(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Resmen uyduruyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Resmen uyduruyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))) işte bi onları uyduramıyorum hafızama nasıl yer ettilerse. üstelik sadece sevdiklerimi de değil sevmediklerimi de ezberlemişim. :))))) ne gerek vardıysa...
Önemli bir gerçeğe işaret ediliyor. İnsanlar verilmek istenen mesajı bu yüzden alamıyor. Alabilecekleri zihinlerindekilerle sınırlı. Ne yazarsanız yazın, ne anlatırsanız anlatın zihinler neye odaklanmışsa onu anlıyorlar. Harikasınız. Kısaca özetlemişsiniz.
sokakta gördüğüm yazıları yanlış okuyorum benzetmek değil resmen uyduruyorum ya görmeyi unuttum ya okumayı belki de bakmayı unuttum
....Ortaokul öğrencilik yıllarımda Tüerkçe ders kitabındaki " GÖRMEK BAKMAK" adlı okuma parçasını anımsattı güzel dizeleriniz. ...Neyi unutursanız unutun hiç te umurumda değil. Yalnız bize böylesi güzel şiirler yazmayı sakın ama sakın unutmayın e mi. ...Saygılarımla.
sevgiler...