(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILBAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILBAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Soğukta aç susuz kıvranan Gazze Evladı fatihan doğranan Gazze Kardeşler bacılar şu yanan Gazze Eğlenmek zulümdür gülmek zulümdür"
Haklısın dost kalem aynı duyguyar geçti içimden,o eğlenceleri görünce..Bir belde de müslümanlar bu kadar acılar çekerken,birkaç gün önce daha birçok şehid verilmişken,nasıl duyarsız bir millet oldukki eğlenebiliyor umursamadan gülebiliyoruz. Hani müslümanlar kardeşti. Hani insan hakları.
"Birbirinizi sevmedikce iman etmiş sayılmazsınız,iman etmedikcede cennete giremezsiniz"
Kaleli bu yılda kanla gözyaşı Medeni Avrupa çıbanın başı Eğlen bire kansız bugün yılbaşı Eğlenmek zulümdür gülmek zulümdür *************DÜŞÜNEN VE DÜŞÜNDÜREN KALEM BAŞARILAR Dünyayı hileyle ele geçirmiş Kanı uyuşturmuş esrar içirmiş Dostu dosta kırdırmış ve düşürmüş Uyan ehli iman gülmek haramdır.
İnsanın “miracı” düşüncedir. Onunla yükselir, onunla yücelir insan…
Şiiriniz insanı düşünceye davet ediyor…
Teşekkürler…