Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:32:11
Bunlar mı sadece sayın şair bunlara kol kanat gerenlerde aynı değilmi. Duyarlı yüreğinizi kutlarım.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:31:58
Bunlar mı sadece sayın şair bunlara kol kanat gerenlerde aynı değilmi. Duyarlı yüreğinizi kutlarım.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:11:59
Hüznünüz son olur işAllah . Tebrikler şiir için.
Hadi git, @Zernişan Aydoğan
4.1.2009 15:33:46
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:11:04
Allah cc razı olsun. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:10:21
Ağlayabilsek keşke değil mi ? Tebrikler
Ağlat beni, @Özer
4.1.2009 15:36:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:09:14
Onlar da can kuzusu melemesi bir çığlık,
Dinmez yürek sızısı Hak’tan alınmaz çiğlik.
Nerde gün nerde sağlık, bakıp gider seneler.

Yüreğinize sağlık. tebrik ederim.
Akıp gider seneler, @vuslatî
4.1.2009 15:41:11
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:08:28
Kimse biteremiyor. Allah cc razı olsun sizin gb duyarlı yüreklerden
Filistin, @tef-ani
4.1.2009 15:43:57
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:05:19
Ümit eker tarlalara mibzerim
Tetik çeker baskılara mavzerim
Yazarım ama katibe benzemem
Benzerim ama bir bana benzerim.
Başkasına benzeyemiz değil mi? Tebrikler
V, @erkan alp
4.1.2009 15:44:25
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:01:41
Hasrete sitem çarpmadan gitmek mi?
Henüz çok erken
Karanlık hayallerden kurtulup
Mehtabı sayıklıyorum tüm samimiyetimle
İlkbaharda açacak umutları düşlerken
Yola koyuldum
Belli ki yarım kalacak yolculuk
Dertlendirip ocağına düşüren bu yo...

Henüz çok erken ..., @nisan_27
4.1.2009 15:48:18
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:00:50
Bulut kervanında feleklere varmışım
Güneşin limanında ışık fırtınaları çökmüş
Ayın köşkünde yakamoz kadehleri
Sürgün gemisinde hasretin prangaları
Tebrikler
Akşam bulutları, @javaquantron
4.1.2009 15:49:38
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 17:00:21
Niye olcakki komşuluk,akarabalık ve miilet olmanın vasıflarını kaybediyoruz ve kopuyoruz. Tebrikler
Sokak çocukları, @Selim Temiz
4.1.2009 15:51:57
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:58:35
Ne acıları anlayabiliyor, ne de anlatabiliyorum
Sanırım ben daha çok küçüğüm
Evcilik oynar gibi hayat, roller sahte
Yaşanılanları söylesen çıkar hepsi bir nefeste
Ne konuşmanın gereği var çünkü ne de susmanın
ikisi de yalanı değil mi bu dünyanın...

Çok küçüğüm..., @Before
4.1.2009 15:54:03
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:56:34
Gülmeniz dileğiyle . Tebrikler
Senin için, @sair mustafa
4.1.2009 16:01:20
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:55:42
Allah cc canilerin belalarını versin. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:54:52
De iş yorar, ağrır baş, bil yan yatmak hoş mu hoş,
Az da olsa mevcut aş, eğlence var koş ha koş.
Olan çoktan olmuştur, bakmasan da geriye;
Ömür azalmaktadır, kesen ise boştur boş!

Allah cc hayır yazsın çok zor bir zaman. Tebrikler
Olacağı bu işte!, @Kederli
4.1.2009 16:03:29
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:53:42
Kimse korkmuyor ama o yapacağını yapıyor malesef. Allah cc duyarlılığınızdan dolayı razı olsun.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:52:20
Güzel dilek ve şiirinizi kutlarım. Sayğılar.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:50:40
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:49:39
Ellerini yüzüne kapamış ağlar divanece
Eriyen demirlerin suyunda vaftiz edilmiş düşlerle
Yarına ve bugüne ve diğer günlere harabe yüreği kök salarken
Bir esmer gün batımı gibi hüzne batar en koyu karanlıklarda
Haşhaş kokusunda uyuşan düşünceler a...

O, @timeteosa
4.1.2009 16:24:35
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:45:05
İşAllah posta koyabilirsiniz. Tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.829
Şiir Okunma
932.504
Yazı Okunma
7.577
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL