Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:15:33
Bu şiir anlatmıştır kesin. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:14:48
HERKES
BİRGÜN AHİRET UYKUSUYLA
GÖZLERİ KAPATIP
KARA TOĞRAĞIN KARANLIĞINA
KUCAK AÇACAK
ONUN İÇİN O GECE
SON GÜN OLACAK
AKŞAM OLACAK
BİR DAHA GÜN DOĞMAYACAK
Öyle malesef doğan,büyüyen yaşayan hep görecek tadacak. Tebrikler
Akşam olacak, @GECE ŞAİRİ
3.1.2009 02:45:55
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:13:45
Nasıl buldunuzda dizdiniz çok hoş ve ustaca bence Tebrikler
Tamam abi, @karacan
3.1.2009 02:46:00
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:12:42
Yüreğinize sağlık. Tebrikler
Ağlar gezerim, @Hasan Yüksel
3.1.2009 03:16:48
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:11:27
Her zaman ki güzel ve özel. TEbrikler
Sende vefa yok..., @hazan35
3.1.2009 03:56:48
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:10:36
Tüm şehit ailleri gurur duymalılar. Allah cc onlara sabır versin. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:05:28
Ananın evladına övgüsünü ve gururunu okudum. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:04:05
Sonrada pişmanlılar

Pişmanlıklar

Kapını çalar



İşte böyle arkadaş

Ayrılık sonradan

Kor yavaş yavaş . . . . . . . . .. .. ..


Yüreğinize sağlık. Tebrikler
A y r ı l ı k, @dağ gülü
3.1.2009 05:08:29
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:03:15
Tebrikler başardın, ben de seni unutacağım
Yıllardır aşkınla vurulduğum mermileri susturacağım,
Değmezmişsin, boşuna sarılmışım, çengele asacağım
Kalbime işlediğin aşk nakışını derhal söküp atacağım

Diyorsunz atacağım diye ama bu şiirden anladı...

Son nokta!, @Hilay
3.1.2009 05:13:24
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:01:45
Kapayın şimdi gözlerimi
Soluk soluğa bir an
Yekpare açılan memelerinizden
Önce ergenlik sütümü
Dahası ihanetin zehrini içeceğim
Bir emzirme seansı bu gece
Ölü çocukları toprağa gömeceğim…
Değişik bir çalışma Tebrikler
Doğum, @ERMAN ÖĞÜT
3.1.2009 06:24:08
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 07:00:40
Emek vermiş yazmışsınız okunsun diye okuduk efendim. Teşekkürler
Gitme can, @yarenimsin
2.1.2009 22:48:16
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:34:14
Malesef bu israel daha nelr yazdıracak daha ne bedualr alacaktır.
İnsanlık buysa, @umut37
2.1.2009 19:00:59
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:33:04
Tiyatro senaryosu gibi olmuş. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:30:48
Malesef seyrediyor. Dur diyen yok sanıtrım olacağıda yok. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:29:54
Olmayan yokta dur diyen yok . Çok teşekkürler
Herkes israel karşıtı, @Bibi
2.1.2009 22:49:01
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:29:11
Sevdim,sevmeyen zalimler varmış
Kahredip öldüren zulümler varmış
İhaneti seven hainler varmış
Etrafımı hep sahte dostlar sarmış.
Zaten sahteler mahvediyorya herşeyi Tebrikler
...mutsuz hayat..., @Yurdanur
2.1.2009 22:54:09
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:27:09
bugün memleket şiirleri ağırlıkta. Tebrikler
Ayrılık hediyesi, @çigdem
2.1.2009 22:55:01
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:26:10
Türküler söylenir, dağlarında yollarında...
Bağrında ferah ferah eserken rüzgarın !
Aşıklar inleyip durur sazın kollarında ,
Türküler kaynar yüreğinde insanların
memlet aşkı ne güzel. Tebrikler
Sivas ' ım..., @ÖZELÇİ
2.1.2009 22:58:50
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:23:07
düşünürsen biraz uzun uzadıya yıldızları
güneş elbet delecektir bulutları
ki parlar gözleri bir ceylanın
zaman ağır bir yelkenlidir ufukta
rüzgar ne kadar hızlıysa
o kadar hızlı yaşlanır ağaçlar
umutlu yarınların kaderinden korkma
bütün hayatı...

Aynil, @İlyas Yağcı
2.1.2009 23:09:05
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:22:43
Bir umutla bekledim belki dönersin dedim,
Bütün bir hayatımı ayaklarına serdim,
Terkedip gidişindi inan benim tek derdim,
Senin gibi kalpsize ben gidip gönül verdim.

Kalpsiz desenizde belliki sevmişsiniz. Tebrikler.
Ölüm ve sen(2), @kutsal
2.1.2009 23:09:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.723
Şiir Okunma
932.151
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL