Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
cebirin  defteri

cebirin defteri

@cebirindefteri Etkin Üye
ŞairYazar
  • 18 Mayıs 2008'den beri üye
  • 43
  • 1930

Şiir Yorumları

cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 19:33:08
Allah’ım nasip etsin herkesi güzellikleri sevmeyi
Herkesten bekliyorum güzellikleri seviyorum demeyi
BU iki cümle başlı başına bir deger bence tebrik ederim.
Hayat yaşayacağım, @caniyisever
15.1.2009 18:27:53
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 19:31:08
Gözyaşım eş artık en azgın sele
Sayende dost oldum ölümle bile
Adımı bilmeyen o azraile
Yönümü buldurdun ne hakkın vardı
Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Ne hakkın vardı, @güneşli
15.1.2009 18:40:02
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:24:35
Senin aşkın bende başka
İnan aşkım bende başka
Geçip gidiyorsa zaman
Aşklar yaşanıyorsa bir yerlerde
Sevdalar kuruluyorsa
Şarkılar yazılıyorsa eğer hala
Gönlümüzde sevdanın acısı varsa eğer
İnan yar senin aşkın bende başka
Tebrik eder...

Aşkın bende başka, @wahdet
15.1.2009 14:36:49
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:19:58

Bir zorunluluktur dürüst davranmak
Erdem değildir, olanlara seyirci kalmak
Duymazların kulakları birer telekulaktır
Görmez gözlerin yürekleri ise çok salaktır...
Hemde nasıl salak saf sait salaktır. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:19:09
Ah herkes yapabilse yazdıklarınızı sorun kalmaz dı. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:18:21
Arap liderleri, koltuk derdinde,
İnsansız bir toprak, kaldı geride,
Ölüm kusulmakta, her seferinde,

Tebrikler
Gazzede, @SinanKARAKAŞ
15.1.2009 14:50:28
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:17:07
Efsaneler küçük, irisi sensin
Leylâ ahirette, dirisi sensin
Üç elma düşüyor, birisi sensin
Çıkılan kerevet sen oluyorsun
Mani tadın da Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:16:01
Allah cc razı olsun derim.
Taşlayın şeytanı, @rftk
15.1.2009 14:56:47
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:14:53
Düşte gör !
Akrabalığı,
İyi iken düşte gör...
Varlığın var ise ,
İtibarın var ise ,
İşte o zaman ,
Sokaktaki insan bile,
Sana dost ve akraba...
Gerçek,
Ne yazık ki acı gerçek ,
Bu işte !
Bu iafdeniz o kadar gerçekçi ki
çok güzel iafde etm...

Akraba, @ÖZELÇİ
15.1.2009 14:57:21
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:13:43
Artık umutluyum...
Yaşamak için her şey için.
Ağlamıyorum artık gittiğine.
Olmazsa bir yenisi olacak belli
Umudumu yitirmeyeceğim
Her aşk yaşanır
Ve biter...
Yaşanır sadece bitmiş görünür. kor olur küllenir. Tebrikler
cebirin defteri
@cebirindefteri
15 Ocak 2009 Perşembe 15:12:20
Yorumdan ziyade,teşekkür ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:48:14
Allah cc razı olsun. Tebrikler.
Selam sana filistin, @reis44
14.1.2009 18:05:26
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:47:41
Dünya sıkıntısı çetin
Göğüslemeye kalkışma
Bak sana yok oldu netin
Bu sınava çok yapışma
Tebrikler
Stres, @exani
14.1.2009 18:07:14
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:47:01
Yürekten çıkan ses kalemle bir şekil almış. Tebrikler.
Gölgeler, @necip_furkan
14.1.2009 18:10:10
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:43:51
Bölmek isteyen haindir kalleştir,
Bu bayrak altında doğan kardeştir,
Lazımız Kürdümüz Türkümüz bizim.
Allah cc razı olsun. Tebrik ederim.
Bizim türkümüz, @sair19
14.1.2009 18:42:20
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:43:05
Çok hoş anlatım dolu bir şiir okudum. Tebrik ederim.
Ömrümden çalan saat, @ms-solmaz
14.1.2009 18:43:20
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:40:58
Rüzgar sevdayla esiyor,
Bütün kuşlar söyleşiyor,
Akma murat nehri akma
Gülüm koynunda yüzüyor
Yürek istemiş kalem yazmış. Tebrik ederim.
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:38:27
İnanın çok büyük haz aldım teşekkürler.
Buruk acı, @ss_berceste
14.1.2009 19:05:24
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:35:36
Aşık olup çekmek gerek cefasın
Badı saba sürsün bebiş sefasın
İnsan olan bilsin ahde vefasın
Gayri bu derdimin dermanı bebiş.

Tebrikler.
Bebiş, @Yasini
14.1.2009 19:14:36
cebirin defteri
@cebirindefteri
14 Ocak 2009 Çarşamba 21:34:52
Diyecek birşey bırakmamışsınız. Çok güzel işlemişsiniz. yakupicik in yorumunda belirttiği bir vaka Tebrikler.
Yahudi, @mustafa deniz
14.1.2009 19:15:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
60.971
Şiir Okunma
933.084
Yazı Okunma
7.587
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL