Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
3 Ekim 2011 Pazartesi 10:05:13
"Seni tanımak tanrının beni hala sevdiğini gösterir"

bu cümle başlıbaşına şiirdi bence.
Bir kadın tanıdım, @sert-oyuncu
3.10.2011 00:56:03
deniz-ce
@deniz-ce
2 Ekim 2011 Pazar 17:55:48
bilsek?
güzeldi,tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
2 Ekim 2011 Pazar 16:44:13
hımmmm.
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 21:06:31
??????
bayan kıymık,bay cımbız
pek yakışmışsınız:)
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 17:24:05
muhteşem.
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 17:22:32
nasıl gözden kaçırmışım sizi!
neyseki çok gecikmemişim.
ayrı bir tat verdi şiirleriniz,
sevgimle.
S e b e p s i z, @BEZM-İ ALEM
9.4.2011 21:48:03
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 17:20:54
çokkk bğendim,
tebrikler.
H o ş ç a k a l, @BEZM-İ ALEM
1.10.2011 16:49:43
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 17:19:30
benzer şeyler geçiyordu aklımdan bugün.
vatan sağolsun,tamam anladık da,hem vatan hem evlatlar sağolsa!
evladını yitiren bir ailenin acısını dindirebilecek bir teselli var mıdırki?
sevgiyle şairim.
Sağolsun öldüm, @AliBUDAN
1.10.2011 17:13:44
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 17:13:48
idrak edebilmek için zamana ihtiyacım var:)
güzeldi her zamanki gibi,tebrikler.
Bakış aşısı, @Serhat AKDENİZ
1.10.2011 13:03:52
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 17:05:58
az,öz ve güzeldi,
tebrikler.
Eski zaman aşkları, @sert-oyuncu
1.10.2011 14:50:34
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 15:54:24
böyle yapma esma:(
Amenna, @7TEPE
1.10.2011 11:04:08
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 15:53:12
bana da çok oluyor,
nedense:))
Resmen uyduruyorum, @7TEPE
30.9.2011 23:28:30
deniz-ce
@deniz-ce
1 Ekim 2011 Cumartesi 15:51:10
yerli yersiz sevin siz,şiirlerinizi okuyalım biz de...
bizde sansür yok:)
sevgiler şair.
deniz-ce
@deniz-ce
30 Eylül 2011 Cuma 14:23:45
o gün bileceksin neler çektiğimi...dercesine.
yine çok güzeldi,yüreğinize sağlık.
Bir gün, @Serhat AKDENİZ
30.9.2011 02:05:22
deniz-ce
@deniz-ce
30 Eylül 2011 Cuma 14:16:15
daha önceki şiirini sindirememiştim,şuuruma oturdu:9
sevgiler.
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 20:19:48
çok güzeldi,tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 20:17:52
mükemmeldi.
tebrikler.
Gidiş-, @Neslihan YAZICILAR
28.9.2011 23:09:02
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 20:14:39
güzeldi,tebrikler.
Son, @Ali Sevimli
28.9.2011 15:53:39
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 15:32:46
mükemmeldi.
tebrikler şair.
Yarına dek, @Serhat AKDENİZ
28.9.2011 15:47:06
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 15:27:17
çok şey mi bekliyoruz hayattan ki kalemimizde hep bir sitem.
beklentisiz olmayı becerebilsek daha mı güzel olurdu yaşam?
çok güzeldi,yüreğine sağlık.
Bedel, @soulmate
28.9.2011 22:59:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.809
Şiir Okunma
1.222.179
Yazı Okunma
82.152
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL