Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Seyirci
deniz-ce

deniz-ce

@deniz-ce Etkin Üye
ŞairYazar
  • 23 Aralık 2010'den beri üye
  • 14

Şiir Yorumları

deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 13:56:40
birkaç kez daha okumam lazım anlamak için.ben öğrenciliğimde bile bu kadar çalışmadım marcel.her şiirini ödevine çalışan öğrenci titizliğiyle tekrar tekrar okuyorum:)
haksızlık olmuyor mu site sakinlerine,zamanımdan çalıyosun:)
Pruvadan düşler, @Oktay Coşar
29.9.2011 13:52:58
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 11:57:02
ölme şairim,yakışmaz sana.
Bu gece, @Çiğdem P. Yüksel
29.9.2011 11:54:56
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 11:55:47
güzeeeel:)
Kapımı kırıyor gece, @oneiras
29.9.2011 11:50:06
deniz-ce
@deniz-ce
29 Eylül 2011 Perşembe 11:41:23
metabolizma önemli:)
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 14:42:05
içinizdeki şiirler devam etsin böyle.
tebriklerimle.
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 14:40:31
zaman sizi utandırmasın inşallah!
güzeldi,tebrikler.
Sonsuz'a (1), @Roza
28.9.2011 14:25:31
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 13:52:43
ne güzel yaaaa,
darısı diğer eşlerin başına:)
Batmayan güneşim, @BOZOK KIZI
27.9.2011 10:03:08
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 13:49:06
unutmaktan değil ama böyle yaşamak zorunda olduğumuz için belki gülümseyişlerimiz.
mümkün mü başka türlüsü şairim!
çok güzel ve özeldi,tebrikler.
Yoktan sesler, @Ebru Alikoğlu
28.9.2011 13:36:10
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 13:26:09
aldatırız da,aldatırız da:(
bu böyle.
Aldatıldık be..., @mavi gözler
28.9.2011 13:10:08
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 13:24:16
2:)
Hayat bir cümle..., @obsidyen
28.9.2011 13:19:45
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 12:25:44
çooook hüsran düşer:(
Adem'in bir oğlu, @u_mutlu_
22.9.2011 11:51:32
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 12:17:50
gökyüzünü esir almalı haklısın şairim,yeryüzünde kayda değer ne kaldı ki!
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 12:15:41
daha tazeymiş,zamanla geçer şairim:)
güzeldi,sevgiler ve selamlar.
Hüzünlü acılar, @aemin
28.9.2011 12:12:26
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 12:06:05
çok beğendim,sevgiyle ve dostlukla...
Evcilik, @CigdemGüner
28.9.2011 12:02:27
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 12:03:47
:((
maalesef böyle oluyor değil mi,
tebrikler.
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 12:01:10
güzeldi şairim,tebrikler.
Gecelerimi hecele, @meselci
28.9.2011 11:56:28
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 11:55:20
sen benim hiçbirşeyimsin:(
der gibi.
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 11:53:27
offf ki of!
güzeldi,tebrik ederim.
Uçurtma, @oneiras
28.9.2011 11:15:43
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 11:38:44
düzyazı formuna daha uygundu sanki ama çok içtendi anlatımınız.tebrikler.
Özlem, @burcubayraklı
28.9.2011 11:26:12
deniz-ce
@deniz-ce
28 Eylül 2011 Çarşamba 11:36:19
içimi aydınlattı şiiriniz,tebrikler.
...,,,,,,, @ihsan45
28.9.2011 11:34:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.796
Şiir Okunma
1.222.113
Yazı Okunma
82.131
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL