(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Amenna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Amenna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esma , bu şiirini çok beğendim .Gerçek ve yürek yakan bir konuya değinmişsin . Sadece kocaman bir ooooffffffff .. Kutluyorum .. Selam ve sevgiyle kal ..
'ya yazılarınızı anlamak çok güç, eleştiri gibi görünmesin yorumum kaleminiz daim olsun :) '
bunu başka bi şiirde belirtseydin beraber güler geyik yapardık ama bu şiirde bu yorumu yaptığın zaman ben sana 'hangi gezegende yaşıyorsun' diye sorarım...
Kimin umrunda be sayın yazarım, onların evlatları sağ ya, gerisi ne gam. Boş veeer, aşk diye bi şey var dünyada, senin haberin yok galiba. Vur şiirlerini aşka keyfine bak. Masum insanlar ölmüş, vatansızlar düşünde vatan bölmüş kaç yazar. Yeter ki aşka bi şey olmasın, o vıcık vıcık aksın her şiirden. Dağıttım ben yine, toplanmaya gidiyom. Saygılar sayın yazarım.
’senin hiç annen öldü mü!’ ’senin hiç baban öldü mü!’ Amenna... senin hiç davul zurnayla askere gönderdiğin evladın öldü mü... .....Babam öldü ama o davul zurnayla askere gönderip te ölen evlatların acısını tanrım kimseye yaşatmasın. O acıya nasıl katlanılır bilemiyorum. ....Şu çirkin savaş bitse de yavrular ölmese, analar babalar gözyaşı dökmese. ...Sevgi ve saygılarımla kalın.
ah bitanem evet babamı çocukken kaybettim anamı da dört yıla girdi rabbim şüküler olsun üç evladımıda asker ettim sağ esen gidip geldiler dileğim evlat acısı göstermesin kimseciklere dün ağladı yüreğim yine şehit düşen askerlere sevgimlesin
ağır konuşmasını da biliyormuş...
duyarlı yürek, hep var ol emi
sevgiler