Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:35:30
Başında şapkası,
Bembeyaz paltosu.
Rengi kar beyazı.
Adında var kar,
Çocuklarla oynar.
Gözleri kömür karası,
Tombul bir adam, hep bize bakar.
ne güzel adam kardan adam kov bilmez gıybet bilmez değilmi Tebrikler
Bir sessiz adam, @zakir
2.1.2009 13:11:03
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:34:09
Allah cc rahmet eylesin. Tebrikler.
Yedi fidan, @kazım Doğan
2.1.2009 13:13:07
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:33:32
Seven yürek kutlanır. Sayğılar.
***, @semai7
2.1.2009 13:15:10
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:32:42
Çok güzel işlemişsiniz,güzel nasıl bir güzelse sizi bağlamış. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:30:04
Yastığımda devinen güzel
Okşadığım saç ipek/ten
Yumuşacık ve sımsıcak elimdeki el
Neredesin şimdi gerçekten
Sesim sesini çekerken sevdim seni
Billûr gözlerin gözlerimde erircesine..
Kaleminiz daim olsun şair. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:28:19
Sayın lokman bey şiir olarak çok güzel. Arka fonu üste alsanız çok daha uygun olacağı konusundayım. sAYĞILAR
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 23:42:43
Aşkınızı ilan etmişsiniz hemde güzel etmişsiniz duyurmanız dileğiyle Tebrikler
İlanı aşk, @sair_selcuk
28.12.2008 22:07:35
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 23:41:26
Konu ve anlatım güzel bence teşekkürler
Nehirler yar, @Hamdioruc
28.12.2008 22:07:50
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:55:16
iki tercihin kalmıştı en sonunda
bırakmıyorum ya da gidiyorum
gidiyorumu seçtin
sen zaten kendini kaybetmişsin
Tebrikler şiir için; aramayın sonra kaybettiklerinizi
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:52:09
Doğudan batıya,Edirne,Kars’a,
Bir tarih anlatır,gör yeşil Bursa.
Enveri mest olur neresin görse.
Vatanının her taşına kul olur.

Allah cc razı olsun. Tebrikler
Memleketim, @Enver ÜSTE
30.12.2008 10:47:05
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:51:23
Huzura ermek için,
Ölüm; asıl vuslattır.
Cananı görmek için ,
Ölüm; asıl vuslattır.

Ateş bizi yakacak,
Toprak teni sıkacak,
Can bedenden çıkacak,
Ölüm; asıl vuslattır.

Rahatsa eğer yerin,
Temiz ise defterin,
Büyüğü sevgilerin,
Ölüm; as...

Vuslat, @Enver ÜSTE
1.1.2009 00:00:22
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:42:45
yaktım sana ait olanları

yırttım tüm fotografları

senden bana kalan herşeyi

yok ettim hayatımda

anmıyorum ismini

geçmiş günleri

senden bana kalan

yürek acısı ,gözyaşı

ama artık anmıyorum ismini

hatırlamıyorum seni ...

cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:41:41
Gülecekse insanlığın yüzü
Bir değil bin kez kutlarım ben
Yeter ki herkes mutlu olsun...
Varsın yeni yıl kutlu olsun...
sizinde kutlu olsun.
2009'a girerken...., @Kenan Tunc
1.1.2009 00:51:03
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:40:03
İnsan kendini bilmeli biraz mütevazi görünmeli
Yaşadığı her güzel anı çok iyi değerlendirmeli
Tebrikler.
Mağrur gül, @AYSE 09
1.1.2009 00:51:50
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:34:22
Gittin ,ömür toprağından sessizce...
Sensiz kalan yanlarım bağırıyor ardından...
Baba...
Yorganını hazırlıyor dilim,
Mezarında duayla...
Hoşcakal baba...
Hoşcakal...
Allah cc rahmet eylesin. TEbrik ederim. Yeni yılınızı sağlıklı ve huzurlu geç...

Üç koca yıl..., @Hazal Karadağ
31.12.2008 21:58:39
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:27:59
Duyarlı yazan yüreğinize sağlık. Yeni yılın dostluk, sağlıklı,huzurlu ve mutluluk dolu bir yıl olmasını dilerim.
Gazze ağlıyor, @kazım Doğan
28.12.2008 12:54:25
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:25:33
Allah cc razı olsun. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:23:12
Her zaman ki güzel dizelerinizi okuduk. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu yıllar dilerim.
Dalarım sevilere, @RABATLI
30.12.2008 20:26:37
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:18:59
Yüreğinize sağlık.
Vatan için, @papatya__06
28.10.2008 18:58:32
cebirin defteri
@cebirindefteri
1 Ocak 2009 Perşembe 08:17:15
önce şiirinize tebrik ederim. Sağlıklı ,huzurlu ve mutlu yıllar dilerim. Sayğılar.
Yeni yıl ,yeni umut, @cemil
31.12.2008 12:18:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.720
Şiir Okunma
932.147
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL