(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARKADAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARKADAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne görüldü duyuldu, Vah memleket soyuldu, Oğuzsoylum doyuldu. Kızmamalı arkadaş ------------------------- Değerli üstadım şiirini beğeniyle ukudum. Fakat ben söylenenlere inanmıyorum. Bu bir seçim propagandasıdır diye düşünüyorum. Ortada kayda değer bir şey yok. Halkın sözde güvenini tazelemek için işte biz böyle bir şeyi önledik. Bizden olmasaydı neler olurdu neler diye. Saygı ve selam.
ms-solmaz tarafından 1/13/2009 8:17:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üstadım,tebrik ediyorum çok güzel dizelerdi.Yüregine saglık.Ülkede yaşanan olayları çok güzel bir şekilde şiirinize yansıtmışsınız.Tekrar tebrikler,saygılar....
alaettin usta tarafından 1/13/2009 8:16:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vah memleket soyuldu,
Oğuzsoylum doyuldu.
Kızmamalı arkadaş
KALEMİN VE YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN...
EN DERİN SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNARIM.
SAYGILARIMLA.
Nice 85. Yıllara…
Cumhuriyetimizin 85. Yılı Kutlu Olsun!..