Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 07:29:57
Nefis bence. Tebrikler.
cebirin defteri
@cebirindefteri
13 Ocak 2009 Salı 07:27:32
Gün doğmadan neler doğar. Elbette hayat seliniz sizi bir yerlere götürecektir. Bu yerlerin yeni sevgi ve dostluklar olması dileğiyle. Tebrik ederim.
Dayanamıyorum, @canözümm
12.1.2009 23:52:56
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 22:06:43
Akılsız insanların, aklına takılmışım,
Yağmursuz bir bulutun, gölgesinde kalmışım,
Ruhumu yok ederek, beynime danışmışım,
Aşkmıdır, günahmıdır, sevdamıdır bu nedir?
Yüreğinize sağlık. Tebrikler ederim.
380- nedir bu?, @Şahin Hanelçi
12.1.2009 09:32:35
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 22:03:21
Kaleminiz daim olsun.
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 22:02:16
Sev dedin de sevmedim mi?
Uğruna canımı vermedim mi?
Engelleri birer birer geçmedim mi?
Senin için yaşıyordum bilmedin.
Yüreğinize sağlık.
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 22:01:29
Tebriklerrrrrrrrrrrrrrr.
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 22:00:57
Gerçek mi hayal mi, fark edemedim,
Gerçeği hayale, gark edemedim,
Karşımda Azrail, çark edemedim,
Meğerse dünyanın gerçekmiş sonu.
Analatım ve diziliş harika tebrik ederim.
Yalan dünya, @ümit zeki soyuduru
10.1.2009 00:05:40
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 21:58:31
Adını koyduğum güller üzülmüş
Cemalin gülse de ruhun ezilmiş
Ayrılık ve hüzün için yazılmış
Hasret mektubunun pulumu oldun.
Yüreğinize sağlık Tebrik ederim.
*adın hasret olsun*, @OZANMERDAN
12.1.2009 20:38:15
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:35:25
Günün yorgunluyla sonlanan akşamları bir gülüşün
Dağıtır başımda toplanan tüm kara bulutları
Yelken açar sonsuz enginlerine ,sevinç çığlıkları
Kuruyan kökünde yeniden canlanan umutlarımın
İçten ,yüreğinin tam orta yerinden gelen tatlı bir süz...

Bir gülüşün, @Akmetin
12.1.2009 15:45:23
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:33:17
Oysaki hasretliği
Sende öğrenmiştim
Adınla yatıp adınla kalkıyorum
Her gece yaşlı gözlerimle
Resmine bakıyorum
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Dön, @esra seçer
12.1.2009 15:52:48
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:33:09
Oysaki hasretliği
Sende öğrenmiştim
Adınla yatıp adınla kalkıyorum
Her gece yaşlı gözlerimle
Resmine bakıyorum
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Dön, @esra seçer
12.1.2009 15:52:48
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:32:30
Kim avunmuyor ki değil mi Tebrik eddrim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:31:10
Kalsın be hocam dermişim. Yüreğinize sağlık. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:31:01
Kalsın be hocam dermişim. Yüreğinize sağlık. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:28:47
Hedefe varılmaz çekmeden zahmet
Doğruyu bulursak gelecek rahmet
Huzuru bozana vermeyin kıymet
…Şiirle soruna tez arıyorum
…Şaire yakışan söz arıyorum…
Ne anlamlı nede şiir okuttunuz bize, yüreğiniz dert görmesin
Arıyorum, @ahmet sivri
12.1.2009 15:56:50
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:27:24
Allah cc razı olsun derim başka ne denir ki. Tebrikler
Kırılmadık ki, @hacı ali
12.1.2009 16:03:44
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:21:16
Serin kahkahalar rüzgârlara takılmış
Orman desenleri şafak dağında
Gönül kemanları rıhtım meyhanesinde
Meltem dalgaları yazda
Hep yaşamınız yaz gb olsun. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:20:17
Şarkı tadında bir şiir okudum . Teşekkürler
Aşk ve pervane, @rubab
12.1.2009 16:08:45
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:19:24
ne güzel şiir okudum mest oldum çok teşekkür ederim. Yüreğiniz dert görmesin.
cebirin defteri
@cebirindefteri
12 Ocak 2009 Pazartesi 16:18:18
Tebrikler efendim.
Kabadayı, @aslanbiq
12.1.2009 16:16:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.693
Şiir Okunma
932.025
Yazı Okunma
7.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL