Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:21:56
Güneş ışıklarını kıstı
Romantik bir hava adına
Bir mum alevi gibi
Aşıklar aşklarını yaşasın diye
Tebrik ederim.
Eylül serinliği, @ilgazo
2.1.2009 23:09:30
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:20:54
bilirler bilirde anlamak istemezler sanırım Tebrikler
İstemediler, @yüreksiz
2.1.2009 23:13:14
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:19:49
Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Yazı rengi dah koyu ren olsa birde rahat okuyabilsek. Tebrikler
Yokluğun da, @gultekin
2.1.2009 23:14:21
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:16:30
Allah cc razı olsun. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:13:55
Yön belirsiz yönden öte,
Sevdasız bir hayat bite,
Sevgisizlik tüte ,tüte,
Gideceğim yön belirsiz.

beliriszde olsa yön cizmişsiniz sayın şair yolunuz açık olsun. Tebrikler
Belirsiz, @kocakurtsoylum
2.1.2009 22:43:18
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:07:57
Analmışlardır işAllah sayın şair. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:06:26
Geçen bayram görüşmüştük
Hep konuşup gülüşmüştük
Ayrılırkende biz öpüşmüştük
Yalnız o günler kaldı bende
Hatıralar güzeldir. Yadetmek ayrı bir güzel.
Kaldı bende, @Adnan ŞAHİN
2.1.2009 19:06:25
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 23:05:22
Tebrikler fulda hanım.Allah cc size uzun ömürler versin ölüm şiir olarak kalsın
Mayda'nin anisina, @FULDA
2.1.2009 19:59:05
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 14:04:12
Bakışları anlamlı
Sözlerinde mana var
Sevmeyi unutmuşum
Onu görene kadar
Seven yüreğiniz hep çarpsın. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 14:03:10
Kıvrım kıvrım yollar gibi
Öpülesi eller gibi
Yetim kalan kullar gibi
Aran beni soran beni
Türkü tadsında şiir. Tebrikler
Aran beni, @KNİSK
2.1.2009 08:33:27
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 14:02:17
İleniş ve zamanlama çok güzel Tebrik ederim. Allah cc bu kış günü aç ve açıkta kalnların yar ve yardımcısı olsun.
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 14:00:37
Çiçekler yüz verir güneşe karşı
Tabiat o anda kuşlara çarşı
Kuşlar ve çicekler hilafsız tabiatın değerleri. Çok hoş Tebrik ederim. Sayğılar
Gün doğumu, @Fatma Aras
1.1.2009 23:53:40
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:55:37
Herkes biliyor demokrasimi,hak ,hukukmu hepsi güçlüye göre. Onun için Allah cc belalarını versin onların. Tebrikler
Sessiz sinema, @mina
2.1.2009 12:49:34
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:53:08
Zaman gelip geçiyor dönüp geriye bakma
Giden gençliğine bakıpta ağıtlar yakma
Her yaşın güzelliği ayrı kafanı takma
Hayatını dolu dolu yaşamaya bak



Ne dertler yıldırsın seni ne de acı keder
Sevgiyle şefkatle dolsun taşsın gönüller
Bu düny...

cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:51:54
İnanırmısınız çok anlamlı bir okadarda hoşuma gitti.
Değer mi?, @Serap Saylam Şen
2.1.2009 12:57:45
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:41:20
adamın yüreğinde karanlık yırtılıyordu
yüreği dar bedende piramit oluyordu
kum kilidi kadının gözüne kapanıyordu
Karanlıkta adamın yüreği yırtılıyordu
Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:40:34
İsrail’in bombaladığı kreşten getirdiler beni buraya.
Belki ben de gideceğim,
Ama yeni Hüseyinler hep olacak.
Nasıl Kerbela’daki Hüseyin’le bitmediyse Hüseyinler…
Duyarlı yüreğe tebrikler
Kerbela gazze, @delikan99
2.1.2009 13:03:18
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:39:17
Yüreğim bilmiyor,
Gidenle gidilmeyeceğini,
Gelde anlat yüreğime bilmiyor.
Acının her türüne aşina bu yürek,
İhaneti bilmiyor gelde anlat...
anlatabilirsen tabiki. Tebrikler
-----------------, @güher
2.1.2009 13:05:52
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:38:36
Oğuzların Kayı boyu,
Necibdir Türklerin soyu,
Düşmeden kaç asır boyu,
Ayakta duran Osmanlı.
yıkanlar utansın diyelim. Tebrikler.
Bir şanlı destan..., @sair19
2.1.2009 13:07:45
cebirin defteri
@cebirindefteri
2 Ocak 2009 Cuma 13:37:34
Ben seni tanımadan sevdim,
Düşlerim sana emanetti,
Hayallerim yüreğine
Ve ben gözlerine.
Ben seni böyle sevdim,
Aşkımı gizleye gizleye.
Sevemedim sensiz başlayan günleri,
Akşamların zaten geçmek bilmedi,
Ben sana yanarken şimdi,
Yine esti ay...

Emanet, @nacarlink
2.1.2009 13:08:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.722
Şiir Okunma
932.151
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL