Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:45:53
Alkışsızdır bütün hayallerim
Sevdalar geçici olduğunu bilirim
Zaman getirdiği gibi alıp götürür
Azrail kapıya getirmesin zamanı
Ruh bedeni terek edip gider
Yaşanmamış saydık derin sevgiyi
Her canlı fani diyerek
Tek geçtik ömür tünelinde
Tebri...

cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:45:06
Gurur duyarız elbette. Tebrikler
Made in türkey, @Sedat_ERDOGDU
6.1.2009 15:05:19
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:43:50
hayalin kanatlı ata binmiş
rüzgarı da arkasına almış
gelecek diye beklerken
karşı taraftan bilmediğim ses
anlattı bilmem ne ağacından
sana yakışan tabut
Varsa kaderde her kes gidecek elbet ha bu gün ha yarın onun için bugünün kıymetini bilmel...

Ansızın gitmek de var, @akem
6.1.2009 15:08:57
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:41:09
Allah cc sizlerden razı olsun .
Fılıstınım, @Sudemm
6.1.2009 15:20:04
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:40:24
Hep el açıpta kabul olanlardan eylesin cenabir mevlam. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:35:04
Aklın nabzı gönül evinde vurur
Sevgi kusurları yakar, kavurur
Yerden yıldızları göğe savurur
Atlas kemerleri çözen sultan O.

yüreğinize sağlık. tebrik ederim.
“o”, @Zülfikar Yapar Kaleli
6.1.2009 15:36:14
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:26:52
Bir ömür ziyan ettim seni düşünürken
Kara yazılı masalların kuytusunda bir hikayeyi farkında olmadan sevdim

Gecem çıplak , düşüm çıplak , ben çıplak
Seni giydirdim bembeyaz karanlığın üstüne...
Sevginin gücü desenize. Tebrikler
Farkındamısın, @Murat Ballı
6.1.2009 15:45:05
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 16:06:14
Bir şiir daha kaydı
Yüreğimin gök yüzünden
Bu Pınardan da su içemedi gönlüm
Öğle olsun bakalım
bu da böyle olsun
Bilmem ki ne etmeli
Bana gözlerinin aşkını
Sana da aşkımın ezasını reva gören kadere
Bilmem ki ne demeli
Bana bu uygunsuz d...

Bilmem ki, @İhsan SUVAROĞLU
6.1.2009 15:56:12
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 14:02:27
Hangi âlemdesin ne olur söyle
Sen yoksan ben hiçim bildiğim böyle
Pusulayı şaştım giderim öyle
Yön’süz süren yolu hiçe sayarım

Tebrikler
Hiçe sayarım, @HALİLİM
6.1.2009 09:04:02
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 14:01:43
Nâdanı nadim görmek
Güç iştir
Nadim olsaydı nâdan

Zaten olmazdı nâdan
Tebrikler
Nâdan, @Cengiz KILINÇARSLAN
6.1.2009 00:05:25
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 14:01:12
“Pişir pişir söyle sözü,
Arasında ham bulunur,
Hiç kimseyi eksik görme,
Her eksikte tam bulunur”
Yürek istemiş kalem ne hoş yazmış tebrikler.
=== söz ===, @Mustafa Yaralı
6.1.2009 00:05:25
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 14:00:19

Gel be dostum, aşkı hemhal edelim.
Neden bir selamı, ihmal edelim.
Ne varsa barıştan, sevgiden yana,
Gönülde güzeli, imal gidelim.

Gül, karanfil, dost bağında açalım.
Gönül şem de, biz pervane uçalım.
Çiçek gezip, petek petek bal olup,
Yin...

Davet, @cemil
6.1.2009 13:18:00
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 13:58:53
Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 13:58:15
Pınarın başında testi unutmuş,
Yar sevdasını gönlüne sokmuş,
Dertleri benim derdimden de çokmuş,
Çok nazlanma sevdalıyım ben sana
Türkü tadında bir şiir okudum. Tebrik ederim. Sayğılar
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 13:54:14
bir çift gözle
bir çift söze güvendim,
Güvenmek çok güzelde sonuç ah iyi olsa birde değil mi ? Tebrikler
Ya da yâr..., @ÖmerNazmi
6.1.2009 00:09:32
cebirin defteri
@cebirindefteri
5 Ocak 2009 Pazartesi 17:36:10
Tebrikler.
Bitmedi, @A.Turan ULUSOY
5.1.2009 17:03:31
cebirin defteri
@cebirindefteri
5 Ocak 2009 Pazartesi 17:35:16
Hayatın güzelliklerini görmek ve geliştirmek lazım,
Onda sonraki nesillere bırakılacak güzellikler var,
Ne yapacak olursak onlara bizden kalacak mirastır,
Yaşama tarzında saklıdır bunlar da, bilmek lazım…
Doğru söze ne denir. Tebrik ederim.
Hayat teselli bulmaktır, @Bibi
5.1.2009 17:29:00
cebirin defteri
@cebirindefteri
5 Ocak 2009 Pazartesi 17:34:25
Allah cc bu ilhamınızı daim kılsın. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 22:01:31
Can çıksa, kan çıksa da sevdadan,
Ümit kesilmezmiş çıkmamış candan

Tebrikler
Kor ateş, @tamercan
4.1.2009 00:08:02
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 22:00:50
ama şarabi yanık lekeler
çıkmaz bir türlü
hangi kadehte
ve hangi yağmurda ıslansak
Tebrikler
.....şarabi leke, @kardanadam
4.1.2009 00:09:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.709
Şiir Okunma
932.103
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL