Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:13:13
Gönderme çok yerinde olmuş. Sizi canı gönülden kutluyorum.
Yan gelip yatıyoruz, @onurumsun
10.1.2009 00:21:10
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:32:15
Şaşanda günah yok, tale şaştırır

Tepeden korkana dağlar aştırır.

Kapkara olsa da göz kamaştırır

Al yanak üstünde benin yazısı.

Tebrikler.
Alın yazısı, @Vakıf Aslan
11.1.2009 21:47:15
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:31:40
Dosteli uzattı sana elini
Söyledi haykırdı işte halini
Hep sana sakladı gonca gülünü
Sana ulaşmayan yola elveda
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Elveda, @Dosteli_
11.1.2009 21:51:16
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:30:41
Aşk oyununu bırakmam,
Terklerden biriyim.
Aksine aşk olurum,
Aradıkça kaybını, keşfederin zindanları
Tebrikler
Bir avuç/tan kayıp, @can-can
11.1.2009 21:53:30
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:29:46

GÜLÜ SEVEN DIKENINE KATLANIRMIS YA
GÜLLER ELLERIN OLSUN
DIKEN OLUP BAGRIMA BATSANDA BANA YETER
HANI TATLI DILLIM
TATLIDIL YILANI DELIGINDEN CIKARIRMIS YA
YILANLAR ICINDE KALSAM
BAL DILIN BANA YETER
Çok güzel olmuş bence Tebrikler.
Hanı, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
11.1.2009 21:53:38
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:28:50
Düşüncelerim.
Düşkünlüğüm.
Zılgıtıyla sessizliği
Yırtarak,
Yeşeren filizlerim...
Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:28:15
Kuşatırken her yeri
Şefaât çiçekleri,
Bizi gönderme geri,
Ummanım gül-i rânâ.
Tebrik ederim.
Gül-i rânâ, @YazganBestami
11.1.2009 21:55:35
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:27:28
Köprülerse, geçmek içindir;
Sırtlamadan kederi, hemen çöker,
Bir tünel gibidir, girilmez hiçbiri,
Sana acılar yaşatmadan, asla aşılmaz,
Sanki herşey, yerin dibine batar,
Afet derler de, yerler adamı,
Kabir taşı bile konmadan.
Çok güzel ...

Ömür, @orhanti
11.1.2009 21:55:37
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:26:06
Sen...
Bedenin kendi düşleriyle doyunca
Sabahları yanındakinle bir başına uyanınca
Yalnızlığın ondurucu aylaklığında
Elin ayağına dolanınca anlayacaksın gittiğimi.....
Yüreğine sağlık.Tebrik ederim.
S, @ssevill
11.1.2009 21:55:45
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:24:53
Herkes olduğu gb görünse ve göründüğü gb olsa sorun yok. Tebrikler
Ben buyum, @burhancash
11.1.2009 21:55:52
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:23:28
gidişin kadar...
bilmem şimdi nerdesin
ne tür iklimlerdesin..
mutlumu huzurlumu..
bimemki ne sen nesin?
benim kadar seveni
bırakta ceylan gözlüm
yarım kadar bulursan
yarım kalan aşkını
yaşa onunla emi....

çok hoş bir şiir okudum. İkametin...

cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:20:41
Adnan der bizimde köy odamız vardı
Ne çok büyük geniş nede fazla dardı
Gelen her misafiri misafir edebilirdik
Herkes bu sıcak ortama rahat sığardı
o günler o dostluklar çok gerilerde kaldı.
Köy odası, @Adnan ŞAHİN
11.1.2009 21:59:11
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:18:42
Sevdiğimle başlayan günüm sevdiğimle sonlanmadan
Karanlıklar içinden kurtulup çıkamadan
Şeytan karanlığı dünyada yaşadığımı unutmadan
Söner gidersem eğer, yanarım gençliğime
Bu şiiri yazan yürek çökmesin derim. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:17:28
Yarım kalan rüyam senle tamamlanır
Aşkımı gökyüzüne yamaladım
Yıldızlar daha parlak görünsünler diye
Varsın boğulayım efsun gözlerinde
Yüreğine sağlık.
cebirin defteri
@cebirindefteri
11 Ocak 2009 Pazar 22:15:41
Anlatım güzel. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
10 Ocak 2009 Cumartesi 00:52:17
Sen mutlusun!
"Oh" olsun diyorsun...
Amacın buydu çekip giderken...
Acı çektirmek!
Ulaştın amacına, istediğini elde ettin.
Acı çektim, çekiyorum...Ç
ığlık atabilirsin!
Sevinç çığlığı...
Yüreğinize sağlık.
Oh olsun, @mavi bulut
10.1.2009 00:50:42
cebirin defteri
@cebirindefteri
9 Ocak 2009 Cuma 06:35:29
Nerde o anlayacak vicdan değil mi ? Tebrikler
Filistinde çocuk, @Cemal Erkoç
5.1.2009 15:50:19
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 16:06:21
Yaşam içinde ufacık ihtimal yok bana
Mecnunu çöle salan Leyla’nın aşkı adına
Kim avutsun şimdi beni
Allah cc sağlık versin. Yüreğinize sağlık.
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 16:04:59
Akıcı hoş ve anlam taşıyan bir şiir okudum. Tebrik ederim.
Nicedir, @Selahattin YETGİN
8.1.2009 16:02:05
cebirin defteri
@cebirindefteri
8 Ocak 2009 Perşembe 16:02:30
Çok içten ve güzel yazılmış dizeleriniz. Bu şiir yürekten çıkmışsa bunun hesabınıda zaten çıkan yürek vermiştir. Tebrikler.
Senden önce, @sahbeyit
8.1.2009 12:54:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.702
Şiir Okunma
932.068
Yazı Okunma
7.570
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL