
7 Ekim 2011 Cuma 22:01:41
önüm arkam,sağım solum sobe,
saklanmayan ebe:))

buna da yorum diyorlar maalesef yani yukarda:)
Bir aşk mesafe, @ERKAN ÇELİKOL
7.10.2011 17:58:51
deniz-ce
@deniz-ce
7 Ekim 2011 Cuma 21:59:06
bir de;
okuyoruz biz seni,öyle deme.
Çekmece's, @Oktay Coşar
7.10.2011 20:28:38
deniz-ce
@deniz-ce
7 Ekim 2011 Cuma 21:57:49
çok karmaşıksın marcel,çözemiyorum:))
Çekmece's, @Oktay Coşar
7.10.2011 20:28:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.795
Şiir Okunma
1.222.103
Yazı Okunma
82.129
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL