Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:43:53
İşAllah dediğiniz gibi olur. Tebrikler
Susmak onaylamak mıdır?, @Bibi
4.1.2009 16:40:26
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:42:04
Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 16:42:04
Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 11:25:48

Niye umudunu sobaya bağlarsın be şair
Yüreğinde ateş var körükle
Kibrite ne hacet
Ecza gereksiz
güzel eski ve yeni tebrikler
Tavsiye, @Turgut GÜLER UZDU
4.1.2009 10:51:24
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 11:25:09
Muhtacım sanıyorsun, yanılıyorsun,
Sözünle, siteminle yaralıyorsın,
Unuttum ben seni, git ne olursun,
İnanman ben sana, gelme üstüme...
Direnme güzel ama unutma yerine silmiş olsanız yoksa unutamamışsınız belliki. Tebrikler
., @Gül Erdensoy
4.1.2009 10:55:36
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 11:23:33
Kim anlardı vuslatı, yasanmasa hiç hasret
Neye yarardı irfan, cehl olmasaydı sayet
Zulmü tutan avuçlar, gün gelir yanar elbet!
“Zalimler olmasaydı bilinmezdi merhamet
şimdide biliniyorda kim ne yapabiliyor ki Tebrikler
Zalim!..., @Murat Kurnaz
4.1.2009 10:57:50
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 11:21:43
bendim tam oturmuş güzel dizeler. Tebrikler
Giden bendim, @birsence
3.1.2009 12:10:31
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 11:16:15
Mehtabın güzelliğinde, sana hep baktım da ben,
Her bakışta gözlerin bana bakar. Hiç bakma sen,
neden hocam. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 09:36:39
Harika akıcı bir şiir okudum. Yüreğinize sağlık. Kaleminiz hiç durmasın efendim. sayğılar.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 08:47:26
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Akıp giderken, @nisan_27
4.1.2009 05:09:27
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 08:45:46
çok güzel cesurca işlemişsiniz insanlar nefsine hakim olsa problem yokta nefis vermiş oda bir ihtiyaç o olmasa insanlar nasıl olcakki değil mi ? Oda bir sebeb hani yani. Cesur ve isabetli bence. Tebrikler.
Pipi, @ERMAN ÖĞÜT
4.1.2009 05:42:43
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 08:40:51
güzel ve ustaca bir çalışma tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
4 Ocak 2009 Pazar 08:39:36
Sizi babanızı yadetmenizden dolayı öncelikle tebrik ediyorum. Kabri cennet mekan olsun. sizde sabırlar versin cenabı Allah cc. Tebrikler.
Zorunlu hizmet, @A.Turan ULUSOY
4.1.2009 08:12:44
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 16:49:18
Kapılar, yoluma çıktılar,
Önümde bir büyük boşluğa açılıyorlar.
Kapılar, aklımı karanlık odalara hapsedip,
Ruhumu prangalardan kurtarsalar…
Kısa öz tebrikler
Kapılar, @caabars
3.1.2009 15:52:48
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 16:47:42
Allah cc razı olsun.
İncelik...hz.ali, @ÖZELÇİ
3.1.2009 16:00:26
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 16:45:36
daha da inadın sürerse bana
kahırdan çileden öldürmek için
bir dilekçe yaz makamına
beni insanlıktan sildirmek için
Ah o inatlar olmasa varya değilmi. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 16:43:02
Çocuk deyince akan sular durur. Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 16:41:59
Bir bahar başlasa yeşil
bir yol çiçeği gibi küs ve yorgun
yaslasam başımı omuzuna dağların
bu üzgün ve kederli yüreği alıp avuçlarıma
ağlasam
nazlı bir çocuk avuçlarına saklasa gözyaşlarımı
uzanıp uyusam incinmiş kirpiklerine
bir daha uyanmas...

Umut, @nadir civan
3.1.2009 16:25:44
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 16:40:51
ne güzelde işlemişsiniz çifçinin halini tebrikler
Bağcı, @ms-solmaz
3.1.2009 16:28:37
cebirin defteri
@cebirindefteri
3 Ocak 2009 Cumartesi 16:39:56
Ne kaba ol,ne kibir,ne kendini beğen.
Ol bacı gardaş gibi,ol sanki amca yeğen.
Düşmanla değil,sen dostunla gül,eğlen.
Sen bir dostsan eğer,dostluğunu göster
Tebrikler
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.708
Şiir Okunma
932.102
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL