Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 16:00:29
Sevda nedir dediler, yandığımı görmeden
Yakar deyip geçtiler, ellerini sürmeden
Ayıpladılar beni, nedenini sormadan
Her zamanki gb toplumun yarasına parmak basan şiirlerinizden birini daha okuma fırsatı buldum.
Malesef ayıplaralr sormazlar bıra...

Duracak sanki solum, @onurumsun
5.1.2009 00:13:34
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 15:54:19
Şiiriniz ve yazdıklarınız çok hoş çok güzel ama malesef çok kişi ben merkezli biz merkezli olmuş veya olmuşusuz diyelim , herkesin kendi doğrusu doğru diğerleri yanlış karşındakinin fikri hep sakat kötü
beliki karşıın fikrini yaşantısını talebini ...

Bu siteden., @mehmet yıldırım
2.1.2009 08:29:27
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 13:43:28
Allah cc insanlığı nifak sokanlardan eylesin. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 13:41:40
İmdatları çekip kaçtım, bir trenin raylarında
Eşkıyalık hallerimi, bıraktım son istasyonda
Gözbebeğim kucağımda, ona ninni söylüyorum
Pusulasız dağlar aştım, senin yeşil coğrafyanda…
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 13:40:52
Kim bilir
Elinin tersiyle ittin
Ne kaybettiğini bilmeden
Anlamadan dinlemeden
Yalnızca çekip gittin...
Siz açmışsınız o çekip gitmiş bence kaybeden o Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 13:38:57
……….Dalda kalan tek yaprak, senden geride kalan,
……….Örselendi sevdalar, tüm aşklar oldu yalan!
Yüreğinize sağlık. örselensede ,olsada yalan geride yaşanmışlığım iyi yada kötü hatıraları silinmez. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:22:21
Anlatım,diziliş ,uyum çok haz aldığım bir şiir tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:21:16
Yazmışsınız yüreğinize dilinize ve kaleminize sağlık. İnsanlıktan nasip almaışlara lanet olsun.
Puştlar !, @ferhan
7.1.2009 01:40:58
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:20:07
Beyaz eşkiya gibi, hep yolları kapatır..
Toplatır hayvanları, ahırlara tıkatır..
Uzatır sarkıtları, yolcuları korkutur..
Kış sevdiğin baharın, yaramaz kardeşidir..
Tebrikler.
...kış..., @ummueytem
7.1.2009 01:48:23
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:18:10
Ne diyeceğimi, bilmiyorum insanlıktan nasibini almayanları lanetliyorum.
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:15:54
Emeğinize sağlık.
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:14:07
Allah cc hangi yaşta olursa olsun anasız babasız bırakmasın. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:07:51
her zaman ki ustaca yazılmış nakış gb işlenmiş şiir okudum. TEbrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
7 Ocak 2009 Çarşamba 02:01:53
her zaman vardı var oldu çok canlar helak oldu. Yüreğinize sağlık. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 23:13:04
Yüreğinize sağlık. Gerekli tüm yorumlar yapılmış. Tebrik ederim.
İllegal sevda, @kardanadam
6.1.2009 00:13:56
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 23:09:53
Ecdadımız yüzde hatta binde biri olabilsek keşke. Yüreğinize sağlık. Tebrikler.
Ecdat, @ozanerbabi
6.1.2009 22:50:55
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 23:05:58
Suçum seni sevmekti, bunu sende biliyon.
Bu suçtan dolayı mı, bırakıp ta gidiyon ?
Doğal cümleler.hoş olmuş.
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 23:05:24
Koymaması dileğiyle. Tebrikler.
Anla, @nurtan
6.1.2009 22:54:38
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 23:04:33
ölünceye seni bekliyeceğim
söylemediğimi ekliyeceğim
yüreğimde seni saklıyacağım
selamı sabahı kesme sevgilim
acıtıp poyrazla esme sevgilim

Güzel dizelerinizi kutlarım.
cebirin defteri
@cebirindefteri
6 Ocak 2009 Salı 21:53:42
Sen Ağlama Göz Nurum
Ben yerine ağlarım güzel nefis bir şiir olmuş. Tebrik ederim.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.701
Şiir Okunma
932.067
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL